[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

koeler...geur van lading


Jacq

Recommended Posts

  • Forumlid

ik kan het nergens vinden, het is niet echt techniek maar eerder praktische probleempjes die je onderweg kan oplopen...waar kan ik het plaatsen? :confused:

okeyyyy...visgeur in koeler bijvoorbeeld...

vanillepoeder uitstrooien in de koeler en 30 minuten je koeler op laagste - temp aanzetten,

ander oud truukje...krantje branden met koffie dr tussen en deuren dicht (wel in de gaten houden) niet aan te raden met antislip vloeren.;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ehhhh die komkommers....daar heb ik nogal nare ervaring mee...als je dat doet, plaats dan ook een waarschuwingsbord in je trailer met de tekst "pas op...slipgevaar"

Een trailervloer die nat is van het viswater is net zo goed glad.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maareh, werkt het ook? met die komkommers? of is dat zo'n soort van 'urban legend'?

Ja werkt wel, ik combinatie met een lage temperateur.

In Spanje met bv +30c help zoveel niet meer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Saromapudding, wierookstokjes, de zaak eens goed uitspuiten en daarna citroensopje vernevelen.....

ik heb een spuitvlesje met citroen geur en holland te koop,als je wil weten waar .mot ik ff kijken,staat op de fles.niet duur wel goed,de echte mannen weten wat ik bedoel,en anders koffie met een krantje,en het is ook weg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar idd wij deden dat ook in Italie als we een vracht koeienhuiden hadden gelost,ff uitspuiten en koffie...Koekje erbij chauffeur...:D

Met mn eerste vrachtje koeienhuiden hadden ze niks gezegd,dus ik zo naar de volgende klant om te laden,hartje zomer...Hoef denk ik verder weinig te zeggen...

Ze hebben me wel geladen,een vloertje van karton gemaakt,maar die lucht...:zegtniets:

Goede leerschool voor het volgende ritje...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
koffie deed ik ook altijd/

en citroen afwasmiddel

en op vriezen zetten

Met mn eerste vrachtje koeienhuiden hadden ze niks gezegd,dus ik zo naar de volgende klant om te laden,hartje zomer...Hoef denk ik verder weinig te zeggen...

Ze hebben me wel geladen,een vloertje van karton gemaakt,maar die lucht...:zegtniets:

Goede leerschool voor het volgende ritje...

koffie in krantje branden gaf ik ook de voorkeur met achteraf citroen...maar die huiden...gadverrrr als ik er aan denk ruik ik het nog...was voor een fabriek in Gent, werd cosmetica van gemaakt....geef nou toe....als je een vrouw een kus geeft met lipstick op...heb je liever vanille dan citroen en verbrande koffie geur :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
maareh, werkt het ook? met die komkommers? of is dat zo'n soort van 'urban legend'?

naar mijn idee werkte het niet tegen de geur....wel voor slecht humeur...k hou niet van nutteloos opruimen namelijk....

dus de komkommer is bij mij na 1e slippartij zonder nut al geband geweest...verder niet meer geprobeerd...ik was al blij met de vanille toetjes strooien... en de koffie met krant...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
koffie in krantje branden gaf ik ook de voorkeur met achteraf citroen...maar die huiden...gadverrrr als ik er aan denk ruik ik het nog...was voor een fabriek in Gent, werd cosmetica van gemaakt....geef nou toe....als je een vrouw een kus geeft met lipstick op...heb je liever vanille dan citroen en verbrande koffie geur :D

Ow........Jacq.............vertel.................wat weten we nog meer niet van je:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
koffie in krantje branden gaf ik ook de voorkeur met achteraf citroen...maar die huiden...gadverrrr als ik er aan denk ruik ik het nog...was voor een fabriek in Gent, werd cosmetica van gemaakt....geef nou toe....als je een vrouw een kus geeft met lipstick op...heb je liever vanille dan citroen en verbrande koffie geur :D

We laden altijd in leeuwarden,en dan nog wat groupage bijladen..Kwam een keer bij Thijssen in venlo voor het dock,ja gewoon tot de achterdeur vol...Zet het er maar ff bovenop want het moest mee...adresje of 3 rond milaan en dan door ri montebello,daar werden er weer bankstelletjes van gemaakt...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70

Nou wil ik niet simpel zijn ofzo.............

Maar wij krijgen van de baas gewoon een fles geurverdrijver die gooi ik een lege glassexfles.

Na het schoonmaken wat vernevelen door de bak, koeler op -1 en hij ruikt als nieuw.

Niet teveel anders stinkt hij weer naar schoonmaakmiddel.

Maar als je ergens komt en ze willen het ruiken dan ruiken ze het toch helemaal als je zoals bij ons met vissen op de auto aankomt zetten.

En dan heb je weer een boel geouwehoer of je moet nog eens schoonmaken voor weet ik hoeveel geld soms.

Kom je dan terug kun je ineens wel laden als je het bonnetje laat zien.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast johannes70

Ja Fred ik weet er alles van, gebeurt regelmatig daarom zeg heb je reclame van vissen, oesters of schelpdieren op je wagen ga dan gerust uit van problemen.

Ik had het vorig jaar of zo eens opzij van bremen, lege plastic bakjes laden voor Heerenveen nog geen 4 uur rijden.

Boel gedoe over stinken enzo, schoonmaken en toen stonk hij dus teveel naar vanille.

Uiteindelijk wel geladen maar waar gaat het over.

Wij laden daar niet weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Vecom maakte vroeger goed spul, maar dat is uit de handel of verboden. Uit mijn tankwagen periode, visolie gelost, gespoeld en met een warme tank proberen om wasverzachter te laden. Uiteraard afgekeurd op geur, een beetje van dat Vecom spul erin, 5 minuten de deksels dicht en weer laten ruiken. Laden maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden