[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

zo maar een weekje (Avonturen van Arie67)


arie67

Recommended Posts

  • Forumlid

Zo zal ff vertellen,we hebben er weer 2 nieuwe route's bij..Zag er een beetje tegenop vorige week,maar dat was achteraf gezien niet nodig..Dus vorige week maandag naar essen,daar mn bakken geleegd en gewisseld en toen op naar Gilze naar het vliegveld..Was daar om een uur of half acht,kon je een kanon afschieten..Is daar wel een beetje veranderd en niet in zn voordeel moet ik zeggen. Het eten is goed maar het nieuwe concept is k.t daar...Bestelde wat en werd gelijk gevraagd of er een supplement aardappelen bij moest(betaal je apart voor)Dus ik in mn nuchterheid ja joh is goed.Blijkt dat er bij je menu ook gewoon aardappelen te zitten..Dat vind ik dus niet zo netjes,zeg dat van te voren..Maar goed eten is goed en je kan er goed douchen en je staat er lekker rustig..Af en toe komt er ff een helikopter over..Gave dingen die appache's..

Dus dinsdag vertrokken naar Lommel mn eerste adres,moest er tussen 8.30 en 9.00 staan,dus was er rond 9 uur..Eerst koffie toch chauffeur..

Vandaar gaat het naar Paal daar moeten alle goederen gescand worden,dus duurt ff met lossen,dus maar ff bakkie doen..wat een narigheid toch..

De volgende is dan Sint Joris Winge,ff zoeken of ik voor of achter moet lossen,achter dus..De dames helpen me weer vrolijk,en voor de verandering koffie...haha

Nu gaan we naar Tienen,zo gelost en geen koffie...

En op naar Kortbeek Lo,die wil wel koffie aanbieden maar de koffie is op...

Dan maar rap naar Herent,ook zo gelost..

Vandaar gaan we naar Boortmeerbeek,moet ik ff wachten want er staat een collega te lossen bij de buren.De beste man heeft 10 minuutjes nodig,dus ik ff krantje lezen..

Dan gaan we naar Schelle langs de A12,daar ben ik ook zo weg..

En met geswinde spoed naar Zundert,best wel krap daar maar wel gezellige dames..

Nog ff de laatste in Breda lossen en als een speer terug naar Gilze(not)

Breda staat shocking klem want de A27 is afgesloten en alles word Breda ingestuurd,heb dik een uur nodig van Breda naar Gilze...Beetje jammer..

Daar ff snel mn bakken wisselen,en eten en douchen en salapen...

De volgende ochtend beginnen we in Etten leur,midden in een winkelcentrum.

Maar goed te komen..Krantje gehaald bij de appie..

Bakkie gedaan en toen ff lossen,en weer door naar Roosendaal op de tom tom ging goed,was daar ook zo weer weg.

Vandaar uit naar Goes ook daar is goed te komen,zit naast de Jumbo..

Dan naar Vlissingen,ook niks mis mee en goed te komen..

Terneuzen is de volgende,was ff zoeken waar te lossen maar weet nu waar..

Dan gaan we naar Sluis,is een mooi en leuk dorpje..Ook erg behulpzame dames..

Eeklo is de volgende,en de enige in den Bels..Ook een best adresje.

Dan gaan we naar de laatste in Hulst,had een beetje last van de wind daar..Dus de Dame daar ff geholpen met dr karretjes anders ging het niet goed komen..

En weer terug naar Gilze,lekker dik in de file op de ring van Antwerpen.

Hanger aangekoppeld,ff gegeten en als een jecco naar Essen retour,daar bakken gewisseld..

Uurtjes gemaakt en weer retour naar Gilze,was de bedoeling althans..

Maar dikke file bij Heeze,dus planning aan de bel..Gooi je hanger maar ergens bij Eindhoven neer,en dan vanavond weer oppikken..

De rest is weer hetzelfde als de Dinsdag,weet nu de adresjes uit de hoofd en rijdt een stuk makkelijker,en dus de vrijdag ook..

Maandag gaan we weer naar Essen en dan weer Lommel en Etten leur,vind dit een mooie route...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja hoop dat je een goede en mooie werkgever mag vinden..Zal wel lastig worden denk ik..Maar de aanhouder wint... Ik ben momenteel ook bezig via een uitzendbureau.En vind dat zo na mn stand..Ben 2 maanden aan het zoeken geweest,niks nada..Dus dan maar via uitzendbureau aan de gang...De gasten waar ik nu zit hadden zoiets had maar gelijk gereageerd,enne uitzendbureau ff buitengelaten...Zo jammer,als je dat achteraf hoort...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 months later...
  • Forumlid

Zo weer even een update,ben nu vanaf December bezig bij de firma.. En al aardig gewend,ken nu ook al diverse route's.. Afgelopen 2 weken ook weer een nieuwe route gereden namelijk Genk en Andene.. Dat is ook weer bakken wisselen in Essen en dan op maandagavond naar Herstal rijden,daar dan alvast de bak van je hanger zetten en dan je uurtjes maken..De volgende ochtend begin ik in Genk en die zijn er meestal rond 9uur,dan naar Opglabeek Bree Lanaken Maastricht Vaals Eupen Dison Somagne en Herstal als laatste.. Best een leuk toertje..!! Dan s'middags rap de bakken wisselen en dan nog proberen Andenne te lossen..!! Dat scheelt woensdag namelijk een hoop tijd om terug te komen naar Essen.. Dan woensdagochtend beginnen in Namen,dan door naar Phillipville weet nog steeds niet wat nou het snelst rijdt..!! En dan naar Libramont,vervolgens door naar Athus en dan even tanken in Martelange en dan door naar Bastonge.. Dan hebben we er nog 3 rond Luik,namelijk Boncelles Flemalle en Luik zelf.. Dan de hanger weer oppikken in Herstal en retour naar Essen

Daar de bakken wisselen,en uurtjes maken... En dan beginnen we hetzelfde rondje donderdag opnieuw.. Het is wel mooi rijden daar hoor zo rond Maastricht en Namen en omgeving..Pik zelfs nog een stukje Frankrijk mee van Philipville naar Libramont,even door Givet heen.. Kreeg van de week nog een leuk nieuwtje,krijg een contract dus niet meer via uitzendbureau.. Niet dat het uitzendbureau een probleem was hoor..Heb alles netjes betaald gekregen en op tijd.. Maar is gewoon prettiger als je direct bij een bedrijf zit..!! En vanmorgen toen ik op de zaak kwam kreeg ik te horen dat ik een andere auto krijg..! Een nieuwere Volvo automaat,ziet er van buiten erg netjes uit..! Nu maar hopen dat er niet in gerookt is..Dus al met al loopt het erg lekker bij me..!! Zal eerdaags weer eens wat foto's maken als ik weer wat tijd heb....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Dat zijn de berichten Arjan, gefeliciteerd man:ok:

Dat is zeker een mooie rit die je nu doet, komen mij heel veel plaatsen bekend voor. Sommige tot aan de gezichten van de klanten toe...

Alleen of je na een serieuze winter dit nog graag doet? Hoort er bij natuurlijk, maar toch.

Gaat het weer 'n FM worden dan?

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat zijn de berichten Arjan, gefeliciteerd man:ok:

Dat is zeker een mooie rit die je nu doet, komen mij heel veel plaatsen bekend voor. Sommige tot aan de gezichten van de klanten toe...

Alleen of je na een serieuze winter dit nog graag doet? Hoort er bij natuurlijk, maar toch.

Gaat het weer 'n FM worden dan?

Maarten

Ja Maarten word weer een FM,maar dan zo'n automaat..Kijken hoe dat rijd...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
. Kreeg van de week nog een leuk nieuwtje,krijg een contract dus niet meer via uitzendbureau.. Niet dat het uitzendbureau een probleem was hoor..Heb alles netjes betaald gekregen en op tijd..

Kongratuleesjens,:ok::ok::ok:

We horen via PB wel wanneer en waar de festiviteiten zijn,en of we per luxe touringcar komen of eigen vervoer en dat je overnachting regelt.:D:D:D:D

( grapje Arie, goed nieuws,t is je gegund)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Weer even een update,heb mn eerste weekje met de nieuwe gebruikte er op zitten..!! Moet zeggen dat rijdt echt niet verkeerd zo'n automaat..Enne niet in gerookt das ook wel lekker,hij ruikt nog echt nieuw..!! En dat werkt zo prettig...

Had van de week weer eens route Lommel en Etten-Leur,blijf dit 1 van de lekkere routes vinden...

Dus maandag op het gemakkie naar Essen en daar mn bakken geleegd..En toen 1 bak opgezet want wat bleek er paste 2 routes in 1 bak dus solo op pad..

Toen maar naar Acht gereden want ja in Lommel beginnen,is toch wel een aardig tentje en betaalbaar alleen en beetje weinig parkeer gelegenheid..Maar met een motorwagentje prak je hem overal neer..Route liep lekker dus Dinsdag avond bij Joost gestaan,volgende dag rondje Zeeland gedaan en weer retour naar Essen,daar gewisseld nu wel 2 bakken dus met een combie op pad donderdagochtend..Hanger s'morgens bij Best geparkeerd en rondje Belgie gedaan,en als laatste Breda..

En daar begon het gezeik,stap net mn auto uit en hoor gelijk Hey je moet je auto weghalen want ik moet weg..!!

Stond naast een golf geparkeerd,maar zo dat hij er nog uit kon..Moest alleen even via de bijrijderskant in stappen dan..!!

Maar de beste man had de toon al gezet,dus ik zeg vriendelijk tegen hem ik ben met 10 minuten weg,en als je haast hebt dan stap je even via de bijrijders kant in en kan je zo weg rijden..

Ja daar was Rachid/ibrahim niet van gediend,hij dulde geen tegenspraak van een hollander..

Dus meneer begon gelijk te schreeuwen en te dreigen,en zei ook gelijk ik niet weg jij niet lossen..!!

Ondertussen de dame van het filliaal er ook bij,maar die is weer naar binnen gegaan omdat hij gewoon de dozen die ik aan haar gaf op straat gooide of terug mn auto inslingerde...

Meneer werd zo link dat hij de politie belde,met de boodschap dat ik hem klem zette en hem bedreigde..En dat de situatie levensbedreigend was...Ben je dan ziek in je hoofd of niet!!

Dus ik nog netjes tegen hem gezegd van joh als je zo'n haast hebt stap in via de rechterkant en moven..!!

Nee nu was de toon gezet,meneer liep me uit te dagen..Of ik hem maar vooral even wou aanraken,ja ik ben gekke henkie..Dus zeg tegen hem dat mag niet van Allah want ik ben onrein.. Dacht dat ie gek werd de mafkees..Ondertussen stond ie een beetje sissend naar me te praten,hij zou mn vriendin wel ff nemen en mn moeder,en hun hadden nederland in hun macht..

Heb je dan een zieke geest of niet...!!

En er werd me even verzocht of ik even wou meelopen naar een stil hoekje want dan zou die me wel even laten zien wie de baas was..

Ben niet op zijn avances ingegaan..

Toen was daar in ene de politie,tsja en dat trof hij nu net ff niet...Dr kwamen 2 echte brabanders uit het busje,en de gezichten van de heren spraken boekdelen..

Ondertussen was er bewaking van het winkelcentrum bijgekomen en de dames van het filliaal ook,dus zei gelijk tegen de dames van we gaan rap lossen..

Dus wil een doos aan 1 van de dames geven en hij probeert dat tegen te houden,ja fout dus..

De agenten namen hem gelijk even apart om zn verhaal te doen,ik had het al gedaan en de heren wisten gelijk met wat voor vervelend persoon ze te maken hadden.

Dus na 3 min discussie maakt hij zn bijrijders kant open en flikkert zn kinderzitje op de achterbank stapt in en rijd weg...

Weet nog wat hij zei toen de politie er nog niet was,ik was een hertje en hij zou me breken...!!

Heb een marokkaan nog nooit zo klein zien worden..!!

Moest me vreselijk inhouden,want had hem het liefst naar de eeuwige jachtvelden geslagen,met zn misselijkmakende grote smoel..

Maar dacht laat ik nou de wijste wezen...

Gaf me zo'n lekker gevoel dat ie afdroop als een kakkerlak...

Moest wel lachen om die agent,die zei ja het was gister nog op het nieuws..Agressie tegen chauffeurs die moeten lossen of laden..!! Ik zei tegen hem nou hier had je even een voorbeeldje in de praktijk...

Nu even een weekje vrij,maandag gaan ze mn gebit verbouwen..

Had de dinsdag ook vrij genomen maar was ff vergeten dat het hemelvaart is donderdag..

Dus de planning zegt een weekje is ook goed,vond ik ook wel oke...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 5 months later...
  • Forumlid

Zo weer even een kleine update,heb 9 weken geleden klein accidentje gehad.. Was een een bak aan het wisselen en dat ging niet helemaal goed... Zat dus klem met mn vinger tussen de bak en de twistlock,ja mn toppie van mn wijsvinger eraf..Sta je daar op een industrieterrein op Herstal in wallonie,met alleen maar oostblokkers om je heen..Dus mn eerste gedachte was hoef geen hulp aan hun te vragen,want ze verstaan me niet..!! Dus Hand in een doek gerold,vinger begon aardig te bloeden toen ik er in kneep.. moest even kijken of er nog een beetje leven in zat,want hij was een beetje doodgeslagen ...Dus ik maar met mn nuchtere hoofd bak weer afgezet ,de boel op slot gedaan.. En toen maar op de navigatie dichtsbijzijnde hospital/eerste hulp opgezocht en daar naar toe gereden.. Vrachtwagen naast de deur geparkeerd en naar binnen gelopen.. Ja alles is daar franstalig,dus ik in mn steenkolen frans verrekend van de pijn proberen duidelijk te maken wat er aan de hand was.. Ze wilden me eerst wegsturen,maar toen haalde ik de lap van mn hand en alles was rood in ene.. van het bloed.. Voor ik het wist zat ik in een rolstoel en lag voor ik het wist op een behandel kamer..!! Werd gevraagd hoe groot de pijngrens was,nou die was wel streepje 8.. Dus gelijk aan het infuus.. Zag toen in ene sterretjes en een erg fijn gevoel.. Bloed afgenomen en al dat soort dingen,ben gelijk door de mangel gegaan hoorde ik achteraf in holland...

Ja toen moest het spul ontsmet worden en gehecht,dus werd even een bakje desinfecteer over mn vinger gegooid,onverdoofd..Ze hebben mooie plafonds daar... Ja en toen moest er even verdoofd en gehecht worden,is niet lekker zo een botte naald 2x in je vinger.. Daarna heb ik niks meer gevoeld.. Ondertussen de planning gebeld en de familie.. Dus plan de campagne,kwam een chauffeur naar Herstal,die mijn rit ging afmaken.. En ik naar huis met een auto van de zaak.. De volgende dag gemeld in het spaarne ziekenhuis voor vervanging van het verband,wat me was verteld door de doctor in Herstal.. In Hoofddorp brak gelijk de pleuris uit,want ja ik was in buitenlands ziekenhuis geweest dus kans op msra.. Werd gelijk in Quarantine gezet.. Echt bizar,kom je met een zere vinger binnen lopen en iedereen is gelijk in paniek...!!

Na een hoop gezeik verband verschoond en nog even prik tegen vuil gekregen,tetanus... Heb toch zeker 5 weken aan de pijn stillers gezeten,was s'nachts niet te hachelen.. Ben nu van de week weer full time aan de slag gegaan,en ben daar ook blij mee.. Want was niet ziek maar kon niks met mn rechterhand.. Wat is dat kut als je rechts bent zeg...!!

Eerst vorige week 2 nacht ritjes gedaan met een colega.. En van de week begonnen in Amsterdam naar Roosendaal en retour naar Montfoort.. Dinsdag middag vertrokken naar Laon en retour Amsterdam,bakken wisselen en toen nog even naar Roosendaal wisselen en retour naar Montfoort... En nu vanaaf weer thuis.. Morgen even naar het ziekenhuis denk/hoop voor de laatste controle,en dan weer ritje naar Laon hoop ik.. Week vol... Kan soms raar lopen in een paar seconde... !!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden