[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

FNV gaat Van den Bosch onder ede horen


Spieker

Recommended Posts

  • Reacties 69
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Ach Huub, dat bedrijf maakt Nederland kapot. Heb je er medelij mee?

Welke mensen staan dan op straat??

Het is niet nodig zo iets Het is niet alleen transport

Wat al heel veel daar weg aan het gaan is

En wie wil er nog in het buiten land werken Zonder over uren

En drie weken van huis af.Want van de Bosch gaat alles op de trein zetten

Dan moeten ze ook schenker en Tln met hun opslag en overslag aan pakken

Die zitten ook vol met buiten landers

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Welke mensen staan dan op straat??

Ik durf me eigen er bijna niet meer me tebemoeien.

Maar zonder mijn mening tegeven, wil ik proberen Herman zijn vraag tebeantwoorden.

Wat tedenken van kantoor personeel.

Verkoop en onderhoud van auto's.

Belastinginkomsten.

Wegenbelasting. (Indien nog van toepassing)

De handel in tweede hands auto's.

Aanschaf trekkend materiaal, en de daartoe behorende bedrijven.

Huisvesting personeel. (Zover van toepassing)

En nog vele andere kleine dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik vraag me toch wel af wie dit potje poker gaat winnen, vd Bosch of het FNV?

Bookmakers.....er valt geld te verdienen.:p

Denk van den Bosch,mazen in de wet en door een mannetje van hun heel erg goed uitgezocht..Dus wss juridisch geen spelt tussen te krijgen...

Heb het filmpje gekeken,dat ze bij hem op de werft stonden,en dan die stalen smoel van ik doe alles volgens de wet....Zegt denk ik genoeg toch:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vraag me toch wel af wie dit potje poker gaat winnen, vd Bosch of het FNV?

Bookmakers.....er valt geld te verdienen.:p

Fnv kan het zich niet veroorloven om te verliezen.

Dan is de hele geloofwaardigheid weg.

Men zal het juridisch best goed onderbouwd hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey tis het einde van de maand mag ik ook kortingsbonnen inzetten :D:pOja ter info alle kortingsbonnen bijelkaar kom ik op 76,45 euro.

als jij zulke korte maanden hebt, en je moet nu al kortingsbonnen gaat inzetten, ik zeg dat gaat best:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
weet je hoeveel advocaten er een zaak verliezen omdat ze dachten gelijk te hebben, juist dat is 50%;)

Elke advocaat zal zeggen dat hij gelijk heeft, partijen gaan voor de rechter en iemand wordt er in het ongelijk gesteld, zo zal het nu ook gaan v/d Bosch en FNV gaan samen naar de rechter en degene met de beste kaarten wint, en ik denk deze keer dat het FNV is gebaseerd op:

bron: -->klik<--

[TABLE=width: 100%]

[TD=width: 100%]Vrij verkeer werknemers

Vrij verkeer van werknemers (artikel 39-42 EG nu artikel 45-48 VWEU)

Het vrij werknemersverkeer betekent een verbod op discriminatie naar nationaliteit tussen werknemers van de EU-lidstaten op het gebied van levens- en arbeidsvoorwaarden.

Dit is wel iets anders.Jij mag over heel Europa werken.

Als jij in Belgie gaat werken en Wonen Moet jij een verblijfvergunning en werkvergunning aan vragen

Alleen het vervoer omzeilt dit Alleen Van de Bosch en meer bedrijven omzeilen dit

Maar de bonden moeten naar Brussel toe Want dit spel wordt in heel Europa gespeelt.

Zeg is de bond wint het. Dan krijgen we het volgende spel

Buitenlands bedrijf gaat hier de binnen landse markt op Wat nu al gaande is

Vrij verkeer Europa Wie houd het tegen Zeker geen Rechter.

Huub

[/TD]

[/TABLE]

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
[TABLE=width: 100%]

[TD=width: 100%]

Als jij in Belgie gaat werken en Wonen Moet jij een verblijfvergunning en werkvergunning aan vragen

Huub

[/TD]

[/TABLE]

jij in Limburg misschien,dat weet ik niet, de rest van Europa mag overal binnen europa zo gaan werken of wonen,natuurlijk staan daar regels tegenover,je zult je,als je ergens gaat wonen in moeten laten schrijven bij de gemeente of de vreemdelingendienst,dat verschilt ieder land en als je bij een buitenlandse firma aant t wrk gat word dit opgegeven aan de instanties zoals de belastingdienst.

En men zal evt een verklaring omtrent gedrag van je vragen,via de ambassade,maar dat is heel wat anders dan een verblijfsvergunning of werkvergunning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gaat u naar België of Duitsland of komt u naar Nederland om te wonen, werken of studeren? Op deze website kunt u bepalen welke zaken u moet regelen, wat de belangrijkste gevolgen zijn voor uw belastingen en sociale zekerheid en bij welke instanties u terecht kunt met uw vragen.

Op basis van uw antwoorden op een aantal vragen krijgt u de informatie die voor u belangrijk is en een situatiecode. Met deze code kunt u bij een volgend bezoek aan deze website meteen de voor u belangrijke informatie oproepen. U hoeft de vragen dus maar één keer te beantwoorden.

Bron: Grensinfopunt

Kan iedereen voor zich zelf uitzoeken wat je allemaal wel/niet nodig hebt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gaat u naar België of Duitsland of komt u naar Nederland om te wonen, werken of studeren? Op deze website kunt u bepalen welke zaken u moet regelen, wat de belangrijkste gevolgen zijn voor uw belastingen en sociale zekerheid en bij welke instanties u terecht kunt met uw vragen.

Op basis van uw antwoorden op een aantal vragen krijgt u de informatie die voor u belangrijk is en een situatiecode. Met deze code kunt u bij een volgend bezoek aan deze website meteen de voor u belangrijke informatie oproepen. U hoeft de vragen dus maar één keer te beantwoorden.

Bron: Grensinfopunt

Kan iedereen voor zich zelf uitzoeken wat je allemaal wel/niet nodig hebt.

Zal dit er nog bij zetten

www.minbuza.nl OF www.ind.nl

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
weet je hoeveel advocaten er een zaak verliezen omdat ze dachten gelijk te hebben, juist dat is 50%;)

Elke advocaat zal zeggen dat hij gelijk heeft,

Natuurlijk. die zien overal brood in. Of ze winnen of verliezen maakt niet uit. Inkomsten blijven hetzelfde. Ze schrijven uren en dat á 300 euro per uur. Slimme jongens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
FNV gaat Van den Bosch voor de rechter slepen want hij houd er rare praktijken op na (volgens de fnv) met goedkope buitenlanders en daar willen ze alles van weten natuurlijk en als ze gelijk krijgen ( is nog maar de vraag) moeten die buitenlanders natuurlijk een fikse loons verhoging krijgen op tenminste Nederlands CAO niveau, nou ik kan mij zo voorstellen dat die buitenlander al in z`n handen staat te wrijven en hij is niet eens lid van diezelfde vakbond, wat wil je nogmeer.

Ondertussen zijn de bonden in onderhandelingen met de werkgevers bonden over een nieuwe CAO voor hun achterban en de niet leden, nou wat daar uit gaat komen weten we allemaal allang, 1 misschien 2% loons verhoging als de Nederlandse chauffeur geluk heeft.

Dus, wie houd wie nou voor de gek?? ohmy.gif

Dit is gewoon een bedrijf kapot maken.Want dit gaat te ver.

Als het FNV dit wint Dat dan nog.Probeer maar is een goede chauffeur te vinden

En wie gaat de schade betalen.Het FNV zeker Ze hebben te veel in kas

Moet nog zien of ze dit allemaal klaar krijgen

Volgens mij wil het FNV op de stoel van de Rechter gaan zitten

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit is gewoon een bedrijf kapot maken.Want dit gaat te ver.

Als het FNV dit wint Dat dan nog.Probeer maar is een goede chauffeur te vinden

En wie gaat de schade betalen.Het FNV zeker Ze hebben te veel in kas

Moet nog zien of ze dit allemaal klaar krijgen

Volgens mij wil het FNV op de stoel van de Rechter gaan zitten

Huub

Soms vraag ik me af wat er tussen jou en het FNV gebeurd is waardoor je zo verbitterd bent als het over de FNV gaat.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Bijkomend probleem gaat worden, Als stel de FNV gaat dat proces winnen en Van den Bosch moet al zijn goedkope buitenlandse chauffeurs de Nederlandse CAO gaan betalen, dan kunnen er twee dingen gebeuren of Van den Bosch verkast naar het buitenland of heel de Nederlandse transport sector wordt overspoeld met buitenlanders, die niet meer voor een Duitser, Fransman, Deen, Spanjaard enz enz willen werken maar allemaal hier naartoe komen, want waarom zou je voor een appel en een ei elders gaan werken als je in Nederland bakken met geld kunt verdienen, toch.

Als ze in schaal A1 zetten waar Hollanders in staan

Heb je minder als een chauffeur uit polen.

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als buitenlands bedrijf krijg je dat werk niet wat v/d Bosch nu heeft, toevallig vandaag iov hun geladen, ze moeten werk nu al weggeven omdat er bedrijven zijn waar ze niet met Polen etc. binnen komen.

Hetzelfde geld dus ook voor ons (Vos) er zijn momenteel al 2 bedrijven waar we een vaste (NL) kracht op het terrein hebben lopen om Polen te begeleiden, en daar langs hebben we een mobiel team wat Polen op diverse losplaatsen binnen Nederland moet begeleiden, wat dat kost :zegtniets:

Dat mag geld kosten.Maar chauffeurs begeleiden dat doen ze al jaren In mijn tijd al.

En vergeet niet er zijn bedrijven die kijken ook naar het geld.

En van de Bosch verhuurt ook veel aan bedrijven En die hebben weer eigen vervoer

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Huub, ooit van Fuwa gehoort :confused: A1 is geen loonschaal waar rijdend personeel is staat

Heel zeker weten

Wat zegd het nu. De meeste weten nog niet wat het is

Hier in Venray als een jongen begon met rijden net 19 jaar kreeg die A1 betaald

En maakte die schade De eerste 3 maanden kon die vertrekken.

En na een half jaar ging die naar C1 toe

huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hetzelfde geld dus ook voor ons (Vos) er zijn momenteel al 2 bedrijven waar we een vaste (NL) kracht op het terrein hebben lopen om Polen te begeleiden, en daar langs hebben we een mobiel team wat Polen op diverse losplaatsen binnen Nederland moet begeleiden, wat dat kost :zegtniets:

Misschien is dat onze toekomst Ger, met een personenauto rond rijden en her en der voor een oostblokker een auto aandocken of op de losplek van een supermarkt zetten;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heel zeker weten

Wat zegd het nu. De meeste weten nog niet wat het is

Hier in Venray als een jongen begon met rijden net 19 jaar kreeg die A1 betaald

En maakte die schade De eerste 3 maanden kon die vertrekken.

En na een half jaar ging die naar C1 toe

huub

Dan is die gast flink belazerd....:bey:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden