[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

zo maar een weekje (Avonturen van Arie67)


arie67

Recommended Posts

  • Forumlid

Moest laden bij de 2e poort,das gewoon hanger afkoppelen en met motorwagen naar binnen..hanger zetten ze met de heftruck voor het dock en zetten ze ook weer netjes voor je buiten geladen en wel..Best adresje...Ben ze slechter tegengekomen...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Beste Arjan...zo herkennend allemaal, prachtig verteld...maar doe me even een plezier....door geen tabs te gebruiken lijken je verhalen zo lang en is zonder bril :D ( sorry hoor) nogal moeilijk te lezen...

ik ga nu met mijn vinger van regel naar regel om niets te hoeven missen...

k vindt het te leuk om te lezen en niets te missen...

maar snap je wat ik met tabs bedoel? die heb ik hier ook gebruikt in dit antwoord...

en wil de rest voor wezen.....neeeee ik wordt of ben niet oud :p

ga door met je verhalen Arjan, leuk om te lezen!,

groet Jacq

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Beste Arjan...zo herkennend allemaal, prachtig verteld...maar doe me even een plezier....door geen tabs te gebruiken lijken je verhalen zo lang en is zonder bril :D ( sorry hoor) nogal moeilijk te lezen...

ik ga nu met mijn vinger van regel naar regel om niets te hoeven missen...

k vindt het te leuk om te lezen en niets te missen...

maar snap je wat ik met tabs bedoel? die heb ik hier ook gebruikt in dit antwoord...

en wil de rest voor wezen.....neeeee ik wordt of ben niet oud :p

ga door met je verhalen Arjan, leuk om te lezen!,

groet Jacq

Volgens mij bedoel jij spaties(ik bedoel enters)!?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nee, [enter]

[enter]

Jacq bedoelt alinea's maken, een extra enter tussen de regels zeker als het over verschillende voorvallen gaat. [enter]

[enter]

[enter]

[spatie][spatie][spatie][spatie]Henk

[zonder tekens hieronder]

Nee,

Jacq bedoelt alinea's maken, een extra enter tussen de regels zeker als het over verschillende voorvallen gaat.

Henk

Alleen bij snel reageren (en mobiel forum) wordt je opmaak aangepast, elke regel begint helemaal links terwijl er spatie's voorstonden

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Nou zal ff deze week proberen op te schrijven.

Ben dinsdag begonnen,route hoorn voor een bepaald kledingketen,samen met een chauffeur die al 15 jaar bij de firma zit.

Dus vanuit Montfoort vertrekken naar Hoorn,midden in het centrum..Best wel een mooi adresje de winkel zit in een kerk.

Vandaar naar Stede Broec,en ik zit ernaast en schrijf heul de dag om de route te leren..

Vandaar uit gaat het naar Schagen,ook weer in het centrum..Helaas hebben we hier een auto voor ons,die staat wel ergens anders te lossen maar ja we kunnen er niet langs dus moet ff wachten tot hij klaar is..

Vandaar uit gaat het naar Broek op langedijk,bij een winkelcentrum out of town..Het is trouwens wel lekker bij deze klant dat de dames van de winkel helpen met lossen,en dat is dus bij alle adressen zo..

De volgende is Alkmaar,daar los je op een binnenpleintje normaal maar ze hadden de roldeur eruit gereden..En daar konden we net niet onder door..

Dus bij de voordeur gelost..

Op naar Heemskerk en de storm doet goed zn best,daar zijn we zo klaar..

De volgende is Ijmuiden,ff rap lossen en bakkie doen met de dames..Altijd lekker op zn tijd toch..

Ja en is Amsterdam Osdorp alweer aan de beurt,altijd lastig daar met parkeren..

En van daaruit gaat het naar Mijdrecht,das de laatste alweer voor vandaag,dus veels te vroeg leeg..Maar ja het is nog een beetje rustig,deze weken..

Dus op naar Montfoort en weer klaar zetten voor woensdag..

Woensdag doe we ritje Gr Ijselmonde,met een ander chauffeur,deze rijdt normaal veel buitenlandse ritten dus met de tom tom op pad..

We beginnen dus in ijselmonde,dan naar Vlaardingen en aansluitend Schiedam,daar zijn de dames not amused..Want er staat al een trailer om te laden,en alles moet van boven naar beneden gelopen worden door de dames en de 2 chauffeurs.En wij komen dan nog even wat handel brengen..Stress dus...

Vandaar uit gaat het naar Delft,lekker de grachten op,is best wel krap daar..Maar weer gelukt..

Dan is Rijswijk aan de beurt,ook een winkelcentrum,en dan moet je een parkeergarage in,ze geven 3.60 op en met de scania paste het(was er vandaag met een volvo en schampte wel het dak,ff luchtvering laten zakken..

Vandaar uit gaat het naar Katwijk,in het centrum maar goed te komen...

En als laatste naar Roelofarendsveen,was ook zo beurt.

Dus maar weer naar Montfoort..

Heb dus Donderdag en vandaag de routes alleen gereden,en dat ging eigenlijk best..

Had er vandaag alleen ff Leiderdorp bij en was ik nog niet geweest,je moet het ff weten..Maar je moet dus achteruit een woonerf op en dan slaloment naar een pleintje waar weer een goederenlift zit..Maar het is gelukt maar je moet ff weten hoe je er komt...

Dus vanmiddag weer retour op de zaak,ff 2 auto's klaargezet..En einde oefening..

Toen ff naar de planning papieren enz,pas uitlezen...

Kreeg ik te horen dat ik een vaste auto krijg,dus dat zijn wel lekkere berichten..

Maandag nog ff lossen in ijselmonde en utrecht geloof ik,en dan dinsdag met mn eigen voiture on the road...

Is geloof ik de bedoeling dat ik dinsdag ri Laon ga met een collega,en weer retour..

En als ik het goed begrepen heb vanuit Essen een 2 daagse rit Belgie erachteraan..

Dus het begint erop te lijken,dat ik dan toch weer een beetje in het buitenland kom...:ok:

Al met al,het kan raar lopen..Maar we kijken het ff aan...Geeft me wel een goed gevoel dat ik al zo snel een eigen auto krijg...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Nou zal ff deze week proberen op te schrijven.

Ben dinsdag begonnen,route hoorn voor een bepaald kledingketen,samen met een chauffeur die al 15 jaar bij de firma zit.

Dus vanuit Montfoort vertrekken naar Hoorn,midden in het centrum..Best wel een mooi adresje de winkel zit in een kerk.

Vandaar naar Stede Broec,en ik zit ernaast en schrijf heul de dag om de route te leren..

Vandaar uit gaat het naar Schagen,ook weer in het centrum..Helaas hebben we hier een auto voor ons,die staat wel ergens anders te lossen maar ja we kunnen er niet langs dus moet ff wachten tot hij klaar is..

Vandaar uit gaat het naar Broek op langedijk,bij een winkelcentrum out of town..Het is trouwens wel lekker bij deze klant dat de dames van de winkel helpen met lossen,en dat is dus bij alle adressen zo..

De volgende is Alkmaar,daar los je op een binnenpleintje normaal maar ze hadden de roldeur eruit gereden..En daar konden we net niet onder door..

Dus bij de voordeur gelost..

Op naar Heemskerk en de storm doet goed zn best,daar zijn we zo klaar..

De volgende is Ijmuiden,ff rap lossen en bakkie doen met de dames..Altijd lekker op zn tijd toch..

Ja en is Amsterdam Osdorp alweer aan de beurt,altijd lastig daar met parkeren..

En van daaruit gaat het naar Mijdrecht,das de laatste alweer voor vandaag,dus veels te vroeg leeg..Maar ja het is nog een beetje rustig,deze weken..

Dus op naar Montfoort en weer klaar zetten voor woensdag..

Woensdag doe we ritje Gr Ijselmonde,met een ander chauffeur,deze rijdt normaal veel buitenlandse ritten dus met de tom tom op pad..

We beginnen dus in ijselmonde,dan naar Vlaardingen en aansluitend Schiedam,daar zijn de dames not amused..Want er staat al een trailer om te laden,en alles moet van boven naar beneden gelopen worden door de dames en de 2 chauffeurs.En wij komen dan nog even wat handel brengen..Stress dus...

Vandaar uit gaat het naar Delft,lekker de grachten op,is best wel krap daar..Maar weer gelukt..

Dan is Rijswijk aan de beurt,ook een winkelcentrum,en dan moet je een parkeergarage in,ze geven 3.60 op en met de scania paste het(was er vandaag met een volvo en schampte wel het dak,ff luchtvering laten zakken..

Vandaar uit gaat het naar Katwijk,in het centrum maar goed te komen...

En als laatste naar Roelofarendsveen,was ook zo beurt.

Dus maar weer naar Montfoort..

Heb dus Donderdag en vandaag de routes alleen gereden,en dat ging eigenlijk best..

Had er vandaag alleen ff Leiderdorp bij en was ik nog niet geweest,je moet het ff weten..Maar je moet dus achteruit een woonerf op en dan slaloment naar een pleintje waar weer een goederenlift zit..Maar het is gelukt maar je moet ff weten hoe je er komt...

Dus vanmiddag weer retour op de zaak,ff 2 auto's klaargezet..En einde oefening..

Toen ff naar de planning papieren enz,pas uitlezen...

Kreeg ik te horen dat ik een vaste auto krijg,dus dat zijn wel lekkere berichten..

Maandag nog ff lossen in ijselmonde en utrecht geloof ik,en dan dinsdag met mn eigen voiture on the road...

Is geloof ik de bedoeling dat ik dinsdag ri Laon ga met een collega,en weer retour..

En als ik het goed begrepen heb vanuit Essen een 2 daagse rit Belgie erachteraan..

Dus het begint erop te lijken,dat ik dan toch weer een beetje in het buitenland kom...:ok:

Al met al,het kan raar lopen..Maar we kijken het ff aan...Geeft me wel een goed gevoel dat ik al zo snel een eigen auto krijg...

Beter te lezen zo Jacq...:ok:

Groetjes Arjan

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ga dat van de week waarschijnlijk ondervinden,weet dat ze veel wisselen in Laon,schijnt dat ik van de week ook die kant op mag...Dus ben zelf ook erg benieuwd..

Wel weer een nieuwe ervaring.

Is kijken van de week,en dan gelijk met een vaste wagen..

Ja is altijd weer ff spannend..

Als ik het goed begrepen heb,mag ik achter een collega aan rijden...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Moet je daar in Rijswijk dan op 't dak lossen??

Nee de parkeer garage in,de luxe auto's gaan naar boven en jij blijft gelijkvloers,maar is best krap daar..Je komt een donker gat inrijden en dan moet je rechtsom een rondje rijden,na de 1e bocht zit mijn klant..Maar idd de pijp van de sprinkler moet ik ff in de gaten houden,als ik er met een volvo kom...:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden