[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Duitse politie bellen


KevinV8

Recommended Posts

  • Forumlid

Wilt u serieus de politie voor dit soort zaken bellen?

Denkt u dat dat nut heeft?

Regelmatig hoort u op de radio in Duitsland dat u op moet letten voor stenenwerpers. Een half uur later komt deze melding weer. Mij lijkt het logischer om direct de politie naar deze stenenwerpers te sturen om ze op te pakken, in plaats van elk half uur deze melding te herhalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Bedankt Ger, ik neem aan dat ik in een dergelijk geval dus 110 van de polizei moet bellen?

Boemerang; ik wordt langzamerhand een beetje misselijk van uw opmerkingen. IK wil het gewoon weten, dus waar bemoeit u zich mee. Ik heb een keer meegemaakt dat er snachts een pallet op de vluchtstrook lag die voor een deel op de rijbaan lag. Ik vind dat gevaarlijk en zou dat in zo'n geval willen melden voordat iemand er ongelukken mee krijgt. Dat u alleen aan zichzelf en uw eigen auto's denk, is uw probleem. U komt vervolgens met het voorbeeld van stenengooiers dan volledig de plank mis slaat, want ik heb het over lading of gevaarlijke situaties. Niet over vandalisme.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wilt u serieus de politie voor dit soort zaken bellen?

Denkt u dat dat nut heeft?

Regelmatig hoort u op de radio in Duitsland dat u op moet letten voor stenenwerpers. Een half uur later komt deze melding weer. Mij lijkt het logischer om direct de politie naar deze stenenwerpers te sturen om ze op te pakken, in plaats van elk half uur deze melding te herhalen.

Bedankt Ger, ik neem aan dat ik in een dergelijk geval dus 110 van de polizei moet bellen?

Boemerang; ik wordt langzamerhand een beetje misselijk van uw opmerkingen. IK wil het gewoon weten, dus waar bemoeit u zich mee. Ik heb een keer meegemaakt dat er snachts een pallet op de vluchtstrook lag die voor een deel op de rijbaan lag. Ik vind dat gevaarlijk en zou dat in zo'n geval willen melden voordat iemand er ongelukken mee krijgt. Dat u alleen aan zichzelf en uw eigen auto's denk, is uw probleem. U komt vervolgens met het voorbeeld van stenengooiers dan volledig de plank mis slaat, want ik heb het over lading of gevaarlijke situaties. Niet over vandalisme.

Misschien Off topic van mij,maar dat ge,U in de aanspreektitel is iets exclusief van Karel65,die kwam daarmee en dat is zijn ding.

Boemerang mag ons gerust met jij en jou,of tu en toi,daar komt het woord tutoyeren vandaan,aanspreken.:mad:

We zijn allemaal chauffeurs en dat aanspreken met U maakt helemaal geen indruk,we gaan hier met elkaar om als gelijken en elkaar aanspreken met jij en jou is helemaal geen gebrek aan beleefdheid.:ja:

Of ben ik nou gek??

P.S. t is nog besmettelijk ook,KevinV8 begint ook al.:banaan:

Gr Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Inderdaad, wil je de politie in Duitsland spreken, dan moet je 110 bellen, en geen 112. Heb het zelf onlangs meegemaakt, dat een opgewonden mannetje mij van het leven wilde beroven. Dus ik de deur op slot gedaan en 112 gebeld. Maar dat werd hem ook niet. Heb ik eerst m'n verhaal tegen die meldkamerpipo gedaan, zegt' ie, je had 110 moeten bellen:hamer:. Gelukkig was in de tussentijd die nazi afgetaaid, toen hij mij zag bellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Misschien Off topic van mij,maar dat ge,U in de aanspreektitel is iets exclusief van Karel65,die kwam daarmee en dat is zijn ding.

Boemerang mag ons gerust met jij en jou,of tu en toi,daar komt het woord tutoyeren vandaan,aanspreken.:mad:

We zijn allemaal chauffeurs en dat aanspreken met U maakt helemaal geen indruk,we gaan hier met elkaar om als gelijken en elkaar aanspreken met jij en jou is helemaal geen gebrek aan beleefdheid.:ja:

Of ben ik nou gek??

P.S. t is nog besmettelijk ook,KevinV8 begint ook al.:banaan:

Gr Peter.

Kevin moet zn eigen niet zo laten opnaaien,oke weet het hij is nog jong..:D

Was vroeger ook zo'n mannetje,gelijk erop ingaan..;)

Boemerang heeft een heel hoog opnaai gehalte,dus reageer ik daar gewoon niet op..Is weer zo'n persoontje die ff de toon wil zetten op het forum..boeie...Not...;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Misschien Off topic van mij,maar dat ge,U in de aanspreektitel is iets exclusief van Karel65,die kwam daarmee en dat is zijn ding.

Boemerang mag ons gerust met jij en jou,of tu en toi,daar komt het woord tutoyeren vandaan,aanspreken.:mad:

We zijn allemaal chauffeurs en dat aanspreken met U maakt helemaal geen indruk,we gaan hier met elkaar om als gelijken en elkaar aanspreken met jij en jou is helemaal geen gebrek aan beleefdheid.:ja:

Of ben ik nou gek??

P.S. t is nog besmettelijk ook,KevinV8 begint ook al.:banaan:

Gr Peter.

Wat mot U?:bey: En ja, U bent gek.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Boemerang heeft een heel hoog opnaai gehalte,dus reageer ik daar gewoon niet op.....;)

Dit is een oxymoron.....:D Dat is latijn:angel: en betekent min of meer dat je zegt dat je iets niet doet, maar je doet t wel..:zegtniets:

Maar hij heeft een link naar een transport bedrijf als tagline. Nou kun je daar iedere naam zetten, maar denk dat hij daar werkt, misschien wel eigenaar is. Voor hen die ver van huis willen... Irak is tamelijk ver lijkt me, en je vlieg terug als ik t goed begrijp.

Het is een forum voor iedereen, het houd je scherp, plus... er is altijd nog een negeer knop.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Hier bij ons leren we bij het Rode Kruis dat je ALTIJD 112 moet bellen bij twijfel of brandweer, ambu of pliesie moet komen. Enkel indien er gewonden zijn (zwaar letsel) wordt ons geleerd eerst het ambu noodnummer 113 te bellen want dan kan na de alarmering van de ambu de overige hulpdiensten door de centralist gewaarschuwd worden, scheelt enkele minuten voor de patient.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hier bij ons leren we bij het Rode Kruis dat je ALTIJD 112 moet bellen bij twijfel of brandweer, ambu of pliesie moet komen. Enkel indien er gewonden zijn (zwaar letsel) wordt ons geleerd eerst het ambu noodnummer 113 te bellen want dan kan na de alarmering van de ambu de overige hulpdiensten door de centralist gewaarschuwd worden, scheelt enkele minuten voor de patient.

Dacht dat brandweer, politie en ambulance voor heel europa 112 was? hoor nu al 3 verschillende nummers. 1 europa, zeggen ze dan:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wilt u serieus de politie voor dit soort zaken bellen?

Denkt u dat dat nut heeft?

Regelmatig hoort u op de radio in Duitsland dat u op moet letten voor stenenwerpers..

Boemerang; ik wordt langzamerhand een beetje misselijk van uw opmerkingen. IK wil het gewoon weten, dus waar bemoeit u zich mee. Ik heb een keer meegemaakt dat er snachts een pallet op de vluchtstrook lag die voor een deel op de rijbaan lag. Ik vind dat gevaarlijk en zou dat in zo'n geval willen melden voordat iemand er ongelukken mee krijgt. Dat u alleen aan zichzelf en uw eigen auto's denk, is uw probleem. U komt vervolgens met het voorbeeld van stenengooiers dan volledig de plank mis slaat, want ik heb het over lading of gevaarlijke situaties. Niet over vandalisme.

Wat mot U?:bey: En ja, U bent gek.

Nu is het ook al overgeslagen naar de andere kant van de oceaan :D,admins; licht z.s.m. de wereldgezondheids organisatie in.:eek::eek::eek:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dacht dat brandweer, politie en ambulance voor heel europa 112 was? hoor nu al 3 verschillende nummers. 1 europa, zeggen ze dan:D

Het land van de Trollen,waar Murphy leeft,ligt weliswaar in Europa maar maakt geen deel uit van de Europese Unie,misschien dat daar het verschil ligt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden