[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Hongaar aardig klem in Engeland


engelandvaarder

Recommended Posts

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

badslippers in actie

article-2074056-0F2CA60E00000578-872_636x396.jpg

lees vooral de reactie's van de mensen uit engeland eens over deze meneer die het bord te smal voor vrachtwagens had gemist.

zie hier het verhaal er achter (de link: Lorry driver who caused £115,000 of damage after sat nav took him down narrow street fined just £40 | Mail Online )

En die mevrouw met dat auto'tje tegen die vrachtwagen sterkte.

Groeten peterp

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gewoon bochtje pakken terwijl het niet kan...De beste man was denk het opstaande randje vergeten... Dat gaf zn navigatie niet aan...:D

Ja.... snap da echt niet.. zoiets zie je toch van te voren, rij er dan ook niet in, rij desnoods achteruit weer terug.... maar goed:angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit soort chauffeurs bestaan toch niet echt hé?

Dit is toch gewoon met photoshop gedaan mag ik hopen.

Jullie gaan toch niet vertellen dat ik deze 'bestuurders' in het echt kan tegenkomen als ik ook op de weg zit?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Heeft iemand die engelse krant gelezen?

Volgens zijn baas is hij een boven gemiddelt goede chauffeur met 30 jaar ervaring.

Twee regels terug word zijn leeftijd vermeld, 47:rolleyes:

En ja, dat soort apen zit voor je, achter je en komt je tegemoed op een smalle tweebaans weg, of in je huiskamer.....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

'His employers in Hungary will treat him harshly and his momentary lapse in concentration may result in him losing his job, despite 30 years of competent driving.'
The court heard that Gyongyosi had been driving lorries since he was 18 and had never been involved in an accident

Als die "morgen" 48 jaar word, dan kan je wel spreken over 30 jaar ja. Ook al zal het op "papier 29,5 jaar zijn.

Die "30" jaar heeft die schade vrij gereden volgens het bericht. En nu ineeens dit. Zou dat zomaar komen denken jullie? Of zou er hier iets meer aan de hand zijn geweest?

Maar ik weet het al, het is een Oostblokker, en daarom al, veroordeelt.

Valt nog mee dat dit niet in de Televaag stond, want dan klonk het nog beter.

Het is niet helemaal tevergelijken maar toch. Neem die Freigt Line auto. Dat was een broekje, want dat was het, is dan zo'n betere chauffeur?

Nee dat was een Nederlander, en daarom regegeert men anders.

Zielig volk zijn jullie ondertussen geworden.

De bek vol over het imago, maar terwijl wel zulke "collega's" tot in de grond afbranden.

Badslipper werd die al genoemt. Tuurlijk, kon je zien aan die foto's he. Hij kookte zeker ook in de auto? Waarom noemt men ze salaris ook niet even, want dat weten jullie vast ook wel.

Ik ga uit van de berichtgeving van dat bericht. Maar die man zat al 30 jaar op de weg. De meeste van dit forum zitten nog niet eens zo lang op de weg. Laat staan of ze al zo oud zijn.

Het respect is trouwens op dit forum toch ver tezoeken.

Maar misschien is dat de Nederlandse menatiteit wel geworden.

Tijd dat we Duits gaan lullen op dit forum. Kan je met elkaar je eigen zoveel beter vinden als de rest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit soort chauffeurs bestaan toch niet echt hé?

Dit is toch gewoon met photoshop gedaan mag ik hopen.

Jullie gaan toch niet vertellen dat ik deze 'bestuurders' in het echt kan tegenkomen als ik ook op de weg zit?

hahahahaa hilarisch :ja::ok:

ik lig in een deuk. Man wat een mongoggel die chauffeur. met geweld neuk je een ezel. tautliner flexibel. whhaahhahah die opmerkingen van sommige.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
maar aan de andere kant je zal er maar staan. Hij zal best hebben gedacht dat gaat niet, of op z'n minst dat wordt krap.. hoop ik?

Een wewldenkend mens gaat niet nadat ie denkt, "gaat niet" alsnog die bocht om.

En Willem, er is verschil tussen van de weg glijden, wat schijnbaar de helft overkomt daar, en een straat indraaien die veeeeel te smal is. Die vent had vast 30 jaar ervaring, maar niet in het besturen van een vrachtwagen.

30 jaar terug had je enkel hongarcamion, of iets in die strekking.

Verder staat in die krant, nadat hij zo vast kwam te staan probeerde de gek er nog uit te rijden en een band klapte.

Niemand verteld mij trouwens waarom die hollander zijn rijbewijs kwijt raakte voor rijden en eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dit soort chauffeurs bestaan toch niet echt hé?

Dit is toch gewoon met photoshop gedaan mag ik hopen.

Jullie gaan toch niet vertellen dat ik deze 'bestuurders' in het echt kan tegenkomen als ik ook op de weg zit?

Ja, als je hem tegenkomt in dat straatje, ben je niet de enige die daar niets te zoeken heeft..:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden