Spring naar bijdragen
HIT

Harm Infra Transport

Recommended Posts

Wel, Grietje had het op haar heupen van de week. Thuis had ze schijnbaar alles al geverfd dus nu was mijn grote trots ( de TGA ) aan de beurt. 

Hoe ze dat bracht? Nou zo ongeveer zo:"Ik verveel me. Oh ja en zodat je het weet, ik ga de velgen van de TGA opknappen ik erger me eraan."

Maar het resultaat mag er best wel zijn: 

voor:

14612374_1273664785998591_17802586807616

Na: 

14681897_1273664745998595_50108758687839

Het zal wel aan de hormonen liggen, maar van mij mag ze zich vaker vervelen  :p  :ja:  :D 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Een hele mooie auto, 12-12-2013 op kenteken gezet en 02-2014 pas in gebruik genomen. Auto heeft nog geen 60.000km gereden.... iets wat andere bedrijven in een jaar rijden zeg maar. Deze auto heeft ook niet veel stilstaand stationair gelopen zoals mijn andere auto.
Maar...
Vorige week gaf hij ineens een uitlaatgasstoring, vrijdag kwam daar een adbleu storing bij. Ga je naar de garage waar ze je doorsturen naar een MAN dealer vanwege dat men een bepaalde computer niet heeft.
Auto vandaag gebracht en dan krijg je te horen dat hij een probleem heeft dat normaal onder garantie zou vallen omdat het een bekende storing is. LEES GOED BEKENDE STORING. Maar doordat wij weinig km's maken heeft de unit het dus langer volgehouden........ Kosten € 2.600,- voor de unit zit hij er nog niet eens op, en niets vergoed want de garantie is verlopen....... Schiet mij maar lek, als iets een bekend probleem is dan is het een productiefout in mijn ogen. Morgen contact met de MAN/Pon.....

20141113_110345.jpg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei HIT:

Schiet mij maar lek, als iets een bekend probleem is dan is het een productiefout in mijn ogen. Morgen contact met de MAN/Pon.....

Verwacht er niet te veel van bij PON... Wat in jouw ogen een productiefout is.. is het volgens PON veelal een product(ie)eigenschap...

:zegtniets:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden