[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Deurpanelen daf verwijderen.


JVR1988

Recommended Posts

Gast Don Melvino

LOL:D

Gewoon met torex de boutjes eruit schroeven en je kan je deurpaneel verwijderen.

Hou er wel rekening mee dat je nog je knopjes erin hebt zitten voor je spiegels en ramen. Dus daar dien je wel je aandacht bij te houden.

Verder wanneer de deurpanelen eraf zijn goed schoonmaken/ontvetten.

De gewenste stof kan je er ook op vast maken met spuitlijm of achter de randjes bevestigen.

Vraag uiteraard wel toestemming van je baas:rolleyes: en dat je er wel goed de tijd ervoor moet nemen.

Weet niet of je vaste auto is en of er iemand anders wel eens mee rijdt?

Het beste is overigens een lederen stof te gebruiken ivm regen, zachte stof is ook erg mooi maar als daar eenmaal regen op komt , dan heb je gelijk al zo'n mooi regenpatroontje erin hangen:D

Succes verder , en zet anders eventueel een verslag bij het topic ''truck en styling''

Kunnen we meekijken met je foto's en evt. tips geven:p

Latersss

gr melvin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
LOL:D

Gewoon met torex de boutjes eruit schroeven en je kan je deurpaneel verwijderen.

Hou er wel rekening mee dat je nog je knopjes erin hebt zitten voor je spiegels en ramen. Dus daar dien je wel je aandacht bij te houden.

Verder wanneer de deurpanelen eraf zijn goed schoonmaken/ontvetten.

De gewenste stof kan je er ook op vast maken met spuitlijm of achter de randjes bevestigen.

Vraag uiteraard wel toestemming van je baas:rolleyes: en dat je er wel goed de tijd ervoor moet nemen.

Weet niet of je vaste auto is en of er iemand anders wel eens mee rijdt?

Het beste is overigens een lederen stof te gebruiken ivm regen, zachte stof is ook erg mooi maar als daar eenmaal regen op komt , dan heb je gelijk al zo'n mooi regenpatroontje erin hangen:D

Succes verder , en zet anders eventueel een verslag bij het topic ''truck en styling''

Kunnen we meekijken met je foto's en evt. tips geven:p

Latersss

gr melvin

Dat paneeltje wip je er zo uit, stekker los en klaar. je vergeet dat achter de speakerrooster ook nog een schroef zit en dat de speaker er ook uit moet en het stekkertje los Rooster wip je er ook zo uit, zit niet gelijmd

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ooh ja,

excuseer . ik heb daar geen speaker ,., Nog niet in ieder geval:P

Gaat niet passen bij een XF95. Onder het bed kun je wel 20cm speakers kwijt in de panelen en bovenin kun je er 4 kwijt, die 2 oude eruit en dan 4 goeie erin. Dan heb je toch een herrie in die cabine. En gratis rugmassage:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Don Melvino

Ja moet nog kijken hoe of wat.

Maar denk dat ik dat wel laat doen , hangt ervan af natuurlijk of ik tegen die tijd . de 'tijd' heb.

maar idd , heb ook met speakers achter de stoel gereden , de rugmassage klopt wel ja :D:D

Ben ook aan het sparen voor nieuwe luxeauto dus ff kijken hea :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ga eens kijken. Maar eerlijk gezegd, zie ik maar 1 torex boutje. En dat is bij het bakje waar je spulletjes in kan leggen, Voor de rest zie ik aan de zijkant nergens torex boutjes in de deur zitten. Vandaar dat ik het even vroeg. Ik heb idd al leer gehaald. Stof heb ik 1x eerder bij andere vrachtwagen gehad. Maar heb ik nogal veel spijt van gekregen. Ik zal wel een topic openen als het zover is;).

Mvg Jasper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
ja had dat eerst ook.

Maar heb nu een goude baas hea ,

Toen reed ik met spul ... alles erop en eraan:D

Kies ik toch voor beste baas:cool:

Bij een tweedehandsie heb je niet veel keus he. Zat er toevallig op, maar voor de rest is ie lekker standaard. Niet teveel troep erop. kan allemaal stuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eerst moet je het rubberen deel van je hendel om je deur te openen er voorzichtig afhalen. Met een schroevendraaiertje wip je voorzichtig het paneeltje los waar je schakelaars in zitten, stekkers loshalen. (wel ff onthouden wat waarzat, anders bedoen je met links je rechterraan en andersom!)

Als je de deur opent zie je aan de onderzijde 3 toksboutjes zitten, in de handgreep nog eens 2. Die in de handgreep kunnen er niet helemaal uit, dus niet forceren!

Nu kan je voorzichtig het paneel loshalen!

Als je toch het paneel eraf hebt, controleer dan even het stangetje van je ontgrendeling, deze wil weleens losgaan! hetzelfde geld voor de stekkertjes van de centrale vergrendeling (dit zijn kabelschoentjes)

Ik heb dit onderweg moeten doen ivm kortsluiting in de centrale vergrendeling (hoofdzekering knalde er bij elke hobbel uit) en heb het in een kwartiertje gedaan! Was in zuid frankrijk en ik had geen torxsetje... dus in het frans moeten lenen bij een montage bedrijf!

Tip: neem een krukje of stoel mee, want je werkt boven je macht in een rare houding

Succes

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden