[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Egbers Trucking Winterswijk failliet: 10 ontslagen


Gast

Recommended Posts

  • Forumlid
WINTERSWIJK – De rechtbank van Zutphen heeft dinsdag 13 december Egbers Trucking in Winterwijk failliet verklaard.

Voor de ondergang van het transportbedrijf aan de Koningsweg 3 werkten er 10 personen. Die zijn nog niet ontslagen.

Curator is mr. A. Wobink-Van Veldhuizen: "Volgens de directeur is het bedrijf failliet door de economische crisis."

"Daar lijdt iedereen onder. Bovendien verlengden klanten de betalingstermijnen. Dat gaf problemen."

De curator verwacht dat de medewerkers hun baan verliezen. Omdat de leasemaatschappij inmiddels de vrachtwagens heeft teruggehaald. Dat zorgt ervoor dat er niet meer kan worden gewerkt.

"Er hebben zich geen doorstartkandidaten bij mij gemeld. Een doorstart zal moeilijk worden. De activiteiten zijn al medio oktober gestaakt", klinkt het.

Het bedrijf werd vooral ingehuurd door andere transporteurs. De curator heeft de directeur telefonisch over het faillissement gesproken. Die lijkt zich erin te berusten, omdat de werkzaamheden al langer stil liggen. "Maar het is altijd vervelend als een onderneming mislukt", benadrukt mr. Wobink-Van Veldhuizen.

Quote van bovenstaande link.

Vreemd dat ik ze zelfs de laatste weken nog voor van Tuyl uit Gameren zag trekken terwijl de activiteiten al gestaakt zouden zijn?

Sowieso al een vreemd bericht. Lees zo al 4 oorzaken ipv van alleen de crisis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Quote van bovenstaande link.

Vreemd dat ik ze zelfs de laatste weken nog voor van Tuyl uit Gameren zag trekken terwijl de activiteiten al gestaakt zouden zijn?

Sowieso al een vreemd bericht. Lees zo al 4 oorzaken ipv van alleen de crisis.

Wat ik raar vind: de activiteiten zijn sinds medio oktober gestaakt. 13 december is de toko failliet verklaard,

en de 10 werknemers moeten nog ontslagen worden door de curator.

Wat hebben die 10 werknemers dan tussen medio oktober en 13 december gedaan?

Krijgen ze die 2 maanden wel loon betaald van de werkgever?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nee, ik heet geen Wijnand en ben ook geen planner.

Ik heet Arie en ben gewoon chauffeur.

"Hard werken wordt niet beloond, lang werken wel" is inderdaad de uitspraak waar Heer Wijnand nog steeds op afgerekend wordt. Uit de tijd dat dit heerschap zelf chauffeur was. Als hij nu als planner "druk" op de chauffeurs zet, krijgt hij deze opmerking om de oren. Zit Heer Wijnand nog steeds bij Mammoet? Wijnand van de "zware groep".

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden