Spring naar bijdragen

Wow, die man kan parkeren!


Gast Trucklily

Recommended Posts

  • Forumlid

Haha zo heb ik ooit eens mijn auto tussen 2 andere auto's gewurmd, ongeveer op dezelfde manier (had niet veel ruimte).

Parkeerplek voor 2 auto's, maar er stonden er 3 :D

Denk niet dat het me nu nog zou lukken, lijkt wel dat hoe meer ik met de vrachtwagen stuur, hoe onhandiger ik word met m'n eigen auto :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Denk niet dat het me nu nog zou lukken, lijkt wel dat hoe meer ik met de vrachtwagen stuur, hoe onhandiger ik word met m'n eigen auto :confused:

Als ik 4 uur les heb gehad en ik stap weer in mijn eigen auto, denk ik whuh? Zit zo laag bij de grond en rijd soms hortend en stotend weg pfffff of met een bloedgang hahahahaa. Ben blij dat mijn instructeur dat nog niet heeft gezien whahaha :D

Maar ff ontopic....... ongelovelijk knap om zo te kunnen parkeren :tu:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Na het kijken naar het filmpje heb ik besloten ga het niet eens proberen. als mijn auto zo staat kan ik met mijn postuur niet eens instappen. (ja ik heb zware botten:o) maar denk dat het in nederland oon niet zou lukken bijna iedereen heeft een trekhaak hier.

Hulde voor de bestuurder.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

knap werk hoor!:tu:

ik doe het hem zeker niet na ik zoek net zo lang tot ik een mega plek vindt of een parkeerplaats waar je achteruit zo in kunt steken;)

toch vraag ik me af hoe die uit zijn auto komt gaat ie dan over het dak?!:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als ik 4 uur les heb gehad en ik stap weer in mijn eigen auto, denk ik whuh? Zit zo laag bij de grond en rijd soms hortend en stotend weg pfffff of met een bloedgang hahahahaa. Ben blij dat mijn instructeur dat nog niet heeft gezien whahaha :D

Maar ff ontopic....... ongelovelijk knap om zo te kunnen parkeren :tu:

Wat dacht je dan van de hele dag met een automaat onderweg te zijn om daarna weer in je handgeschakelde auto weg te rijden. Ik heb 'm wel eens laten afslaan bij een verkeerslicht, gewoon vergeten om de koppelingspedaal in te trappen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat dacht je dan van de hele dag met een automaat onderweg te zijn om daarna weer in je handgeschakelde auto weg te rijden. Ik heb 'm wel eens laten afslaan bij een verkeerslicht, gewoon vergeten om de koppelingspedaal in te trappen.

Ja om daarna weer in je automaat te stappen en maar koppelen.... :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wat dacht je dan van de hele dag met een automaat onderweg te zijn om daarna weer in je handgeschakelde auto weg te rijden. Ik heb 'm wel eens laten afslaan bij een verkeerslicht, gewoon vergeten om de koppelingspedaal in te trappen.

LOL Stom he dat je dan weer zo om moet schakelen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden