[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Trein ramt vrachtwagen vol vlees bij Maarsbergen


Peet

Recommended Posts

Ik vraag me nu toch sterk af wat de reacties zouden zijn geweest als er een PL of iets dergelijks op de kentekenplaat had gestaan.Nu is het alleen maar van jammer en ik hoop het niet :zegtniets:

ikzelf vind het voornamelijk heel erg dat er zoveel dierenleed is geleden voor niets.

aangezien JP het overleefd heeft, vind ik dus wel dat ik dat nu hier gewoon mag plaatsen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

Was volgens mij JP eastway,of iets dergelijks... Enne nee niet de gedachte gehad dat het wel weer een oostblokker kon zijn,is een k.t spoorwegovergang daar,met stoplichten die totaal niet op elkaar zijn afgesteld..Heb er zelf ook weleens gestaan...

Eastway heeft die foto van een zwarte DAF met roze trailer;)

JPW heeft een poos in de containers gezeten, zag hem eergisteren nog rijden op de..... A15...

bij de Botlek tunnel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wie het ook is, hij heeft in ieder geval de TV gehaald. ;)

Ik vraag me overigens af hoe een trein een trailer in tweeen kan rijden? Zo'n chassis is toch van staal? Of is het zo'n zelfdragend lichtgewicht ding? Trekker zal er ook niet ongeschonden uitgekomen zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Die meen ik wel zeker serieus. Wat vind jij vreemd aan mijn vraag?

Dat ik dit nog eens zou zeggen: ben het helemaal met EJD eens!

Als de oplegger een chassis had gehad, dan was het hele spul toch verwrongen geweest? Nu zijn de twee delen relatief netjes gescheiden,waarbij het voorstuk tegen de rechterkant van de trekker is geslagen, waardoor die is ingedeukt. Dit duidt erop dat de trein van links kwam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die meen ik wel zeker serieus. Wat vind jij vreemd aan mijn vraag?

hoe hard denk jij dat een trein rijdt?

100 of 120 KM/U en dan een "kartonnen" oplegger die ervoor staat....

nou... wat snap je er nu niet aan dan?

het bewijs is hier toch geleverd dat het wel degelijk mogelijk is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zou lullig zijn als hij het is. De trekker is ook niet ongeschonden uit de strijd gekomen!

En wat al gezegd is, het overige verkeer kan er ook zeker wat mee te maken hebben. Van de week zat ik met de personenauto echt bijna op een ander die vol op de rem ging om een wit kruis vrij te houden. Terwijl hij makkelijk door kon om de weg voor mij (ik moest rechts) vrij te maken.

Met de vrachtwagen kwam ik een x stil te staan op de spoorwegovergang in Den Dolder omdat een pipo op het kruispunt ging staan wachten op een parkeerplek. Toen ben ik vol op de toeter gegaan en desnoods had ik hem een zetje gegeven hoor!

Maargoed, laten we maar eens van JPW horen of hij het was en eventueel wat er gebeurd is..... Misschien had hij wel een weekje iemand anders op z'n auto dat kan natuurlijk ook nog.

Daarom staat in de boekjes ook zorg dat je pas de overgang over gaat als je zeker weet dat je er helemaal overheen kan. Natuurlijk vergeet je dat wel eens in het heetst van de strijd, maar ik zou het toch knap benauwd krijgen als je opeens die bellen hoort en de slagbomen komen op je auto...:zegtniets:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees mijn post nog eens goed door ipv je druk te maken over wat bevroren dode beesten. ;)

wat een bullshit reaktie.

en jij ben werkgever en ik moet 3 regels van jou 20 keer lezen zonder dat er wat anders van kan maken>

ja, dat het jou niets uit,aak wie er achter het stuur zat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daarom staat in de boekjes ook zorg dat je pas de overgang over gaat als je zeker weet dat je er helemaal overheen kan. Natuurlijk vergeet je dat wel eens in het heetst van de strijd, maar ik zou het toch knap benauwd krijgen als je opeens die bellen hoort en de slagbomen komen op je auto...:zegtniets:

ook op de Maasvlakte heb je van die overgangs, ik vertik het om eerder te gaan rijden voordat het rode licht uit is, vorig jaar nog een eigen rijder geschept door een trein, echt een stress vent, maar hij heeft het overleeft, en zijn hondje gelukkig ook.

haastige spoed......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

@Peggel: last van opvliegers?

Als je in plaats van je op te winden het rustig doorleest zul je zien dat ik mij afvraag of het een waaibomenhout trailer is met zelfdragend chassis of een trailer met stalen chassis.

Inderdaad maakt mij het niet uit wie er achter het stuur zit. Het gaat erom dat diegene het na kan vertellen en of het een Pool, Tjech of JWZ is doet niet ter zake.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Peggel:

Als je in plaats van je op te winden het rustig doorleest zul je zien dat ik mij afvraag of het een waaibomenhout trailer is met zelfdragend chassis of een trailer met stalen chassis.

geen opvliegers, als je je dit soort dingen af vraagt moet je niet hier zijn, dan doe een een belletje naar P&O ofzo, die heeft een bepaald merk koeler besteld, dus met dit soort vragen moet je hier niet zijn.

jij ben toch zo slim?

dan had je ook geweten dat niemand hier daar een antwoord op zijn hebben hoogst waarschijnlijk.

of je moet je vragen voortaan eens letterlijk stellen ipv een puzzel te plaatsen, dan ga je maar lekker naar de huiskamer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Indien hij nog met dezelfde Volvo rijdt is het wel zijn wagen : http://www.chauffeursforum.nl/fotos-van-trucks/26765-waarin-rij-je-nu-eigenlijk-4.html#post278548 . Hier is duidelijk het kenteken van de trekker te zien en dat komt overeen met de trekker op het filmpje van editieNL:eek:

jawel, zoals ik al schreef zag hem eergister nog, en in de topic gespot had ik hem vorige week nog gezien.

ja joh, het is een heel groot forum, maar weinig leden die mee praten, merendeels lezen alleen maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
en ja, ik vind elk dier belangrijker dan mijn eigen leven,

Tja....

jawel, zoals ik al schreef zag hem eergister nog

Die schrik zat hem vandaag nog in de benen. :D

als je je dit soort dingen af vraagt moet je niet hier zijn, dan doe een een belletje naar P&O ofzo, die heeft een bepaald merk koeler besteld, dus met dit soort vragen moet je hier niet zijn.

Dan kun je het hele forum wel opdoeken als voor iedere vraag naar desbetreffend bedrijf of instantie wordt verwezen.

A.s. maandag mag je op therapeutische basis weer een paar uurtjes gaan "werken". Goed weekend mevr. Graus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Deze jongen heeft ook eens een aanrijding gehad met een trein. Alleen kopte ik met de cabine tegen de trein aan. Vergeet je je hele leven niet meer!

Het is heel naar om een machinist in de ogen te kijken als de trein recht op je af komt!

En idd, volgens mij is dit JWZ.

Sterkte man!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

weet het wel zeker.

tja...

vaak ben je alleen benieuwd van welk bedrijf het was, en nu is het een eigen rijder dus meteen duidelijk.

ik denk dat hij voortaan bij ieder spoorweg dit wel boven komt in zijn gedachten.

moet er niet aan denken hoor bah.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
weet het wel zeker.

tja...

vaak ben je alleen benieuwd van welk bedrijf het was, en nu is het een eigen rijder dus meteen duidelijk.

ik denk dat hij voortaan bij ieder spoorweg dit wel boven komt in zijn gedachten.

moet er niet aan denken hoor bah.

Als je geen spoorwegen meer wilt oversteken, dan kun je altijd nog LZV chauffeur worden.

Maar dat terzijde;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden