[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Trein ramt vrachtwagen vol vlees bij Maarsbergen


Peet

Recommended Posts

  • Reacties 103
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Ik heb er mijn slagersoog maar eens even op los gelaten: het is diepgevroren rugspek, broeken en/ of snippers wat ik op de weg zie liggen.

Waarschijnlijk in grote diepgevroren pakken vervoerd t.b.v. verwerking in de vleesindustrie.

Dus geen kalkoenen of wat hier ik allemaal weer voorbij zie komen........

Ik wacht op Peanut voor bevestiging van mijn waarneming :D

Volgens mij leert iedereen bij zijn rijlessen toch dat spoorwegovergangen, witte kruizen op de weg, voetgangersoversteekplaatsen en dat soort dingen ten allen tijde vrij gehouden dienen te worden ongeacht welke situatie zich voordoet ??

:ja: Mijn slagersoog is het hiermee eens, reuzel zag ik sowieso liggen. Rugspek wordt laag voor laag opgebouwd met zo'n blauw plasticje ertussen:D;)

:ja: Dit wordt idd iedereen ten alle tijden geleerd! Gelijk stukje inzicht wat men dan aangeleerd krijgt.

Persoonlijk ken ik dit punt niet,maar het lijkt mij een gemeentelijke dwaling qua inrichting v/h betreffende weggedeelte:ja::zegtniets:

Grs Wijnand

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ben er toevallig gistermorgen nog geweest, we hebben een tankstation 100 meter verderop zitten.

De situatie aldaar is idd wat rommelig, altijd al geweest trouwens maar de werkzaamheden aan de A12 helpen ook niet echt.

Er staan nu wel 2 verkeersregelaars bij de overweg om de boel in de gaten te houden zag ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden