[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

ADR startpagina


europeaan

Recommended Posts

dank U, ik heb hem opgeslagen;)

aangezien ik afgelopen Vrijdag de slechte mededeling kreeg dat ik toch maar weer ADR moest gaan halen voor de code 95 uurtjes:hamer:

en ik was zo blij dat ik vanaf was eigenlijk, nouja... baasje betaald dus vooruit dan maar:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
dank U, ik heb hem opgeslagen;)

aangezien ik afgelopen Vrijdag de slechte mededeling kreeg dat ik toch maar weer ADR moest gaan halen voor de code 95 uurtjes:hamer:

en ik was zo blij dat ik vanaf was eigenlijk, nouja... baasje betaald dus vooruit dan maar:bey:

Ach even op de tandjes bijten,,,,en je weet nooit waar t goed voor is.

sterkte met de studie.

Gr Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ach even op de tandjes bijten,,,,en je weet nooit waar t goed voor is.

sterkte met de studie.

Gr Peter.

dank je, maar we hebben nog een paar jaar de tijd:angel:

HNR heb ik gehad = 7 uur, ADR 21 uur en dan uiteindelijk schadevrij rijden, maar ik wil pas op het einde die uren vol hebben, anders gaat die code al meteen in, en mag je over 4 a 5 jaar weer naar school, nou... als ik ergens geen zin in heb;)

en ik denk vele met mij:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators
dank je, maar we hebben nog een paar jaar de tijd:angel:

HNR heb ik gehad = 7 uur, ADR 21 uur en dan uiteindelijk schadevrij rijden, maar ik wil pas op het einde die uren vol hebben, anders gaat die code al meteen in, en mag je over 4 a 5 jaar weer naar school, nou... als ik ergens geen zin in heb;)

en ik denk vele met mij:ja:

Kan ik je gerust stellen: is niet waar!!

Ik was daar ook bang voor, omdat m'n werkgever een pakket heeft gekocht en iedereen volgend jaar 42(...) uur heeft. Ik val daar weer buiten, maar dat is een ander verhaal.

Hoe dan ook: heb er een mailtje aan gewaagd naar het CCV, en volgens die dame gaat de volgende termijn van vijf jaar pas in in 2016! Dus ook al zou je morgen alles vol hebben: pas vanaf 2016 de volgende serie studie's te gaan:ok:

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan ik je gerust stellen: is niet waar!!

Ik was daar ook bang voor, omdat m'n werkgever een pakket heeft gekocht en iedereen volgend jaar 42(...) uur heeft. Ik val daar weer buiten, maar dat is een ander verhaal.

Hoe dan ook: heb er een mailtje aan gewaagd naar het CCV, en volgens die dame gaat de volgende termijn van vijf jaar pas in in 2016! Dus ook al zou je morgen alles vol hebben: pas vanaf 2016 de volgende serie studie's te gaan:ok:

Maarten

heyy eindelijk iemand met positief nieuws dank U

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Klopt, op 10 september 2016 ben je verplicht code 95 op je rijbewijs te hebben, daarna begint iedereen weer opnieuw met uren tellen. Je kunt dus niet alvast vooruit werken. Jammer, want ik denk dat ik wel op 60 uur uitkom tot 2016...
Ik ken dat gevoel Erik. Ik heb zelf de code95 al wel compleet, 28 uur voor veiligheidsadviseur doet het altijd goed :p Maar ik heb het eigenlijk niet eens nodig...

Goede link trouwens, ik heb hem ook opgeslagen, altijd makkelijk.

Vraagje aan jullie; ik ben dan al weer een tijdje "minder actief" in t vervoer maar hoor steeds meer de term "veiligheids adviseur " vallen,je blijkt daar dus ook uren voor de bijscholing me op te bouwen.

Mijn vraag: wat is het verschil dan precies tussen een veiligheids adviseur en een chauffeur die gewoon goed oplet tijdens een ADR cursus ??:D

Groeten Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vraagje aan jullie; ik ben dan al weer een tijdje "minder actief" in t vervoer maar hoor steeds meer de term "veiligheids adviseur " vallen,je blijkt daar dus ook uren voor de bijscholing me op te bouwen.

Mijn vraag: wat is het verschil dan precies tussen een veiligheids adviseur en een chauffeur die gewoon goed oplet tijdens een ADR cursus ??:D

Groeten Peter.

Hoi Peter,

Het verschil is dat een veiligheidsadviseur meestal niet op de vrachtwagen rijdt. Het is eigenlijk een kantoorfunctie. De veiligheidsadviseur adviseert de directie van een bedrijf over wet en regelgeving, zorgt dat de chauffeurs ook op de hoogte blijven en zorgt dat de planning met vragen over bijvoorbeeld samenlading en de juiste vervoersnaam ook antwoorden gaan krijgen. De oplettende chauffeur is niets meer dan een oplettende chauffeur. Tenminste, voor de wet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoi Peter,

Het verschil is dat een veiligheidsadviseur meestal niet op de vrachtwagen rijdt. Het is eigenlijk een kantoorfunctie. De veiligheidsadviseur adviseert de directie van een bedrijf over wet en regelgeving, zorgt dat de chauffeurs ook op de hoogte blijven en zorgt dat de planning met vragen over bijvoorbeeld samenlading en de juiste vervoersnaam ook antwoorden gaan krijgen. De oplettende chauffeur is niets meer dan een oplettende chauffeur. Tenminste, voor de wet.

Hoi Sander.

IK begrijp het ja,maar deze mensen hebben dus een uitgebreidere scholing gehad dan een doorsnee chauffeur.

Gr peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden