[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Hongaar aardig klem in Engeland


engelandvaarder

Recommended Posts

  • Reacties 71
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Zielig volk zijn jullie ondertussen geworden.

De bek vol over het imago, maar terwijl wel zulke "collega's" tot in de grond afbranden.

Badslipper werd die al genoemt. Tuurlijk, kon je zien aan die foto's he. Hij kookte zeker ook in de auto? Waarom noemt men ze salaris ook niet even, want dat weten jullie vast ook wel.

.

helemaal mee eens.

morgen hebben wij onze auto in de televaag staan, omdat je een foutje maakte.

zul je niet leuk vinden als je voor badslipper wordt uitgemaakt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Willem we zullen het maar op een stuurfoutje houden, of is het misschien een mong..................:zegtniets:

Ger, als jij meer weet als wat er in dat bericht staat, dan vernemen we dat graag.

http://www.nordlys.no/nyheter/article5822948.ece?ns_campaign=article&ns_mchannel=byline_share_link&ns_source=facebook&ns_linkname=facebook&ns_fee=0

Deze zit nog geen 30 jaar op de weg.

http://www.lofotposten.no/lokale_nyheter/article5837653.ece?ns_campaign=article&ns_mchannel=byline_share_link&ns_source=facebook&ns_linkname=facebook&ns_fee=0

Deze ook niet.

Vertel mij het verschil tussen deze chauffeurs dan eens even?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik was er niet bij mattieu.

Ik weet dus niet of dat zomaar even gebeurt is.

Gisteren is er een ze'n trailer "verloren".

Als dat een Oostblokker overkomt dat is het een mong......

Als het een Nederlander overkomt, krijg je reactie's als, shit, dat wil je niet overkomen, etc.

Het kenteken is bepalend wat voor reactie's er komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik was er niet bij mattieu.

Ik weet dus niet of dat zomaar even gebeurt is.

Gisteren is er een ze'n trailer "verloren".

Als dat een Oostblokker overkomt dat is het een mong......

Als het een Nederlander overkomt, krijg je reactie's als, shit, dat wil je niet overkomen, etc.

Het kenteken is bepalend wat voor reactie's er komen.

Door zo'n Oostblokker, toevallig een Pool dit keer, mag ik mij vanavond om 22 uur bij TATA melden om mijn trailer in een deuropening van een hal te zetten. Die deur is er door een Pool uitgereden vanmorgen, valt niet op zo'n grote ORANJE deur en een ROOD stoplicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Oostblokker heeft ook de naam van diesel en lading diefstal. Maar als ik dan op TO de berichten een beetje volgt dan val mij wel op dat er erg veel Nederlanders gepakt worden voor diesel en/of lading diefstal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het zijn denk ik ook niet de chauffeurs die de diesel jatten. (West of Oost Europeaan)

Ja, misschien voor eigen gebruik in de luxe auto. Want als je je vrachtwagen ermee aftankt, hoe krijg je dan je brandstof boekhouding kloppend?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even 2 berichten van TO gehaalt.

PUTTEN - In de nacht van woensdag op donderdag 15 december is er aan de Van Geenstraat in Putten diesel uit twee vrachtwagens gestolen. De politie onderzoekt de diefstallen.

Beide diefstallen werden woensdagnacht rond 05:00 uur ontdekt en gemeld bij de politie. Bij één vrachtwagen was de tankdop vernield. Er is in totaal ruim 400 liter diesel ontvreemd uit beide vrachtwagens.

De politie heeft een onderzoek ingesteld en vraagt getuigen zich te melden via 0900-8844

Met 400ltr kan je met je luxe auto toch een lekker tijdje goedkoop rijden.

RUURLO - De politie heeft maandag 12 december nog twee verdachten aangehouden in het onderzoek naar de diefstal van brandstof uit een geparkeerde vrachtauto aan de Spoorstraat in Ruurlo.

De politie had in de nacht van zaterdag op zondag 11 december zelf al twee mannen op heterdaad betrapt toen zij brandstof stalen uit een geparkeerde vrachtwagen aan de Spoorstraat. Een derde verdachte wist helaas op dat moment te ontkomen.

Uit nader onderzoek bleek dat er nog sprake was van een vierde verdachte. De politie heeft deze beide personen, van 20 jaar en afkomstig uit de gemeente Berkelland en Lochem, de volgende dag aangehouden. Ook zij zijn ingesloten voor nader verhoor en onderzoek.

Tegen hen wordt proces-verbaal opgemaakt, meldt de politie.

Dit lijken mij geen chauffeurs.

Ik weet niet hoeveel ze gestolen hebben, maar als het 1000Ltr is geweest, hebben ze de man 250ltr. Lijkt mij een mooie hoeveelheid voor in een luxe auto, maar om daar je vrachtwagen mee aftetanken lijkt het mij niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden