[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Hongaar aardig klem in Engeland


engelandvaarder

Recommended Posts

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Je kan wel eens een keer wat gratis diesel in je tank gooien van je vrachtwagen, maar als je dat tevaak of teveel doet, dan klopt je diesel boekhouding niet meer.

Ja, als je het profesioneel aanpakt wel, maar dat zal dan maar een kleine groep zijn.

Dan kom je met die busjes. Ja dat zie ik onderweg ook wel gebeuren. Maar zijn chauffeurs de dieven die de diesel stelen en het dan verkopen, of zouden die "bouwvakkers" het zelfs jatten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

het lijkt wel of niemand zich hier ooit een beetje klem heeft gereden?

lijkt mij stug dat ik de enige NLer zou zijn dat ooit een krap momentje heeft gehad?

met een bakwagen ik dacht in Delfzijl kwam ik in een straat waar een bord stond dat langer dan 8 meter niet was toegestaan.

zo lang was die wagen niet, maar vrij lange wielbasis, dus aan het eind van die straat kom je op een T splitsing uit, met recht tegen over je een cafe en link en rechts houten paaltjes, ik moest links maar eigenlijk ging dat niet, en voor het cafe stonden van die brandweer paaltjes, gelukkig wist ik dat die een beetje flexibel zijn dus er zaten wat gasten te kijken hoe "deze meid" zich hieruit ging redden:p

heel simpel, heel langzaam die brandweer paaltjes opzij duwen een CM of 3?

meteen al die gasten kloppen dat ik tegen die paaltjes aan reedLOLLOL

tja... zei eerst lachen om mij dat het niet zou lukken, ik terug lachen dat ik er erg netjes weg ben gereden, had wel een klein krasje op de bumper maar dan moest je ook wel weten waar die zat.

en zo kom je vaker wel situaties voor.

nee, ik ben geen fan van Oostblokkers hoor, maar niemand die zich hier in kan vinden?:confused::zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ik was daar ook, heb hetzelfde als jou gehad.

delfzijl is chauffeursonvriendelijk, touwtjes los en af laten drijven.

http://www.chauffeursforum.nl/verhalen/25065-de-week-van-rubberduck-7.html#post341258

hallo:grote smurf:

Ik denk dat Freddy dan rap een anker uitgooit anders moet ie steeds naar z'n server zwemmen als er wat mis is met t forum.

Ik heb mij ook wel eens klemgereden met een oplegger, in een woonwijk terecht gekomen en ik wilde weer terug want het werd steeds smaller. Uiteindelijk zonder al te veel schade uitgekomen, maar om nou door te douwen zoals deze meneer heeft gedaan waar dit topic over ging, nee sorry maar dat moet je gewoon niet doen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Even 2 berichten van TO gehaalt.

Met 400ltr kan je met je luxe auto toch een lekker tijdje goedkoop rijden.

Dit lijken mij geen chauffeurs.

Ik weet niet hoeveel ze gestolen hebben, maar als het 1000Ltr is geweest, hebben ze de man 250ltr. Lijkt mij een mooie hoeveelheid voor in een luxe auto, maar om daar je vrachtwagen mee aftetanken lijkt het mij niet.

Ik kan je verzekeren, dat kleine !@#$% tankje wat er onder dat geval in mijn avatar zit....daar past nog nie eens 250 liter in (een grote ergernis dus, ik kan soms nog geen 2 dagen rijden zonder te moeten tanken)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb mij ook wel eens klemgereden met een oplegger, in een woonwijk terecht gekomen en ik wilde weer terug want het werd steeds smaller. Uiteindelijk zonder al te veel schade uitgekomen, maar om nou door te douwen zoals deze meneer heeft gedaan waar dit topic over ging, nee sorry maar dat moet je gewoon niet doen....

ook herkenbaar:ja:

en met trekker/oplegger als destiids...

tja joh, Tomtom is niet alles maar de shell straatboeken laten de wegen ook wel eens de wegen breder lijken dan dat ze werkelijk zijn;)

gelukkig wel altijd schade vrij die durps uit gekomen, maar dat maakte het ook wel spannend hoor:ja::D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Maar ik weet het al, het is een Oostblokker, en daarom al, veroordeelt.

Tijd dat we Duits gaan lullen op dit forum. Kan je met elkaar je eigen zoveel beter vinden als de rest.

Ahum, hoor wie het zegt.

Het gaat mij meer om het generaliseren.

Precies, als ik lees hoe je over de stamtafelgasten bij Joost denkt?? Je kent ze niet eens man!

Maar dat Duits lullen is wel een goed idee, je bek is groot genoeg ervoor....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
The court heard that Gyongyosi had been driving lorries since he was 18 and had never been involved in an accident.

His licence was endorsed with six penalty points.

... Is dit wel een Hongaarse naam????

Wrong turn! Satnav leads truck driver along narrow Tudor lane into a £115,000 mistake | Mail Online

'He should not have been driving here if he could not read the signs.'

It has also emerged there have been a string of incidents on the narrow lane as drivers ignore road signs and follow satnav instructions.

Dit is dus het probleem ==== Chauffeurs negeren de verkeers en verbodsborden ... m.i. heeft dit niets te maken met het volgen van een navigatiesysteem of niet MAAR domweg schijt hebben aan de verkeersregels & verboden ter plaatse.

Zo ben ik ook altijd '' bestemmingsverkeer " ... serieus waar dus!

En ik ben ook wel eens zo 'wijs' geweest om toch & tegen beter weten een straatje in te duiken ... onder het mom van 'ken net' ... soms betekende dat dus dat je weer enkele km's achteruit zult moeten rijden. Nooit doorgezet op het moment dat ik zie dat het niet kan / past, zoals deze gast kennelijk wel heeft gedaan.

Of nog niet ... laten we hopen dat ik altijd zo wijs zal zijn om dan maar terug achteruit te gaan.

Of beter nog er helemaal NIET in te rijden! Meestal zit je met je eerste gevoel toch altijd wel aan de juiste kant.

Maar hoe je het wend of keert het ligt niet aan de Navigatie maar aan de mentaliteit van de bestuurder ...

Je weet dat je een straat niet in mag vanwege een hoogte/lengte beperking ... doe het dan ook niet!

Hoogte beperkingen worden denk ik beter nageleefd dan lengte / breedte beperkingen ....

Tax expert Offord Fenning, said: 'I have had the misfortune of having owned one of the blocked buildings since 1986 and this is at least the 12th incident.

Enige anderen zijn hem dus al voorgegaan ... wordt tijd dat de BUURT bewoners zelf wat ondernemen .... dus niet wachten totdat het op navi-kaarten wordt aangepast!

Bijvoorbeeld door zelf een hoogtebord neer te zetten ... ;)

Zal wel niet mogen ... maar nood breekt wet zou ik zeggen na 12 incidenten!

'We have had an Army lorry carrying a navy boat and a Heathrow to Norwich express bus.

'Some people just follow the GPS and we have been trying to get this changed for years.

'I just hope that this will embarrass the council enough to do something.'

Tracey Chapman, in charge of highways at Essex County Council, said: 'Motorists have a responsibility to understand traffic signs and road markings before attempting to drive on a public road.'

Council bosses are planning changes to the road layout next year.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
...

Dit is dus het probleem ==== Chauffeurs negeren de verkeers en verbodsborden ... m.i. heeft dit niets te maken met het volgen van een navigatiesysteem of niet MAAR domweg schijt hebben aan de verkeersregels & verboden ter plaatse.

Dat is inderdaad het probleem met die mannen. :ja:

Over schijt gesproken, ze gaan de parkeerplaatsen langs de A2 in Duitsland nu veranderen. Er komen roosters in zodat je niet in de bagger trapt van figuren die te beroerd zijn om even naar het wc gebouw te lopen.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Over schijt gesproken, ze gaan de parkeerplaatsen langs de A2 in Duitsland nu veranderen. Er komen roosters in zodat je niet in de bagger trapt van figuren die te beroerd zijn om even naar het wc gebouw te lopen.....

aha.......denk dus van die betonnen vee rooster:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
het lijkt wel of niemand zich hier ooit een beetje klem heeft gereden?

lijkt mij stug dat ik de enige NLer zou zijn dat ooit een krap momentje heeft gehad?

knip knip...........

Ja hoor, foto staat hier zelfs ergens op CF of anders op Zandhazen.com - powered by entreeding.com. Daar staat mijn gebakkie op half 7

http://www.zandhazen.com/media/photo/982.jpg

bewerkt door bituum trapper
link toegevoegd
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Over schijt gesproken, ze gaan de parkeerplaatsen langs de A2 in Duitsland nu veranderen. Er komen roosters in zodat je niet in de bagger trapt van figuren die te beroerd zijn om even naar het wc gebouw te lopen.....
aha.......denk dus van die betonnen vee rooster:D

Ja, dat soort roosters. Poosje geleden op de parkeerplaats bij Melle heel even gestaan, het beton was gewoon bruin... :kill:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Die van die laatste link heb een rooie jas aan!:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
het lijkt wel of niemand zich hier ooit een beetje klem heeft gereden?

lijkt mij stug dat ik de enige NLer zou zijn dat ooit een krap momentje heeft gehad?

met een bakwagen ik dacht in Delfzijl kwam ik in een straat waar een bord stond dat langer dan 8 meter niet was toegestaan.

zo lang was die wagen niet, maar vrij lange wielbasis, dus aan het eind van die straat kom je op een T splitsing uit, met recht tegen over je een cafe en link en rechts houten paaltjes, ik moest links maar eigenlijk ging dat niet, en voor het cafe stonden van die brandweer paaltjes, gelukkig wist ik dat die een beetje flexibel zijn dus er zaten wat gasten te kijken hoe "deze meid" zich hieruit ging redden:p

heel simpel, heel langzaam die brandweer paaltjes opzij duwen een CM of 3?

meteen al die gasten kloppen dat ik tegen die paaltjes aan reedLOLLOL

tja... zei eerst lachen om mij dat het niet zou lukken, ik terug lachen dat ik er erg netjes weg ben gereden, had wel een klein krasje op de bumper maar dan moest je ook wel weten waar die zat.

en zo kom je vaker wel situaties voor.

nee, ik ben geen fan van Oostblokkers hoor, maar niemand die zich hier in kan vinden?:confused::zegtniets:

Absoluut mee eens. Rij ook wel eens ergens in omdat het op de kaart wel een redelijke weg lijkt. En hoe verder je erin rijdt hoe smaller het wordt. Uiteindelijk lukt het wel en weet je voor de volgende keer dat je toch maar die andere weg moet kiezen welke wel 15 km om is, maar wat je geen zweetdruppels opleverd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is mij ook eens gebeurt met de wagen van een collega.

Resultaat: 4 km achteruit rijden, maar wel zonder schade:banaan:

http://www.chauffeursforum.nl/fotos-van-trucks/34639-boggie-om-gingnie.html#post409781

zo dan:ok:

en die vrouw? wilde die graag met zo'n span op de foto?:D

en die achterste as, kan je die ook star zetten of niet?

niet dat het dan zou passen, anders hoefde je geen 4 KM achteruit:rolleyes::bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
zo dan:ok:

en die vrouw? wilde die graag met zo'n span op de foto?:D

en die achterste as, kan je die ook star zetten of niet?

niet dat het dan zou passen, anders hoefde je geen 4 KM achteruit:rolleyes::bey:

Nope, is niet vast te zetten (of je moet goed kunnen lassen:D). Is een gedwongen gestuurde as, deze toevalig hydraulisch. Kabelgestuurd gaat een beetje lastig bij een uitschuifbare trailer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
zo dan:ok:

en die vrouw? wilde die graag met zo'n span op de foto?:D

en die achterste as, kan je die ook star zetten of niet?

niet dat het dan zou passen, anders hoefde je geen 4 KM achteruit:rolleyes::bey:

Hij had ook die paar paaltjes uit de grond kunnen halen, zoals deze chauffeur doet in een dorp: 2007-0526 VRACHTAUTO SLOOPT DORP boogplein nee - YouTube Echter stond deze wagen iets meer vast...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden