[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Douwe Z wil CF voor de rechter.


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

is het niet altijd het klootjesvolk dat de dupe is en gestraft wordt voor de fouten van anderen? Kijk maar eens naar al dat volk dat hun werk niet naar behoren doet en dan ook nog een gouden handdruk meekrijgt? WIJ krijgen dat niet hoor, moet je wel in een andere salarisschaal zitten, liefst een schaal waarin je het niet nodig hebt om ook nog eens die dikke gouden handdruk mee te krijgen. Hoorde vorige week iets van een bank in België, daar kreeg iemand een bonus van dik 300 miljoen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 55
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Gast Reindert
is het niet altijd het klootjesvolk dat de dupe is en gestraft wordt voor de fouten van anderen?

Altijd! En wij zijn nog steeds zo gek dat wij er iedere keer weer in blijven trappen zonder een echt tegengeluid. Maar een ieder heeft een eigen kijk op bepaalde zaken zo ook meneer de Europeaan :D

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Altijd! En wij zijn nog steeds zo gek dat wij er iedere keer weer in blijven trappen zonder een echt tegengeluid. Maar een ieder heeft een eigen kijk op bepaalde zaken zo ook meneer de Europeaan :D

Groet,

Reindert

ach, is kwestie van verschillend gevoel voor humor? Zie het dagelijks op mijn werk, ik werk in een internationale omgeving, samen met Bulgaren, Duitsers, Polen etc en zie dagelijks dat het vaak gaat om hoe mensen dingen opvatten, er zijn nu eenmaal mensen die alles als serieus opvatten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik vind hem zeer sterk. Maar maak hier verder uit op dat jij hiermee wilt zeggen dat hetgeen ik zeg niet waar zou zijn?

Groet,

Reindert

Sorry Reindert, even ter aanvulling,ik had er de volgende zin onder willen zetten maar klikte te vroeg op de verzendknop:

Karakters en personen in dit verhaal bestaan uitsluitend en alleen in de fantasie van de auteur,iedere gelijkenis met bestaande personen berust op toeval.

:D:D

Groeten Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar een ieder heeft een eigen kijk op bepaalde zaken zo ook meneer de Europeaan :D

Groet,

Reindert

Gelukkig wel,stel dat iedereen er dezelfde mening er op na (moet) houd(en),dan zou het erg saai worden.:ja:

Maar waar men mij niet van kan beschuldigen is dat,als iemand er een andere mening op na houd,of anders handelt, dan ik,hij door mij betittelt word met de naam van het mannelijke geslachtsdeel.:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Sorry Reindert, even ter aanvulling,ik had er de volgende zin onder willen zetten maar klikte te vroeg op de verzendknop:

Karakters en personen in dit verhaal bestaan uitsluitend en alleen in de fantasie van de auteur,iedere gelijkenis met bestaande personen berust op toeval.

:D:D

Groeten Peter.

Beter laat dan nooit. Maar ik heb net gegeten (boerenkool met worst :banaan:) dat ik het hier verder maar bij laat. En als iedereen hetzelfde zou zijn, was het iedere morgen een compleet zooitje :D

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden