[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Eerste truck op vloeibaar aardgas


Gast Trucklily

Recommended Posts

  • Forumlid

Hey Truckilly,

Dit onderwerp is op het forum al aan bod geweest, ook is er op tv en in de media (oa. transportwereld) veel aandacht aan besteed.

Maar dat neemt niet weg dat ik jou topic niet weet te waarderen hoor.....:tu:

En ik maar denken dat wij hier in Twente verstookt blijven van het nieuws?:D

Gr,

mark

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hey Truckilly,

Dit onderwerp is op het forum al aan bod geweest, ook is er op tv en in de media (oa. transportwereld) veel aandacht aan besteed.

Maar dat neemt niet weg dat ik jou topic niet weet te waarderen hoor.....:tu:

En ik maar denken dat wij hier in Twente verstookt blijven van het nieuws?:D

Gr,

mark

Volgens mij was dat over voertuigen op aardgas en niet vloeibare aardgas maar ik kan me vergissen.

Neemt niet weg dat ik het vreemd vind dat vooral Vos Logistics dit niet op hun site hebben???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

hahaha ... niet op de Bedrijfsautorai geweest???

:D;)

Nee, helaas niet. Had wel vrijkaartjes liggen maar ik moest het ene weekend naar familie in Limburg en het andere weekend voetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Er moet toch iemand het lef hebben om zoiets te proberen...

Harry Vos heeft in begin jaren 90 ook een aantal "zeer inovatieve" luchtvracht auto's laten bouwen, waarmee ze aircargo reden door heel Europa. Het was niet echt een succes, maar de ontwikkelde technologieën worden nog steeds gebruikt in het luchtvracht / aircargo vervoer.

En over smaak valt te twisten, Ik heb de cabine en de topsleeper van binnen bekeken op de RAI, maar vond het zo gek nog niet. Wel zet ik mijn vraagtekens bij het koppel van de motor en bij het confort voor de chauffeur, maar op ieder potje past een dekseltje...

Als niemand ooit iets had geprobeerd hadden we nu nog in de wei gelopen paarden te voeren, inplaats van speciale trucks te ontwerpen on diezelfde paarden mee te vervoeren.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
Zo is dat........... ex NWM:wave:

Sorry Roadtrain, dit was ik ff vergeten.:tu:

en is vos veendam al verkocht? ik hoorde dat het N.N.T.S. zou gaan heten nnts = noord nederlandse transport service.

ik heb het van verschillende kanten in mijn oor gefluisterd gekregen.

Officieel willen ze nog niks bekend maken volgens mijn info, maar volgende maand wordt het volgens info officieel bekend gemaakt wat er nu precies gaat gebeuren. Weet wel dat er deze week nog nieuwe Scania's bij zijn gekomen in Veendam.Ook dit heb ik via info van iemand die in Veendam werkt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Bert-Vossie
Ter vervanging van MAN's? dat kan kloppen.

Dan krijgen ze maar één Scania Roadtrain, want meer MAN's hebben ze niet in Veendam.:D

Dit is ter vervanging van de Scania's die nu 4 jaar zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden