[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Douwe Z wil CF voor de rechter.


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

TTM heeft 'de brief' kennelijk niet gehad?

FNV wil directeur failliet RRW weren - TTM.nl

Vandaag 8 november - 9:29 staat Douwe Z. er nog wel voluit in!!!

Artikel : Gepubliceerd op 05 december 2008 22:55

Het 'bijbehorende' (waar TTM naar verwijst) flimpje op YouTube is echter wel verwijderd!

Hij heeft nogal wat dingen gedaan zeg

Directeur Douwe Zijlstra van RRW Logistics in Emmen moet zo snel mogelijk uit de transportbranche en er ook uit blijven. Dat vindt vakbond FNV Bondgenoten zet zich daarvoor in. Dat meldt RTV Drenthe.

Ook hield de onderneming wel pensioenpremies op het loon in, maar droeg die niet af.

Dat vind ik echt nogal kwalijk en da's een understatement!!!

BRON: Emmer directeur transportbedrijf zwaar onder vuur

In 2004 ging de Varese Holding kopje onder. Dat was Z's keten van bedrijven op het gebied van accountancy en consultancy, met kantoren in Groningen en Wildervank. Het bankroet volgde kort na een inval door de Fiscale Inlichtingen en Opsporingsdienst (Fiod).

Z werd in deze affaire door de rechtbank veroordeeld tot 240 uur werk-straf vanwege valse belastingsaangifte en valsheid in geschrifte.

Hij is dus reeds veroordeeld ... dus de feiten zijn kennelijk bewezen!

Voor zover ik weet mag je dan iemand gewoon NOEMEN (=naam)!

Zolang iemand zijn schuld NIET bewezen is mag het niet denk ik ... maar goed als CF wil je natuurlijk niet het GEZEIK rond een rechtzaak hebben ook al sta je 'in je gelijk'. En ik ben nu van mening dat internetFORA gewoon zijn naam voluit in een DISCUSSIE mogen noemen ... + 'ts ook niet de eerste keer dat hij ergens VOLUIT en met toename is genoemd op het internet of de papieren media!!!

Grappig is nu eigenlijk ook ... OMDAT Douwe Z nu die brieven aan diverse forum's & internetMedia sites heeft geschreven veel mensen zijn gaan zoeken. Had hij niets ondernomen .. dan was het m.i. gewoon rustig gebleven rond zijn persoon.

En in die Regio is hij natuurlijk bekend als de Bonte hond!!! OF zijn naam nu wel in zijn geheel voorkomt op het internet of niet is m.i. niet meer ter zake!!!

In die Regio is natuurlijk iedereen van zijn doen en laten op de hoogte!

Daar verander je echt niets meer aan ... ook niet door middel van dreiging met een rechtzaak aan diverse internet-fora cq nieuwssites!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

:D.. Wilbert heeft gepoogt het in 1 keer te doen.. Dat schijnt niet te werken.. LOL.

Ik kreeg nog een bericht van hem als het maatschappelijk belang wordt gediend dan mag het wel.

Persoonlijk denk ik dat de maatschappij heel erg wordt gediend als deze personen met naam en toenaam overal worden genoemd. :D

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

En alles draait om dit:

Emmen.nu | Emmen - Emmer-Compascuum - Klazienaveen | Altijd actueel | Nieuws

Lees vooral de reacties.

De heer Douwe Z. laat zich op deze manier goed in de kaarten kijken.

Iemand die niets te verbergen heeft onderneemt niet een dergelijke actie, iemand die niets te verbergen heeft vezoekt het beheer zonder enige dwang om een naamswijziging.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
  • Forumlid

Wij willen even iets uit de wereld helpen.

Douwe Zijlstra Wommels huureenluxeauto voor prachtige trouwauto's nu ook limousine verhuur heeft NIKS met bovenstaand te maken.

De eigenaar Douwe Zijlstra van Douwe Zijlstra Wommels huureenluxeauto voor prachtige trouwauto's nu ook limousine verhuur heeft deze vraag al vaak moeten aanhoren.. Bij deze willen wij dit dan ook duidelijk hebben voor de forummers en lezers.

--== Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
Gast Reindert
alleen jammer van die uitspraak en dat iemand anders er voor moet boete .

Grz -= Marcel =-

Zoals door mij opgemerkt gisteravond, is een werkende een gestrafte, en een crimineel een beloonde! Je kunt beter gaan roven en jatten want daar kom je hier in Nederland het beste mee weg.

Maar deze Douwe Z geven wij wel even aan Frans1960 mee zodat Frans deze Douwe even kan spietsen!

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maar deze Douwe Z geven wij wel even aan Frans1960 mee zodat Frans deze Douwe even kan spietsen!

Groet,

Reindert

Ho, stop. Eerst moet hij me een beetje helpen met de boekhouding hè. En een beetje leren hoe ik zelf de zaak kan oplichten.

Als ik dan binnen ben (vond dat ook mooi hè van Marco Borsato, hij was failliet met z'n mediabedrijfje, maar zong nog even goed: "ik ben binnen". Tuurlijk bedoelde hij er iets anders mee, want dan zou je wel een hele patser zijn, om lekker openlijk te gaan zingen: ik ben binnen. En je fans maar flink geld aftikken om bij je concert te mogen zijn...).

Maar als ik dan binnen ben, dan pas gaan we Douwe Z spietsen. Zondag. Op de Markt... Gratis entree... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Ho, stop. Eerst moet hij me een beetje helpen met de boekhouding hè. En een beetje leren hoe ik zelf de zaak kan oplichten.

Als ik dan binnen ben (vond dat ook mooi hè van Marco Borsato, hij was failliet met z'n mediabedrijfje, maar zong nog even goed: "ik ben binnen". Tuurlijk bedoelde hij er iets anders mee, want dan zou je wel een hele patser zijn, om lekker openlijk te gaan zingen: ik ben binnen. En je fans maar flink geld aftikken om bij je concert te mogen zijn...).

Maar als ik dan binnen ben, dan pas gaan we Douwe Z spietsen. Zondag. Op de Markt... Gratis entree... :D

Kun je dat nog niet dan? Ik dacht dat een beetje eigenrijder wel weet hoe de belasting te omzeilen. Als je kunt spietsen, kun je ook tillen toch? :D:cool:

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kun je dat nog niet dan? Ik dacht dat een beetje eigenrijder wel weet hoe de belasting te omzeilen. Als je kunt spietsen, kun je ook tillen toch? :D:cool:

Groet,

Reindert

Als je wilt gaan oplichten en/of frauderen moet je het wel direct goed doen, het heeft weinig zin als je daarna nog hier moet blijven en achtervolgt blijft worden door allerlei mensen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Als je wilt gaan oplichten en/of frauderen moet je het wel direct goed doen, het heeft weinig zin als je daarna nog hier moet blijven en achtervolgt blijft worden door allerlei mensen

Gewoon een beetje creatief boekhouden zodat Frans een beetje meer overhoudt. Als Frans Vlad in de sporen van Douwe Z treedt, krijgt hij straks geen Eurovergunning meer vanwege zijn integriteit, en kan zijn vrachtwagen aan de wilgen.

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gewoon een beetje creatief boekhouden zodat Frans een beetje meer overhoudt. Als Frans Vlad in de sporen van Douwe Z treedt, krijgt hij straks geen Eurovergunning meer vanwege zijn integriteit, en kan zijn vrachtwagen aan de wilgen.

Groet,

Reindert

Zodra iemand ontdekt heeft hoe je dusdanig creatief kunt boekhouden dat je er zoveel aan overhoudt dat je nooit meer hoeft te werken hou ik me aanbevolen voor tips.

Ik verbaas me er wel telkens weer over bij "opgelicht" dat er mensen zijn die maar gewoon kunnen blijven doorgaan, hoe vaak kun je failliet gaan en hoeveel mensen kun je oplichten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Zodra iemand ontdekt heeft hoe je dusdanig creatief kunt boekhouden dat je er zoveel aan overhoudt dat je nooit meer hoeft te werken hou ik me aanbevolen voor tips.

Ik verbaas me er wel telkens weer over bij "opgelicht" dat er mensen zijn die maar gewoon kunnen blijven doorgaan, hoe vaak kun je failliet gaan en hoeveel mensen kun je oplichten?

Hier in Nederland eindeloos! En als je hier uitgescheten bent, ga je gewoon de grens over en ga je in Duitsland gewoon verder met je oplichtingspraktijken!

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hier in Nederland eindeloos! En als je hier uitgescheten bent, ga je gewoon de grens over en ga je in Duitsland gewoon verder met je oplichtingspraktijken!

Groet,

Reindert

ik woon aan de andere grens tegenwoordig, met België, zou het daar ook werken? Jeetje, ik zou er niet aan moeten denken, je moet maar zo willen leven, altijd de adem in je nek voelen van degene die je benadeeld hebt en altijd over je schouder te moeten kijken. Maar ja, het soort mensen dat die dingen doet zal waarschijnlijk geen geweten hebben en al helemaal geen vrienden en familie, denk dat die je praktijken ook snel beu zijn, tenzij ze er zelf ook beter van worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ho, stop. Eerst moet hij me een beetje helpen met de boekhouding hè. En een beetje leren hoe ik zelf de zaak kan oplichten.

Maar als ik dan binnen ben,:D

Hier in Nederland eindeloos! En als je hier uitgescheten bent, ga je gewoon de grens over en ga je in Duitsland gewoon verder met je oplichtingspraktijken!

Groet,

Reindert

Drie jongetjes van een jaar of 10 staan op het schoolplein wat te bluffen over hun vaders.

Zegt Jantje: mijn vader is heel sterk,die kan een volwassen paard optillen.:cool:

Zegt Reintje: Ha,mijn vader kan verhalen vertellen,die zijn zo sterk dat iedereen ze gelooft.:D

Zegt Fransje2002: mijn vader is zo sterk,die heeft heel onze familie al eens opgelicht.:banaan::banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Zegt Reintje: Ha,mijn vader kan verhalen vertellen,die zijn zo sterk dat iedereen ze gelooft.:D

Ik vind hem zeer sterk. Maar maak hier verder uit op dat jij hiermee wilt zeggen dat hetgeen ik zeg niet waar zou zijn? Dat mag, want wij leven hier in een vrije wereld. Maar de wetten hier in Nederland zijn dusdanig slap, dat als je de boel willens en wetens laat ploffen, dat je dan de week erop zo weer onder een andere naam verder kunt met achterlaten van een berg schuld voor de belastingbetaler.

En dan nog maar te zwijgen over de curatoren welke vaak een hoop boter op hun hoofd hebben met maar een hoofdzaak, en dat is hun salaris bij aanvang van het faillissement veilig stellen. Want immers gaat een curator en de belastingdienst + het UWV voor bij een faillissement op de rest, de concurrente schuldeisers.

Dus Nederland is een vrij veilige haven voor een crimineel want een crimineel komt hier in Nederland doorgaans beter weg dan het werkende klootjesvolk welke meestal door werkend te zijn, nog eens hard wordt gestraft.

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden