[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Tu 35


Gast fleur

Recommended Posts

Het geheel is niet zo´n probleem `bituumtrapper` ben alleen van mening dat e.e.a. nu eens duidelijk moet worden.

Als iedere lidstaat met de daarbij behorende hermandad nu eens volgens de EU wetgeving handelde werd alles een stuk makkelijker (is trouwens goed voor de hele transport tak)

Dank zij het feit dat dit niet zo is, en de digi tacho heb ik de laatste jaren het gevoel op de vlucht te zijn in plaats van aan het werk.

Maar, blijven lachen en ademhalen, dan hou je het gedoe heeeeel lang vol.

Allen bedankt voor de reacties en het meedenken/zoeken.

Groet, Hans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 weeks later...
  • Forumlid

Hallo allemaal,

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar.

Ik heb wat in mijn ADR boeken zitten bladeren, en voor zover de landelijke regelingen in het buitenland geen afwijkende regelgeving kennen, geldt de volgende bepaling:

rn. 4.3.5 ADR: TU 35:

"Ongereinigde, lege vaste tanks (tankwagens), lege afneembare tanks en lege tankcontainers, die deze stoffen hebben bevat, zijn niet onderworpen aan de voorschriften van het ADR indien geschikte maatregelen zijn genomen om mogelijke gevaren uit te sluiten."

Met "deze stoffen" wordt bedoeld: alle stoffen die onder het ADR vallen waar de code TU 35 bij staat bij bijzondere bepalingen voor vervoer in ADR-tanks

bewerkt door sanderdekraantrucker
typvaut
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden