[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

nieuwe kans, nieuwe hoop!!!!!!


bitchiemama

Vraag

  • Forumlid

hey mensen

ik kreeg vandaag een telefoontje van een goede vriend van me over een rijschool hier in de buurt.

die leiden mensen op tot chauffeur met baangarantie. dat liet ik me natuurlijk geen 2 keer zeggen en ben

meteen gaan bellen met de rijschool. het is een gewone rijschool die mensen helpen die in de ww zitten

of een uitkering krijgen, aangezien de potjes ver op raken bij de gemeentes is de kans op een opleiding dus

behoorlijk klein, nou is het zo dat de rijschool zelf het gesprek aangaat met de werkbegeleider van de gemeente

om uit te leggen hoe alles in zijn werk gaat. dit blijkt op de 1 of ander manier goed te werken want er zijn ondanks de

bezuinigingen mensen die de goedkeuring hebben gekregen om te starten waaronder een vried van me.

ik heb vandaag contact gehad met de gemeente en mijn werkbegeleider gaat er alles op alles zetten om

goedkeuring te krijgen. nou is mijn vraag ik ga zelf natuurlijk ook gesprekken hebben met verschillenden mensen van

de gemeente, zijn er mensen die hier ervaring mee hebben en eventueel tips hebben van daar moet je aan denken,

of dingen die je beter achterwege kunt laten. ze zijn bij de gemeente op de hoogte wat ik al allemaal zelf ondernomen

heb om de benodigde papieren te halen en ook waarom dat tot op heden helaas nog niet gelukt is. om 9 nov

heb ik een afspraak met de rijschool, die gaat me tot in detail uitleggen wat de bedoeling is.

ik zeg maar altijd niet geschoten is altijd mis, dus ik ga er weer voor de volle 10000% voor en hoop dat het mee deze

keer wel meezit.

als er mensen zijn met tips dan hoor ik het graag, het gesprek met de gemeente zal later plaats gan vinden.

groetjes deb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

Ik heb contact gehad met keybeck, hele verhaal uitgelegd maar konden niks voor me betekenen. Helaas. Dat was een stuk dichterbij geweest. Leo cremers in eygelshoven doen dit schijnbaar ook al een tijd, maar dat wist ik niet. toen ik bij hun kwam met hetzelfde verhaal als een paar maanden terug Bij keybeck, kunnen hun me wel helpen en gaan contact opnemen met mijn werkbegeleider, ipv dat de gemeente naar de rijschool stapt dat werpt zijn vruchten af op deze manier schijnt de gemeente sneller de goedkeurig te geven.

Verder hebben we vandaag alles besproken over de inhoud van de opleiding en bepaalde formulieren nagelopen en of ik verder gezond ben enz enz zodat als ik goedkeuring krijg van de gemeente ik dan niet voor verassingen kom te staan. de rijschool Heeft gezegt dat ik wat hun betreft kan starten met de opleiding. Dus het is nu de gesprekken met de gemeente afwachten.

en osseforth tja ik moet netjes mijn papieren halen voor ik in een vrachtwagen mag rijden dan moeten ze daar ook iedere zoveel jaar netjes hun examen afleggen als ze hun bevoegdheden als rij instructeur willen behouden. dan rij ik nog liever voor me lessen van geleen na eygelshoven is wat verder maar dan heb je ook wat heb zelf niet echt geweldige ervaringen met osseforth en dat wat ik vandaag allemaal gezien en gehoord heb bij leo cremers bevalt me goed. maar goed dat is een persoonlijke ervaring.

Grtjs Deb

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden