[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Route van Memmingen naar Innsbruck


_alain_

Vraag

  • Forumlid

Weet er iemand hoe je het beste van Memmingen naar Innsbruck rijdt?

Volgens de kaart kan je de A96 volgen richting Bregenz en dan gewoon de A14 blijven volgen,

maar kan je (of mag je) de A7 volgen en dan vanaf Fussen binnendoor gaan?

Dat zou een flink stuk korter zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid
Dat zou dan nieuw voor mij zijn. Maar wellicht zijn er mensen die daarop een antwoord kunnen geven.

Voor mij ook Corné. Heb t trouwens wel vreemd gevonden dat de grensovergang enige tijd terug vernieuwd is incl een dure tunnel. De route zou m.i. ook veel vaker gebruikt kunnen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Voor mij ook Corné. Heb t trouwens wel vreemd gevonden dat de grensovergang enige tijd terug vernieuwd is incl een dure tunnel. De route zou m.i. ook veel vaker gebruikt kunnen worden.

Restriktive Neuregelung für Lkw-Fahrten über den Fernpass ab 1. Januar 2010 - IHK Ulm

met google vertaal....

Vrachtauto verbod op de afstandsbediening pas snelweg

Naar 01 Januari 2010 voor de Oostenrijkse B179 hebt een uitgebreid verbod op vrachtwagens van meer dan 7,5 ton van kracht. Zware vrachtwagen route kan alleen dan, wanneer goederen worden afgelegd in het grensgebied van de Duitse of Oostenrijkse zijde in-of uitgeladen. Wilt u transportbedrijven uit Baden-Württemberg en Beieren, de vracht uit andere delen van Duitsland naar Verona te brengen, moet de externe passeren sinds het begin niet meer te gebruiken. De alternatieve routes door Zwitserland en over het Inntal snelweg zijn natuurlijk gepaard met aanzienlijke extra kosten en kilometers. Helaas, ondanks massale verkeer en de blootstelling aan tal van ondernemersverenigingen, de Tiroolse provinciale overheid niet bewogen wordt van zijn beperkende verbieden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Is dat verbod op de fernpass niet opgeheven sinds daar de doorgaande route om alle dorpen word heen geleid. Na mijn weten mag je er namelijk gewoon overheen hoor....

Nee nee, is niet opgeheven.

En het is nog een mooie route ook en loopt tegenwoordig heel goed......

Klopt.

:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
1 uur geleden zei josimo:

Mag je er nu wel of niet langs? Kom leeg in Sonthofen en moet dan naar Innsbruck volgende week

Volgens mij mag je er gewoon langs:

 

http://www.transalpina.com/Fahrverbot-B-17.48.0.html

 

Ziel und quellverkehr.

Sonthofen ligt in de oberalgau en jij moet naar Innsbruck,dus ben je zowel quell( bron) verkehr als Ziel( doel) verkehr

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden