[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Boete tabel rijtijden wet duitsland


Buuje

Recommended Posts

  • Forumlid
hallo,

Ik ben opzoek naar een inzicht in de hoogte van de boetes voor overschrijding van de rijtijden wet in duitsland.

Kan hier op de site niet echt een overzicht vinden.

M.v.g

Dat ligt er maar net aan wie de overtreding constateert,is dat de polizei en je hebt zo maar een uurtje teveel gereden dan zal men je meestal een "verwarnung 'aan bieden, á € 135 zo omtrent en gelijk aan de kant natuurlijk.

Is het de BAG?die zullen verder gaan zoeken en als dan blijkt dat je je regelmatig onttrekt aan de regels op dit gebied,bieden deze heren meestal geen "verwarnung" aan maar je word gelijk gedagvaard en dan spreekt een rechter zich uit over jouw overtreding.

Bekeuringen van meerdere duizenden € 's zijn geen uitzondering.

Met het voorkomen van dit soort bekeuringen heb je het snelst je vakantie verdiend.:ja:

Gr Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Peter ,

Bedankt voor je reactie .

Heb namelijk afgelopen week 10 uur en 40 minuten gereden. Voor de rest heb ik de uren netjes voor elkaar.

Hoop dat t mee zal vallen als ze me aanhouden.

Mvg

Als de rest (van de 28 dagen) netjes is, denk ik dat je in Duitsland niet een mega-probleem hebt met 10 uur en 40 minuten. Zeg niet dat je weg komt zonder te dokken, maar denk dat het te overzien is. In België zal het, neem ik aan, 250 euro kosten. Ook dat is nog te overzien, toch?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
voor 32 minuten overschrijding, maar dus ook 32 minuten te weinig rust.

Tja .., je houdt natuurlijk altijd een categorie chauffeurs die werkelijk alle regels aan hun laars lappen.

Goed dat er in ieder geval nog een beetje tegen wordt opgetreden ............... :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden