[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ook bij "ons" gaat het wel eens mis.


Gast

Recommended Posts

Ik zal er maar een topic over openen, kan ik hier kwijt wat er bij "ons" mis gaat.

Trailer kjørte av i Alvdal - Nyheter - Østlendingen

Trailer kjørte av i Alvdal

En trailer fosset i to-tiden torsdag av vegen og brøytet med seg 40 meter skogbryn på sin ferd langs veiskulderen.

De internet vertaling.

Aanhangwagen afging in Alvdal

Een aanhangwagen fosset in tweevoudig donderdag over de weg en brøytet met 40 meter op zijn wenkbrauw over bos langs de schouder.

Viking rescue service vertelde Østlendingen dat er geen schade is, en dat het stuurprogramma is nu wachten op een nieuwe auto aan uw reis voortzetten.

"Het is een aanhangwagen die in hun eigen Lane heeft uitgeput, en loopt vrij ver langs de rand van het bos," vertelt Roger Nygårdshaug overvallen rescue service.

-De bestuurder veilig was, en de reden voor afsluiten, is nog onbekend, blijft Nygårdshaug.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Trailere sperret veien - bt.no

Trailere sperret veien

Tre trailere kjørte seg fast på E134.

De internet vertaling.

Aanhangwagens geblokkeerde weg

Drie trailers bleef staan op E134.

Kreeg de politie melding die twee aanhangwagens had vastgelopen op E134, Håra Gorge aan Røldal over zondagmiddag.

-De weg is gesloten in beide richtingen. Sleepwagen is onderweg, "zegt directeur Operations Morten Crown door Hordaland politie district.

Volgens de mensen ter plaatse is het niet twee, maar drie aanhangwagens die vastzitten.

-Er zijn lange wachtrijen op de plek, volgens de Operations Manager kroon.

Redding bemanningen op site zei dat het verkeer heel snel is. Het deed het in ongeveer twee uur, politie later zondag middag.

15.30 Uur klok werd eerst opengesteld voor het normale wegverkeer.

Politie instellen op de relatie, dan previews was slecht voorbereid, zegt de kroon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

en er zat niet eens een hollandse chauffeur op de bok?:p

Neuh. De enige Hollander die bij ons nog op een eigen auto zit ben ik. :p

Er rijden nog 3 Hollanders voor ons, maar die hebben een eigen trailer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En een gat in de rug voor de kingpin?:D

Die heb ik nog niet kunnen ontdekken. Maar misschien hebben ze wel een gat in der hand. :D

Zijn er trouwens 4 bedacht ik later. Pas is er ook weer 1 begonnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat is zover ik kan zien een MAN. En ja dat is een sleepas.

Is een MAN ja, herken het al aan het deurpaneel en dat onderste gedeelte wat de treden afdekt.

Achja Willem, een slippertje overkomt de beste. Virtueel Scandinavië is het nu ook zulk weer, en ik heb ook eventjes gegleden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hij is bij Alvdal naast de weg gekomen.

Alvdal ligt aan de 3. De 3 rij je als je van Olso naar Trondheim gaat bv.

De 3 is ongeveer 300km lang en is gewoon een smalle weg.

Als je dan gladigheid krijgt, zit je zomaar naast de weg.

Hier begint het nu ook glad teworden. Vroor het gisteren nog 18graden, om dit moment is het net boven de nul graden. En morgen en de komende dagen zal de temp rond de +2c liggen. Het word ene grote ijsbaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zal hem hier plaatsten. Het is geen auto meer van ons, maar een ex auto.

MÃ¥tte berge en og en planke - Avisa Valdres - Tun Media

MÃ¥tte berge en og en planke

Lørdag for en uke siden skled en svensk trailer av veien på Valdresflya og veltet over på siden. Ni mann måtte til for å losse av lasten før den kunne heises tilbake.

Moest redden een en een plank

Op zaterdag een week geleden, een Zweedse vrachtwagen van de weg op valdresflya flya en getipt op de pagina. Negen man moest de lading uit het geheugen verwijderen voordat het kon heises terug.

www.avisa-valdres.no/nyheter/2011/12/12/maatte-berge-en-og-en-planke.aspx - Translator

Ik hoop dat deze link werkt, en je daarin de vertaling kan lezen.

Even een moment tot die klaar is met die site vertalen. Linksbovenin kan je een metertje naar de 100% zien gaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Is een MAN ja, herken het al aan het deurpaneel en dat onderste gedeelte wat de treden afdekt.

Achja Willem, een slippertje overkomt de beste. Virtueel Scandinavië is het nu ook zulk weer, en ik heb ook eventjes gegleden..

Idd nu zie ik het ook door de armsteun en bekleden en doordat het gedeelte wat de laatste treede afdenkt iets breder is als bij een Volvo, maar lijkt er wel op omdat deze ook rond loopt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Grappig eigenlijk, zijn er van die oude Scania's enkele naar Nederland gegaan?

Zag namelijk net een paar Scania R500's van Hartman in hetzelfde rood, met die striping er deels nog op en lichtbalk.

Eentje ging keihard in de ankers om mij voor te laten, heb hem even bedankt haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die 42 die ik aanhaalde zijn sleepassen, en 6 daarvan waren 6x4's.

Ze zijn wel teherkennen door de tank die er op zit, en aan de zandstrooiers voor de wielen. (Auto line)

Ik weet dat er 5 in Finland rond rijden, en deze op de foto rijd dus in Zweden. En een paar rijden er in Denemarken. Waar de rest heen is weet ik niet.

Naar NL lijkt mij niet waarschijnlijk. Daar zijn het geen auto's voor.

Verder zijn er ook nog de rode voorlopers geweest, en de 2 assers.

Van een paar oude zijdeurentrailers weet ik dat er een paar in NL te koop hebben gestaan. Of ze ook aan een Nederlander verkocht zijn weet ik niet.

Wij hebben hier in Finland al zoveel auto's gehad, dat ik de tel kwijt ben.

In principe gaan alle auto's 3 jaar mee. Maar door schade of ongelukken worden er genoeg vroegtijdig opgeruimt.

Toen bv de eerste witte kwamen, dat was een order van 82 stuks, waren de eerste 2 al kort gereden voor de laatste van die serie gelevert waren.

Ik heb jaren terug wel eens een foto gemaakt toen we met 3 auto's naast elkaar stonden. Op zich zie je niks aan die foto. Gewoon 3 auto's naast elkaar. Echter stond op alle 3 al een nieuwe cabine, en op 1 zelfs al de 3de. Met de meeste schade auto's komt het echter nooit meer goed. Niet goed genoeg voor hier teminste. Ik bedoel daarmee, er blijft altijd wel iets scheef zitten, en als je dan tempraturen krijgt van onder de -30 graden dan is het kleinste gaatje genoeg om het koud tekrijgen.

Als het s'winters koud gaat worden dan gaan wij met isolatie en tape aan de gang om de auto's aan alle kanten te isloleren en dicht te tapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden