[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Wat vind je van deze foto?


AngeliqueBS

Recommended Posts

Gast Hallowed
Wat ik me nu afvraag .. als wij weer eens een foto staan te maken van de 'eigen' vrachtwagen ...

'Wat zou zo'n passant daarvan denken?' ... :D;)

toevallig moest deze er wel mee lachen....

maar ik vind dat je dat altijd moet doen op een plek waar je geen hinder veroorzaakt. Ik sta op de weg, maar achter mij is nog veel ruimte. Genoeg om een combi te laten passeren.

Misschien wordt het voor zo'n passant een beetje duidelijker wat voor een liefde wij voor ons vak hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 170
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Misschien wordt het voor zo'n passant een beetje duidelijker wat voor een liefde wij voor ons vak hebben.

opletten he want liefde maakt blind...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed

Gemaakt tijdens een motorreisje,naar engeland.Ik vindt dit wel een mooie foto,zoek harry potter :p

dat is waar dat toernooi werd gehouden?

Heb er een mooi woord voor, voor deze foto:

schilderachtig....

Vind hem best mooi......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Idd Hallowed, dat is ook mijn droom zo een echte Americaan, Maja er eens gewoon mee rijden zou me al een grote voldoening geven. en euh, te bedenken dat er een collega zo eentje heeft en dat ik er nog niet mogen mee "tuffen" heb... gggrrrr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed
Over het fotograferen van je eigen wagen gesproken. Tijdje geleden heb ik deze foto gemaakt. Leek me wel mooi met de molen op de achtergrond.

vandaag in meppel zag ik er eentje toevallig. Maar ik wist de naam van de persoon niet. Was op pieter mastebroekstraat, bij de hydrauliekservice (??)

Ik ben nog extra even achteruit gereden, maar ik ken je kenteken niet. En wist de naam niet....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja, dat kan, Er rijden er wel een serie rond hoor, 7 city's, 3 met 2 assige opleggers en 2 bakwagens, waarvan 1 met aanhanger. Je hebt hem gespot bij Talen laadklepservice, Hydrauliek Noord heet dat geloof ik.

Ik ga Maandag weer aan de slag, heb net 2 weken vakantie gehad.

De wagen 'van mij' is te herkennen aan het groene Truckstarfestival 2004 bordje voor de voorruit. Daar herkennen andere forumgenoten van een ander forum me wel aan :)

Kom je wel vaker in de buurt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Hallowed

Kom je wel vaker in de buurt?

elke vrijdag kom ik bij de Imabo daar.

Mijn route is dan Nunspeet Lelystad, Dronten, Kampen Zwolle Staphorst, Meppel, Steenwijk. En alles wat er in de buurt ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Jolanda

De wagen 'van mij' is te herkennen aan het groene Truckstarfestival 2004 bordje voor de voorruit. Daar herkennen andere forumgenoten van een ander forum me wel aan :)

Kom je wel vaker in de buurt?

Hey, kom je dan bij de bakker in Laren (gld)? Aan de Huenderstraat, tegenover Zodiac Zoos!

Die is er op vrijdagmorgen altijd en heeft wel zo'n groen bordje voor t raam!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Betreffende de foto:

Mooie foto maar ... TIP draai je camera de volgende keer eens een kwartslag dan krijg je de molenwieken er ook nog helemaal op en dan zou de foto perfect zijn!!!

Dank je Angelique! Zal er eens mee gaan experimenteren :)

@ Hallowed Ik zal er op letten, je had toch een bordje Hallowed voor de ruit?

@Jolanda:

Tot vrijdag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
  • Forumlid

Op zich vind ik de foto's niet onaardig maar ook weer niet grandioos goed (als foto zijnde)

Maar ... je ziet natuurlijk er wel op hoe druk het is.

Kortom aardige foto's die een goede indruk geven van het verkeer etc ... maar geen foto om uitvergroot aan de muur te hangen ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

de eerste foto is genomen door een bijrijder vanaf de periferique.. ( hij had beter uitzicht over de brugleuning dan ikzelf ( de coureur)

de tweede is op de a3 van frankfurt naar keulen

de 3e is wederom op de periferique ( nee heb/had er geen abbonement op .. kwam er gewoon veeel te vaak)

en de laatste is bij een bp terminal alleen had de fotograaf in kwestie 1. weinig ervaring 2. geen zin in stilstaan en 3. ruzie met de fltis enz van zijn camera.

maar geen verkeerde plaatjes d8 ik zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ook wel wat aardige foto's hier kunnen schieten ...

Sommige zien er inderdaad luguber uit ... Body Worlds II

Dit is een tentoonstelling van het Menselijk lichaam ... en het zijn ECHTE lichamen, dus geen nep-plastics!!! Het klinkt een stuk enger dan het in werkelijkheid is. JA, natuurlijk is het vreemd want je weet dat dit echte mensen zijn geweest ... maar je kunt dan dus wel heel goed het menselijk lichaam bekijken en dus is de tentoonstelling heel erg leerzaam!

De andere foto's heb ik gemaakt in de Denver Zoo .... hier moet je ook geluk hebben. Gewoon op de juiste tijd afgedrukt ... en dan heb je leuke foto's

O ja, bij Bodyworlds mocht NIET gefotografeerd worden ... heb ik dus toch gedaan om een foto te hebben voor mijn weblog ... zonder flits en uit de losse pols. En dan toch nog een goede & scherpe foto.

De eekhoorn zit hier vaak in de tuin. Je ziet ze hier overal lopen .... met of zonder een kat er achteraan ;)

post-152-1394778947,9706_thumb.jpg

post-152-1394778948,113_thumb.jpg

post-152-1394778948,2149_thumb.jpg

post-152-1394778948,3182_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Klopt er is veel ophef over die tentoonstelling BodyWorlds

Ik ben er dus naartoe geweest zonder dat ik eerst het boek heb bekeken, had ik het boek van te voren gezien dan was ik beslist niet gegaan. Dat boek ziet er namelijk best eng uit ... de foto's. Maar als je er in het echt tussendoor loopt raak je gefasineerd van het menselijk lichaam.

Toch laat het je niet los dat het echte mensen zijn geweest.

Mijn lichaam ter beschikking stellen aan de medische wetenschap voor dit doel zal ik zeer zeker niet doen!

Maar ik vond het wel fasinerend om alles eens goed te bekijken.

Buitengewoon interessant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden