[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

koeler...geur van lading


Jacq

Recommended Posts

  • Forumlid
Ow........Jacq.............vertel.................wat weten we nog meer niet van je:D

kijk Pieter...waarom ben ik nu niet verbaasd dat JIJ over die opmerking struikeld LOL

volgens mij niet...is wel heel wat jaartjes geleden, de fabriek was toen gevestigd op de nieuwevaart in Gent...zit nu GE in of zoiets...dus het bedrijf is wel verhuisd of bestaat niet meer...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vecom is citroenzuur.werd ook veel gebruikt om koelautos me te reinigen.

tegenwoordig heet het Tendo en is in poedervorm...

ik denk als je een paar schepjes in een fles doet en wat lauw water bij doet en goed schudt, dat het eenzelfde effect heeft?

overigens...goeie tip :ok:

ow ja je kan er ook je eigen bier mee brouwen LOL

Citroenzuur E330 1000 gram Zelf wijn bier of likeur maken? Brouwmarkt Megastore 4500 brouw producten direct uit voorraad leverbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik heb in Tjechie ook wel een paar keer vloeibaar citroenzuur geladen voor Vrumona, daar zat absoluut geen geur aan! Citroenzuur wordt gewonnen uit suikerbieten, wist je dat?

Citrique Belge - Wikipedia

hoeft ook geen geur aan te zitten Herman...maar om geur te neutraliseren...

ik vondt het een goeie tip want overal wordt het in gebruikt om geur te neutraliseren en te ontvetten...denk eens aan dreft bijvoorbeeld of vaatwastabletten...

even logisch nagedacht hoor, is dit geen verkeerde conclusie naar mijn idee...

uit suikerbieten gewonnen??? leg me uit...k wordt nieuwschierig...kan me niet voorstellen...

okeyyy nieuwe trent...stamp eens een suikerbiet stuk op de grond i.p.v. een komkommer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

k had niet eens in de gaten dat het een link was, sorry...

best interessant.wel een onlogische naam,...CITROENzuur

ik kan maar 1 conclusie trekken...er is een citroen geurtje aan toegevoegd voor de naam... voor hetzelfde voeg je er vanille geur toe :p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
wel een onlogische naam,...CITROENzuur

Dat valt toch wel mee?

Als het Suikerbietenzuur had geheten dan had niemand hier geweten wat er bedoeld werd. Bijna niemand weet hoe een suikerbiet ruikt. :nee:

voor hetzelfde voeg je er vanille geur toe :p

Tja .., maar dan zou het natuurlijk pas echt onlogisch zijn om het citroenzuur te noemen.

Toch? :kiss:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
k had niet eens in de gaten dat het een link was, sorry...

best interessant.wel een onlogische naam,...CITROENzuur

ik kan maar 1 conclusie trekken...er is een citroen geurtje aan toegevoegd voor de naam... voor hetzelfde voeg je er vanille geur toe :p

Neu, uit suikerbieten winnen ze ook gist, alcohol en dus ook citroenzuur, en vast nog wel meer dingen. De PH of de samenstelling zal wel gelijk zij met origineel citroenzuur.

Mierenzuur zal ook wel niet uit mieren worden geperst.... Net als babyolie?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

volgens mij niet...is wel heel wat jaartjes geleden, de fabriek was toen gevestigd op de nieuwevaart in Gent...zit nu GE in of zoiets...dus het bedrijf is wel verhuisd of bestaat niet meer...

Volgens mij hebben we t over dezelfde, wij losten daar slachtafvallen,vers of bevroren,je koppelde daar je trailer af op een soort ""weegbrug"en dan kieperde ze m zo leeg,de bulldozer erachter en het ging zo de productie in.

Hij is verhuist ,maar ik weet niet waarheen,ze maakten daar nog de meest veelzijdige dingen ,zoals cosmetica,omhulsels voor medicijnen,collageen voor plastische chirurgie ,noem maar op,van een geslacht dier word echt niks weggegooid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mijn tandarts heeft me wel eens in vertrouwen verteld dat hij 2 weken lang op de Veluwe achter struiken heeft gelegen met een geweer in de aanslag om precies het juiste wild zwijn af te schieten voor een cliënt.

Dus zo eenvoudig is dat allemaal nog niet ......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans
Mijn tandarts heeft me wel eens in vertrouwen verteld dat hij 2 weken lang op de Veluwe achter struiken heeft gelegen met een geweer in de aanslag om precies het juiste wild zwijn af te schieten voor een cliënt.

Dus zo eenvoudig is dat allemaal nog niet ......

Die Karel had als goed voornemen voor 2012, meer humor op het lijstje staan, nou dat werkt prima haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden