[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

16-1-2012 Vijf vrachtwagens betrokken bij twee ongevallen op A67 [Bladel/Eersel]


Boetmans

Recommended Posts

  • Forumlid

Bij twee ongevallen op de snelweg A67 tussen de Belgische grens en Eersel zijn vijf vrachtwagens op elkaar gebotst. Vanwege het dodelijke ongeval bij Eersel eerder op de middag was op de A67 een file van enkele kilometers ontstaan. Kort voor vier uur botsten in de staart daarvan twee vrachtwagens op elkaar, de chauffeur van de achterste truck raakte daarbij gewond.

Ongeveer drie kwartier later botsten in een nieuwe staart van de file opnieuw drie trucks achterop elkaar, daarbij raakte de chauffeur van de achterste vrachtwagen vermoedelijk ernstig gewond. De man moest door de brandweer uit zijn cabine bevrijd worden. De politie is begonnen met een onderzoek naar de toedracht van alle aanrijdingen.

Bron: 112 Brabant.nl - De hulpverleningssite van Brabant

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als het daar klapt, dan klapt het hard Herman.

Die hele A67-E34 van Venlo tot Antwerpen en V.V. is één lange racebaan, waar iedereen oogkleppen op lijkt te hebben en het niet hard genoeg kan gaan.

Over het afstand houden maar te zwijgen.....

De Snelweg A67, een van nederlands gevaarlijkste snelwegen.

Welke baan daar niet Pierre? Ik heb het al zo ver, ik laat m'n shag meebrengen daar vandaan. Ik ga niet meer zelf....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden