[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Ook bij "ons" gaat het wel eens mis.


Gast

Recommended Posts

  • Reacties 153
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

U bent een kenner .... :ja:

Ziet u dat aan het chassisnummer ...., of aan de zandbakken voor de trekas? :p

Nee nee, zie U dat kleine krasje links achter. Is klein hoor, zeker wel 3mm, maar daar heb ik toen en paaltje mee geraakt. Auto herken ik uit duizende.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Murphey zou jij dit enigzins kunnen vertalen voor me... Als ik de foto's zo zie heeft die een aardig stukje naar beneden gegleden...:(

Nee aardverschuiving, hij staat veilig in de overkapping.

Zo lastig is dat vertalen toch niet:

Nieuws: jam voor de Bundt (KL.19: 32)

Incarcerated: De twee coureurs hadden gelukkig een rasoverbygg om te parkeren onder.

Dawn of BERN

"ZEER": - Je weet f. .. Ik heb nooit als je een heuvel in het hoofd. Dat er hier leven gisteren, is absoluut fantastisch, zegt vrachtwagenchauffeur Sverre Bernes, rasfast tussen Utne en Odda Haradanger.

Dawn of BERN

GESLOTEN: Trailer Driver Sverre Bernes is gevangen tussen twee aardverschuivingen op het traject Utne Odda sinds maandag middag.

Dawn of BERN

◄ ► ● ○ ○

Hier, Sverre zit nog een nacht

- Je moet alleen maar lachen.

OFF: Silje Gomnæs, Oliver Torheim

Gepubliceerd: 27.des. 2011 (10:24) Update: 27.des. 2011 (18:48)

Sverre Bernes is een van de twee ongelukkige vrachtwagenchauffeurs is gevangen tussen twee aardverschuivingen langs de Zuid-Fjord. Op 18 maandag, hij en een andere bestuurder stond in verstopt onder een rasoverbygg.

Op dinsdag avond kreeg hij te horen dat de twee moeten blijven in hun auto, zelfs een nacht. Morgen zal duidelijk de bemanning zal waarschijnlijk in staat zijn om de weg vrij naar Odda. Als hij heeft doorgebracht op zijn minst een halve dag tijdens rasoverbygget langs de weg.

- Wat moet je zeggen?

Is er iemand die de situatie neemt met kalmte en een goed humeur, het Bernes.

- Nee, wat moet je zeggen? Je moet alleen maar lachen om al de waanzin.

Hij is zeer tevreden met de politie en heeft ongeremd.

- Mighty onder de indruk

VAN TOP: - De hele berg heeft een of andere manier gevallen, vanaf de top. De dia is waarschijnlijk 50 meter breed, zegt vrachtwagenchauffeur Sverre Bernes, die rasfast tussen Utne en Odda.

- Ze geven ons zowel informatie als voedsel. Wij hebben zalm sandwiches, peperkoek en chocolade. Ze passen goed op ons, ik ben erg onder de indruk. Daarnaast zijn wij de geparkeerd in een "garage", lacht hij.

Warm houden is geen enkel probleem tot nu toe.

- We houden een auto weinig tijd tussen, dus het is oke.

De nacht woedde zo veel steen uit de bergen om hen heen, dat Bernes niet slapen erg goed.

- Was je bang?

- Er zijn niet leuk, nee. We wilden uit achterzijde van rasoverbygget, om een ​​vlakkere plek dichter bij Odda, maar dan brulde zo hevig, dat we niet de kans te wagen. Werd ons verteld door de politie om alleen te zijn. Was het niet voor deze rasoverbygget, vroeg ik om te worden geëvacueerd, aldus Bernes.

Maar op maandagavond verwachten dat hij in slaap veel beter. De man heeft het eigen bed Baki cabine, zoals elke vrachtwagenchauffeur het zou moeten zijn.

- Ik slaap in de bus 'ster klasse, amuseert zich.

- Mountain Side in het hoofd

ONDER DAK: Trailer chauffeur heeft toevlucht onder een rasoverbygg. - Zonder dat ik zou hebben gevraagd worden geëvacueerd, zei hij.

Dawn of BERN

Hij is echter, verklaarde als hij praat over de wegen in het gebied en veiligheid.

- Ik rijd een stuk langs de wegen hier, en je weet nooit wat er gebeurt. Als het regent, zoals het nu heeft gedaan weten we dat je nooit al krijg je een heuvel in het hoofd. Dat er hier leven gisteren, is absoluut fantastisch, zei hij.

Bernes zei dat het was lang onzeker of er waren genomen van de dia.

- Veel auto's draaide rond met ons op voor Mage. Ze slaagden erin om lopen langs de laatste dia, maar er waren geruchten dat mensen aan de andere kant van de fjord had het licht in de foto gezien. Maar ik denk dat het nu weerlegd, zegt de vrachtwagenchauffeur, die was op weg naar Porsgrunn met gips schroot.

De zoon lachte

- Hoe reageert uw familie deze?

- Toen ze dit hoorden, hield de jongen (13) om zichzelf lachen tot de dood.

Nu aan het voorbereiden Bernes in zijn hopelijk gisteravond langs Sørfjord.

Bernes was de 09-time dinsdag uit om de slide te kijken. Hij zegt het als "slecht" uit.

- Dat hebben ze niet duidelijk vandaag. Er zijn enorme bomen en de aarde en steen, is het waarschijnlijk vier meter hoog in de weg. De hele heuvel is een of andere manier gevallen, van de top, de foto is waarschijnlijk 50 meter breed.

Politie: - Blijf binnen!

Volgens de laatste update van de Hordaland politie zijn gegaan, "vele dia's" in Hardanger.

- 29 mensen zijn geëvacueerd. Mensen worden aangemoedigd om binnen, het type van de missie in januari Steimler in zijn geschiedenis op dinsdagochtend te blijven.

Niet hebben genomen

De sheriff in Odda, Øyvind Rosseland, zeggen dat ze geen aanwijzingen dat sommige worden genomen door de aardverschuiving hebben.

- We hadden een onopgeloste situatie maandag, maar hebben onderzocht en hebben geen enkele aanwijzing dat een werden het glaasje af. We weten dat er verkeer dicht races geweest, het was een fergekø sluiten wanneer de tweede dia was. Maar ik denk dat we enige controle, we hebben zowel de glijbaan en de zee gecontroleerd - en we hebben geen ontbrekende boodschappen, zegt Rosseland.

Op dinsdag, om geologen in de lucht per helikopter controleert de races. Maar geen van beide kan plaatsvinden zonder complicaties.

- Alles is moeilijk op dit moment. De piloten vliegen geologen zijn hier en daar, we hebben een boot op de manier om ze te halen. Ongeveer twee of drie uur hebben we de NOK in de lucht, zegt hij tegen bt.no ongeveer 10 uur dinsdag.

- We moeten de piloten krijgen in Tyssedal, en we voeren ze naar de basis in Kinsarvik. Bovendien, de stroom is uitgeschakeld op verschillende plaatsen aan weerszijden van de Zuid-Fjord, dus moeten we weer mensen helpen van het energiebedrijf naar de plaatsen waar het nodig is de hulp. Er is nu weinig armen en benen, zegt de Odda-sheriff.

Oh ja, z'n zoon was mee.

Helder toch? :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Karel dat noors is voor mij net fries,dat versta ik ook niet,en ken het ook lezen niet...Ieder heeft zo zn gebreken...:D

Bij mij precies zo.

Maar ik begreep nu wel dankzij Google-translate dat het ging om een aardverschuiving. 2 zelfs, als ik me niet vergis. En onder die overkapping stonden daar 2 vrachtwagens precies tussenin. Dus die konden geen kant op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zoiets toch:

Google Vertalen

En u kunt allerlei talen kiezen. En wisselen wisselen << - >> ;)

Weer wat geleerd,ja ben best een digibeet wat dat aan gaat...

Willem jij had laatst ook ergens een vertaalprogammaatje op losgelaten,maar daar was geen touw aan vast te knopen..

Dat was met die noor die met die betonpomp omhoog was weggereden...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Karel dat noors is voor mij net fries,dat versta ik ook niet,en ken het ook lezen niet...Ieder heeft zo zn gebreken...:D

Dat klopt aardig arie, fries heeft veel van het noors weg, friezen hebben het hier in noorwegen een stuk makkelijken dan de rest van de nederlanders :ja:

Venlig Hilsen.

Rob.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Arjan, je zoek op internet een vertaal progamma, en je kan bijna elke taal in de wereld lezen.

Ps. dit was de tweede keer dat je het in het verkeerde topic poste.;)

Ik lees soms ff dagen niet alle topics en dan zit ik ff ergens wat te lezen,en dan plemp ik het er ff bij...Ja weet het,een beetje kort door de bocht...:D;)

Ben af en toe een beetje te makkelijk...:rolleyes:

Zal voor het eind van het jaar wel een reprimande krijgen van een admin....;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...

Verleden week ging het even mis.

(Kon het via me laptop niet plaatsen)

Fire vogntog i trafikkulykke - Vesterålen Online

www.vol.no/nyheter/article515140.ece#.Tw4ayXdq2SY.facebook - Translator (De internet vertaling. Even wachten tot die klaar is met laden.)

2 auto's van de firma. Als je kijkt naar die Volvo die plat ligt, dan kan je op de foto zien dat die stil stond. Op het randje van het asfalt, en weg gegleden is, en omgevallen is. In de reatie's is ook telezen dat die weg eigelijk tesmal is voor vrachtverkeer.

Die Scania word er door de hulpdiensten langs getrokken.

Die Volvo is een auto van afdeling Finland, en is de eerste auto die deze winter "kort" gereden is.

Toevallig door dezelfde chauffeur die op pag 2 bijna in de greppel beland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden