[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Trucks trucks trucks.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid
1 uur geleden zei corydon:

Nummer 2. Ze jatten toch alles... Dat was toen en nu zo te lezen nog erger.

Hier blijven ze wel beter van elkaars spullen af.

Wegen zijn van goed tot hobbelig.

En t staat toch vast. Zo rijden coast to coast.

 

image.thumb.png.be0793f4d43ce80f8b68f1a65701fe15.png

 

ZIjn oude cijfers, ik weet het. Heb even geen tijd om te kijken of ik recentere cijfers kan vinden.

 

Het aantal voertuiggerelateerde criminaliteit is in Nederland zo hoog door het grote aantal fietsendiefstallen.

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In NL word volgens mij vaak heen aangifte gedaan want ze hebben geen tijd. Of ze zeggen. Bel maandag terug.

In de VS word iedere klacht onderzocht.

Jaar of 8 terug belde ik naar huis maar er werd niet op genomen. Belde na 4 keer proberen de politie en doe gingen gelijk kijken. De telefoon was buiten gebruik.

 

In NL belde ons ma ooit de politie want ons pa kwam niet thuis en ze was bezorgd.

Politie zei. "Och mevrouwtje, hij zal wel bij zijn vriendin zitten".

Die agent moest wel persoonlijk zijn excuses aanbieden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Het is kut weer, koud en nDus weinig fottos. Dit is een Hurricane truck. Mooie wagens die je moet leasen en weinig per mijl betaald krijgen. Hoe ze toch altijd chauffeurs krijgen is me een raadsel... De lampjes denk i....

LcT21p.jpg

 

Hier een paar revieuws... Denk dat de 5 sterren door kantoor personeel zijn geschreven....

https://www.google.com/search?q=hurricane+trucking+company&rlz=1C1NHXL_enUS711US711&oq=hurricane+trucking&aqs=chrome.1.69i57j0l7.14166j0j8&sourceid=chrome&ie=UTF-8#lrd=0x87c9bd7f33c31629:0xc8f6988095882610,1,,,

1 van de vele commentaren...

If I could give a 0 I would. Worked there about 2 months. Was told could not bead head home 300 miles to het home after being almost a week past my home time. Then you pay 90$a day for the truck and you pay for the fuel. Now that I left they wont verifie that I worked there. All I have to say is run from this company. They say they treat you like family. Yeah if your family where crack drugs that lie cheat and still from you family members.

 

http://www.hurricaneexpressinc.com/

10 jaar terug hadden ze allemaal nog de grote sleepers. Denk dat er teveel ergens langs de weg werden geparkeerd...

  • Like 3
  • Thanks 1
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

 

Dit is bv. wel een bedrijf waar chauffeurs owner operator zijn en hun heele leven blijven werken.

http://mercer-trans.com/

 

1 van hun chauffeurs die over zijn werk verteld. Waar ik woon is ook een gast die voor hun rijd. Die rijd soms 3000 km leeg om een goed betalende trip te doen en werkt alleen wanneer het goed betaalt.

En zo wonen ze....

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Peterbilt met koeler.

pmNScshsj

 

En een Kenworth met schuifzeil.

plPajYBej

 

Boten transport. Heb t idee dat iedere amerikaan een boot heeft.... Om mee te vissen.

pocqPJHOj

 

Dit is een LTL bedrijf. Less Than Truckload. Ofterwel adressen werk. Die hebben in iedere stad een terminal waar ze meestal met 1 zo een oplegger rond rijden met truck met dag cabine. En de dubbele, soms triple rijden ze tussen de terminals.

plkE8nlFj

 

Wat ik nou hier van moet denken weet ik niet. Maar zoveel verdien je hier niet als chauffeur. Zeker niet met een "dry van". Dat kan iedereen.

pnLYTo3Yj

 

pmig9pHpj

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 26-11-2019 om 03:54 zei corydon:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

. Volgens mijn vriendin gewoon alzheimer.....:D

 

 

 

 

Je kunt beter niks mankeren,maar als je toch wat hebt is t beter Alzheimer te hebben dan Parkinson.

( je kunt beter je bier vergeten af te rekenen dan dat je t omstoot)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Op 17-2-2020 om 14:53 zei corydon:

De los pijp zit aan de onderkant. Maar ze lossen toch via een slang.....

Onderlosser os waar alles aan de onderkant eruit komt.

https://images.app.goo.gl/wtbUAnFPc4SXQTyi7

 

 

Ten opzichte van een bulkkieper noemen ze de onze dus ook wel onderlosser......

zie: https://www.lag.eu/nl/news/lag-presenteert-onderlosser-op-de-iaa

 

 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
  • Forumlid

Was je op vakantie hier?

 

Eindelijk weer een paar pics. Had de laatste tijd met een andere camera zitten klooien, een Nikon, maar kan ze niet plaatsen...

 

Erst een international.Nette truck en ook de goedkoopste om aan te schaffen.

 

DSC03060.JPG

 

Dat is een takel bedrijf uit Louisville. Mooi materiaal hebben ze, zoals takelwagen op 5 assen.

DSC03061.JPG

 

DSC03062.JPG

 

En werken in stijl.

DSC03063.JPG

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden