[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

ADR : Parkeren ONDER TOEZICHT


Recommended Posts

  • Forumlid
Niet goed geleerd Lique:D

Mondeling 10

schriftelijk 9, 1 foutje bij de afdeling explosieven:rolleyes:

Ik heb mijn examen ook in Zevenhuizen gedaan en de cursus in Moerkappelle:ja: Kan alleen ff niet meer op de naam van die kerel komen, Franse achternaam dat weet ik nog wel

Zo dat hadden twee 10'en kunnen zijn dus ..... mondeling een 10 wist geeneens dat ze dat gaven!

Onwerkelijk goed gewoon ... volgende keer ga ik nog beter leren ... hahaha... geintje!

Nee, zonder gekheid ... buitengewoon goed!

Zevenhuizen als examenlocatie is inderdaad bijna voorbij ... examens zullen plaats gaan vinden in het nieuwe CBR gebouw in Rotterdam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zomaar een vraagje,misschien off topic:waarom in NL 4 zaterdagen en in Belgie op vrijdag en zaterdag cursus en de week daarop zaterdagochtend examen(voor de herhalingscursus stukgoed)

Je mag met het NL certificaat niks meer dan met een B certificaat,of een BY , RO of ,,,,,,,?????? certificaat.

Wettelijk gezien zouden de bedrijven waar je komt laden de certificaten moeten respecteren.

Indien een Roemeen met een Roemeens ADR certificaat komt laden moeten ze dit ook ...

4 zaterdagen les dat hoeft niet ..... zo had ik les bij De Coninck op woensdag en donderdag (basis + tank) vrijdag vrij en zaterdag examen.

Bij andere les-instituten kun je inderdaad kiezen voor 4 zaterdagen ...

Vrijdags was ik sowieso vrij ivm het schema wat wij lopen .

En dat kwam dus nu goed uit.

Wagen ondertussen in de garage geweest ... dus geen stilstand .. of ja, wel stilstand maar ... tja zo kwam het nou eenmaal goed uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

4 zaterdagen les dat hoeft niet ..... zo had ik les bij De Coninck op woensdag en donderdag (basis + tank) vrijdag vrij en zaterdag examen.

Bij andere les-instituten kun je inderdaad kiezen voor 4 zaterdagen ...

trouwens;proficiat hoor Angelique:cake::cake:,je mag weer 5 jaar en daar gaat t om.:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zomaar een vraagje,misschien off topic:waarom in NL 4 zaterdagen en in Belgie op vrijdag en zaterdag cursus en de week daarop zaterdagochtend examen(voor de herhalingscursus stukgoed)

Je mag met het NL certificaat niks meer dan met een B certificaat,of een BY , RO of ,,,,,,,?????? certificaat.

Wettelijk gezien zouden de bedrijven waar je komt laden de certificaten moeten respecteren.

Indien een Roemeen met een Roemeens ADR certificaat komt laden moeten ze dit ook ...

4 zaterdagen les dat hoeft niet ..... zo had ik les bij De Coninck op woensdag en donderdag (basis + tank) vrijdag vrij en zaterdag examen.

Bij andere les-instituten kun je inderdaad kiezen voor 4 zaterdagen ...

Vrijdags was ik sowieso vrij ivm het schema wat wij lopen .

En dat kwam dus nu goed uit.

Wagen ondertussen in de garage geweest ... dus geen stilstand .. of ja, wel stilstand maar ... tja zo kwam het nou eenmaal goed uit.

Ik had 3 zaterdagen herhaling en 1 zaterdag examen. Ik had een dagje extra vanwege klasse 1 explosieven, dus kan weer 25 ton vuurwerk bestellen:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden