[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

zo maar een weekje (Avonturen van Arie67)


arie67

Recommended Posts

  • Forumlid
Staat er een hoogtebord in die boomgaard Arie?

Je moet dus een hoogtebeperking negeren om daar te kunnen lossen,

daar is over nagedacht bij de bouw en ik maar denken dat bomen groeien.

En in Ibo's tijd reden ze nog alleen Daf voornamelijk dozen voor de Bell-line

Ze geven 3.60 aan,maar is hoger dan aangegeven...

52.037195,4.313267 - Google Maps

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Op het buitenland ook hanger dr achter Ibo..

Maar idd is een goed bedrijf,weinig verloop..De meeste zitten er al meer dan 10 jaar,en dat zegt ook wel wat..Alleen schijnen schamel combi chauffeurs moeilijk te vinden te zijn..

Dus ja we gaan het wel beleven,ben weer on the road...Dus brood op de plank,en das ook wel lekker..:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Gistermiddag in montfoort begonnen,ff mn spullen in de auto gooien..Heb al een vaste..jaja..

Toen naar Amsterdam en daar 2 bakken afgezet,en weer 2 volle opgezet voor Laon.

Samen met een collega van me toen naar Laon gereden,moest ff kijken hoe het daar in zn werk gaat

Dus reden we rond een uur of half drie geloof ik weg uit Amsterdam,ff pauze gemaakt op Waterloos,en toen door naar Laon..Moest weer ff wennen aan het late rijden..

Ik was toen ik op het buitenland reed gewend rond een uur of 7 of 8 stil te staan om lekker te gaan eten en daarna te gaan slapen..Ja nee hier werkt het ff anders..

We rijden dus van waterloos naar Laon en daar bakken wisselen,en ff 3 kwartier maken..De meesten hebben een ping menu mee,en gooien die daar ff in de magnetron,en eten dan rond een uur of 11 ff zo'n menu'tje,en dan rap terug je uren vol knallen..En dan sta je dus ergens tussen mons en brussel je uren te maken..

Had dat dus vannacht aan de hand en ja was voor mij weer mn eerste nacht in de auto na bijna 6 jaar,mijn god zeg wat heb ik kut geslapen zeg..Ik hoorde elk geluidje,dus volgend rit neem ik van die oorpluggen mee...

Ga morgen ook weer die kant op,en ga er zeker voor zorgen dat ik zeker wel bij een pomp sta..Zal wel Thieu worden,maar dan kan je je eigen nog ff douchen enz..

Nou vanmiddag weer gewisseld in Amsterdam en toen nog even rap naar Roosendaal,daar even wisselen en weer retour naar Montfoort...

Morgen even bellen om 10 uur wanneer de bakken klaar zijn voor Laon en dan gaan we er weer ff tegenaan morgenmiddag...

En dan oordoppen mee..Ja dan slaap ik wel...:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
,en ga er zeker voor zorgen dat ik zeker wel bij een pomp sta..Zal wel Thieu worden,maar dan kan je je eigen nog ff douchen enz..

Arie,een afslag verder( afsl 20 ri Luik )zit er nog een center routier op het industrie terrein,die schijnt erg goed te zijn.

In Houdeng,Relais de Spiru heet t.

50.504379,4.177766 - Google Maps

Routier (restaurant routier) en Hainaut, Belgique - Resto Routier Accueil

http://www.chauffeursforum.nl/namen/15968-houdeng.html

Gr Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Arie,een afslag verder( afsl 20 ri Luik )zit er nog een center routier op het industrie terrein,die schijnt erg goed te zijn.

In Houdeng,Relais de Spiru heet t.

50.504379,4.177766 - Google Maps

Routier (restaurant routier) en Hainaut, Belgique - Resto Routier Accueil

http://www.chauffeursforum.nl/namen/15968-houdeng.html

Gr Peter.

..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja Peter klopt ik weet hem te zitten,maar kom daar meestal pas rond een uur of 1-2 s'nachts aan..Dan zullen ze de keuken denk nie meer voor me open gooien...LOL

Maar miss sta je dr wel een stuk rustiger als langs de autoroute...

Volgende week weer ff de andere kant op,eerst ff naar essen(d) 2 bakken oppikken voor Belgie,2 routes..

Route Brugge en route Aalst,2 of 3 daagse rit,ligt er ff aan hoe het loopt(is nieuw voor mij)

Hanger drop ik in Lokeren maandagavond en als het goed is dinsdagavond weer terug op lokeren,dan route aalst en dan weer retour naar Essen en dan nog ff verrassing..:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Volgende week naar belgie,eerst maandagochtend op montfoort ,het spul oppakken en dan naar Essen,daar even wat karton lossen enz..je ken het wel...Dan bakken opzetten voor Brugge en Aalst,2 daagse rit mits je hem al gereden hebt...haha. hanger parkeren op lokeren en dan vandaar uit je ritten doen..Dus weer een nieuwe ervaring erbij straks..

Ik ga hem van de week voor het eerst rijden dus zal wel ff zoeken zijn,hier en daar..

Maar wel leuk dat ze je zo in het diepe gooien,zo leer je het het snelst toch...

ik vind dat wel leuk,de boel een beetje zelf uitvinden en via collega's ff horen en schrijven..En zo kom je er wel..Je bent nooit te oud om te leren toch..

En de collega's die ik tot nu toe heb ontmoet,allemaal zeer behulpzaam..Petje af moet ik zeggen..

Dat was bij mn vorige baas nog wel eens anders,daar was ieder voor zich bezig..En werd je ook gewoon genaaid door een collega,die ff haast had of zo...

Maar vergeleken daarbij is het nu 200% beter werken..

Geen gehijg in je nek om de 5 minuten,zo relaxed nu...:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Goed dat je het naar je zin hebt Arie, of Arjan.

Winkels bevoorraden en nette afstanden rijden, lekker toch.

Ibo das echt lekker werken,zonder gezeik..haha..ben ook niet moeilijk qua computer enz..Maar het moet wel kloppen..Enne hier gewoon no problemo..Dacht eerst van waar kom ik terrecht,maar krijg per minuut betaald...Dus ja is gewoon errug wennen nu....haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo ff terugkomend,op de voorgaande week..Het is voor mij allemaal nieuw hier..Maandag werd ik naar utrecht gestuurd moest ff wat overladen volgens de planning,de planner keek ff in mn bak en zag dat de boel omgekeerd was geladen..Dus eerst naar Utrecht en dan naar groot ijselmonde...Daar lossen en bijna een volle bak hangend mee terug krijgen,werd zeg maar ff in het diepe gegooid..Moet zeggen hulde voor de dames daar,die liepen alles naar mn auto,en vandaar pak ik het op en hang het in de beugels..enne gewoon ff 2x pauze.. enne de laatste x had 1 van de dames gewoon lekker gebak gehaald..Ja ik kreeg het ff niet door mn strot,normaal geef ik er niet om..Maar moet zeggen deze dames staan op mn positieve lijst..echt wel..

Dus dinsdag ri Laon,Sjaak een collega van me heeft ff voorgereden,en ff laten zien hoe het daar in z'n werk gaat,dus dat weet ik nu ook weer..Moet zeggen fijne collega's ze leggen alles netjes uit en welke sleutels je nodig hebt enzo...

Dat was bij mn vorige baas wel eens anders,was het ieder voor zich zeg maar...

maandag om 13 u melden en dan ri Essen daar wisselen,en dan door naar Belgie..Op naar Lokeren en dan van daar uit ritje brugge doen en mits het loopt rit aalst erachteraan..

is voor mij allemaal nieuw,dus word weer ff zoeken oa...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zo het weekje zit er weer op,was weer ff wennen de hele week van huis..haha...

Maandag begonnen in Montfoort,vandaar uit naar Essen daar ff 2 bakken wisselen voor Belgie,ritje Brugge en een ritje Aalst,bakkie's opgezet en aftaaien naar Lokeren..

Daar was ik om een uur of negen s'avonds,is daar ook een beetje veranderd zeg nu dus rondom betaald parkeren,en langs de weg mag je niet meer staan,of je moet er 100 pleuries voor over hebben..:ja:

Dus dinsdag beginnen in Brugge had er daar 2,mn collega's hadden al gezegd dat madame er niet voor 9 uur is dus kon uitslapen..Dus was 9.15 bij de eerste..

Zegt ze je bent laat chauffeur..:confused:

Maar goed rap gelost en op naar de volgende,lekker met de tom tom,not..

Toen naar Bredene,en Oostende en Poperinge erachteraan,vandaar naar Ieper en Roeselare..

Izegem was de volgende best wel makkelijk hoor die adressen maar je moet ff weten waar je lossen moet,voor achter of de zijkant...

Vandaar naar Harelbeke en Kuurne vervolgens Wevelgem en daar leeggekomen weer retour naar Lokeren.

Daar de bakken wisselen en klaarzetten voor de volgende rit Aalst.

Daarna lekker eten en Douchen en op tijd naar mn bed..

Moet wel zeggen dat de dames in Belgie zeer vriendelijk zijn,met helpen en lossen..

Daar kunnen de Dames van de Nederlandse vestigingen nog een voorbeeld aan nemen...:D

Dus woensdag beginnen in Aalst,midden in het centrum..Ook daar hebben ze paaltjes die niet voor 8.30 omlaag gaan..

Heb wel ff lopen zoeken ivm lage viaductjes enz..

Maar op een gegeven moment stond er een politieauto achter me want ik kon niet verder door een busje van een bouwvakkert..

Dus ff aan de beste agent gevraagd en hij het me netjes uitgelegd..:ok:

Vandaar uit naar Erembodegem en dan naar Ninove en toen Gosselies..

Daar had ik ff een verdwaalde Cyprioot voor me met een melkwagen,hoezo uitvlaggen..Ja ook in den Bels weten ze er raad mee..post-354-1394785123,5718_thumb.jpg

Na Gosselies gelost te hebben heb ik het hele dorp gezien om weer op de autoroute te komen...Omleidingen zijn ze gek op in bels...post-354-1394785123,6391_thumb.jpg

Toen naar Mons,Tournai,Oudenaarde,Oostakker en Lokeren..Daar hebben de dames even op me gewacht,want dat haalde ik niet voor 18 uur..Top van de dames..

Weer retour naar de tankcleaning,ff eten douchen en als een speer naar Essen(D) Daar was ik om 23u,dus mn uurtjes maken..

De volgende ochtend is ff douchen en ff melden,en horen wat de bedoeling is,dus ff mn bakken leegmaken(karton en plastic eruit gooien)

Daarna de bakken gewisseld en op naar Utrecht,loopt goed tot net na de Hunxe op de 3 een volsperrung,lag geloof ik een lkw dwars over de weg,dus vanaf Wesel binnendoor naar Isselburg en daar weer de autobaan op..

Lossen Utrecht,heul veul hangende confectie en alle fillialen door elkander,wat een gekut is dat dan zeg...

Leeg en als een speer naar A,dam,daar 2 bakken wisselen,en rapido weer ri Hazeldonk..

Stond daar om 20 u en gegeten en gedouched en toen rap gaan slapen want wekkert ging weer om 3.45..Geen tijd voor een blanke...

Toen Linea recta naar Laon,was daar rond een uurtje of 8..Ff snel bakken wisselen en ff 45 min maken..Stond ook een collega te slapen van me,maar die ging vast rijden..

Dus ik ff lekker gedouched en bakkie gedaan bij mn franse collega's..post-354-1394785123,6882_thumb.jpg

En toen weer gas op die lollie..

Bij Hazeldonk(joost) ff pauze gemaakt...

Toen op de zaak ff een paar bakken gewisseld,ja en nu weekend....

Nog ff wat plaatjes van mn brute Volvo...post-354-1394785123,8651_thumb.jpg

Geloof volgende week beetje Laon op en neer,niks mis mee...

post-354-1394785123,7705_thumb.jpg

post-354-1394785123,8164_thumb.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan krijg ik waarschijnlijk hetzelfde commentaar,als dat je bij cortrans gaf...LOL

Maar zal van de week ff kijken of ik wat plaatjes kan schieten Ibo...:ok:

hoe zo, commentaar???? Hij maakt een compliment toch????? :angel:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Staat er een hoogtebord in die boomgaard Arie?

Je moet dus een hoogtebeperking negeren om daar te kunnen lossen,

daar is over nagedacht bij de bouw en ik maar denken dat bomen groeien.

En in Ibo's tijd reden ze nog alleen Daf voornamelijk dozen voor de Bell-line

er staan borden van (dacht ik) maximaal 3 meter 60, wij rijden daar zo naar binnen (onze auto's zijn ook 3.70 meter hoog)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Peter klopt ik weet hem te zitten,maar kom daar meestal pas rond een uur of 1-2 s'nachts aan..Dan zullen ze de keuken denk nie meer voor me open gooien...LOL

Maar miss sta je dr wel een stuk rustiger als langs de autoroute...

Volgende week weer ff de andere kant op,eerst ff naar essen(d) 2 bakken oppikken voor Belgie,2 routes..

Route Brugge en route Aalst,2 of 3 daagse rit,ligt er ff aan hoe het loopt(is nieuw voor mij)

Hanger drop ik in Lokeren maandagavond en als het goed is dinsdagavond weer terug op lokeren,dan route aalst en dan weer retour naar Essen en dan nog ff verrassing..:D

hee, dan stond je hanger achter op de parking, ik zag hem staan vanaf de snelweg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
hee, dan stond je hanger achter op de parking, ik zag hem staan vanaf de snelweg

Klopt Cor,maandagavond sta ik er weer...Weer route Brugge-Aalst,dus ben weer tot woensdag te spotten op lokeren..

Van de week 2x naar Laon en Roosendaal geweest...

Gistermiddag om 15u begonnen in Montfoort,ff wisselen in Amsterdam,door naar Laon daar wisselen en terug tot Thieu.Toen was het 3.30..9uurtjes maken en naar Amsterdam,daar wisselen en nog ff naar Roosendaal,daar ff wisselen en op naar Montfoort..Nu ff weekend..

Dat nacht rijden moet nog ff wennen.. Sta eigenlijk liever bij een routiertje om een uur 7...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden