[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Met een koeler staan


Waller

Vraag

  • Antwoorden 122
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters For This Question

Recommended Posts

  • 0
Hallo allemaal,

Ik heb wel eens gehoord dat de jongens die met koelers rijden niet bij bepaalde routiers of parkeerplaatsen mogen staan :eek:.

Klopt dat allemaal wel of is het een broodje aap verhaal??

Ik ben bij de blokhut in Mannheim wel eens weggestuurd.

Om 15:30 uur, op een lege parkeerplaats, achter in de hoek.

Heb hem gelijk gezegd, dat ik er nooit meer zou komen.

Een paar maanden later was die zaak naar de klote.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Dus het is echt zo?

Stel je voor dat je moet stoppen ergens omdat je aan je uren komt, wat dan?

Ich nicht verstehe kollega. Musse schlafe.. Morgen ich fahre kollega.

Als je dat zegt komt het goed!

Heb wel eens overnacht op de parkeerplaats bij Wacker in Kempten/Allgaü. Daar mocht je je standkachel niet aanzetten anders hadden de buren er last van. Dit was nog in de tijd dat die krengen zoveel herrie maakten. Je sliep er zelf ook amper van! :ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
ja wat denk je zelf?

of eerder stoppen waar het wel mag, en anders doorrijden naar zo een plek.

maar bij wegrestaurants en autohofen heb ik het maar een keer meegemaakt dat je weg gestuurd word.

JA, nou niet iedereen weet waar hij wel of niet mag staan :mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Het aan uit knopje is makkelijk te vinden.

Ben jij dan diegene die mijn koeler uitzette, terwijl mijn adr vracht op -5 moest blijven, omdat het anders giftige dampen afgeeft, en gaat ontleden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ik denk dat je het zelf ook wel snapt zeker dat je met je draaiende koelmoter niet tussen je slapende colega,s gaat staan ,je gaat toch ook niet s,nachts met je kettingzaag in je buurt hout zagen !!!!!!!

Dat is wel een rare vergelijking floor? vind je niet??

en tussen slapende collega's gaan staan met een draaiende koelmotor? Ja dat hoort er gewoon bij.

die chauffeur moet toch ook slapen?

Ik sta ook wel eens naast collega's die met koelers rijden, nou ik vind het eigenlijk gewoon best.

ze zijn gewoon ook gewoon aan het werk. waar moeten ze dan heen?

:confused:

Laten we mensen niet gaan categoriseren a.u.b

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Dat is wel een rare vergelijking floor? vind je niet??

en tussen slapende collega's gaan staan met een draaiende koelmotor? Ja dat hoort er gewoon bij.

die chauffeur moet toch ook slapen?

Ik sta ook wel eens naast collega's die met koelers rijden, nou ik vind het eigenlijk gewoon best.

ze zijn gewoon ook gewoon aan het werk. waar moeten ze dan heen?

:confused:

Laten we mensen niet gaan categoriseren a.u.b

Dat snap ik ook wel dat je rust moet tuurlijk maar je ziet wel veel koeljongens op een industrie hun uren maken, mischien ook omdat ze er gelost hebben maar ook wel uit fatsoen meestal weten ze de pleken wel waar ze kunnen staan zonder problemen :ja: ik heb zelf ook heel wat jaren met een koeler gekoetst en geen problemen gehad door er toch rekening mee te houden als een ander ligt te slapen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Dat snap ik ook wel dat je rust moet tuurlijk maar je ziet wel veel koeljongens op een industrie hun uren maken, mischien ook omdat ze er gelost hebben maar ook wel uit fatsoen meestal weten ze de pleken wel waar ze kunnen staan zonder problemen :ja: ik heb zelf ook heel wat jaren met een koeler gekoetst en geen problemen gehad door er toch rekening mee te houden als een ander ligt te slapen

Uit fatsoen?

Je bent gewoon aan het werk. Als ik met een koeler ga rijden dan stop ik gewoon waar ik wil.

Ik moet ook eten, douchen etc.

enige wat ik zou doen is de auto in een hoek neerzetten uit de buurt. meer niet.

Kom nou.

En als ze het niet fijn vinden dan gaan mijn "collega's" maar op de industrie terrein staan. :bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Uit fatsoen?

Je bent gewoon aan het werk. Als ik met een koeler ga rijden dan stop ik gewoon waar ik wil.

Ik moet ook eten, douchen etc.

enige wat ik zou doen is de auto in een hoek neerzetten uit de buurt. meer niet.

Kom nou.

En als ze het niet fijn vinden dan gaan mijn "collega's" maar op de industrie terrein staan. :bey:

Dus als je s,avonds de parking op rijd zet je auto naast een draaiende koeler dat vind U niet erg om de hele nacht in je bedje te liggen trillen ( mischien slaapt u overal doorheen dat kan : maar de meeste niet echt )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Dus als je s,avonds de parking op rijd zet je auto naast een draaiende koeler dat vind U niet erg om de hele nacht in je bedje te liggen trillen ( mischien slaapt u overal doorheen dat kan : maar de meeste niet echt )

Zolang de koelmotor maar op continu staat en niet op start-stop vind ik het niet erg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Dus als je s,avonds de parking op rijd zet je auto naast een draaiende koeler dat vind U niet erg om de hele nacht in je bedje te liggen trillen ( mischien slaapt u overal doorheen dat kan : maar de meeste niet echt )

Ik weet niet wat voor koelers jij kent, maar ik lig nooit in mn bed te trillen, tenzij ik naast een helicopterplatform ga slapen.

En nee ik slaap niet overal doorheen.

Ik denk eerder dat het aan de chauffeur zelf ligt. Hoe ze ermee omgaan, als jij je al gaat ergeren aan een koelmotor, dan zou ik even hulp inschakelen.

Genoeg problemen in de wereld maak je daar maar eens druk om en niet om een koelertje.

Jeetje man wat een mentaliteit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
Gast johannes70

Jonge jonge, wij doen ook met een koeler maar gwoon ons werk hoor!

En ook wij hebben dezelfde rijtijdenwet als diegene die niet met een brommer rijden.

En diegene die voor een paar jaar terug in Frankrijk mijn koeler uitzette die doet dat nooit weer.

Die denkt wel na voor hij weer 6 weken yoghert moet slurpen.

Wat een verdraagzaamheid weer zeg:hamer:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid
Ben jij dan diegene die mijn koeler uitzette, terwijl mijn adr vracht op -5 moest blijven, omdat het anders giftige dampen afgeeft, en gaat ontleden?

Nee dat was ik niet maar ik weet dat het gebeurd, ik regel mijn werk zodat mijn slaap allen verstoord word door het snoren van moeder de vrouw

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Ach had er gister ook 1 naast me staan op Hazeldonk,toen ik terug kwam van het eten..Deze was gewoon te beroerd om een stukkie te lopen,plek zat verderop..

Maar ja ik heb van die gele pluggen en dan hoor ik niks meer..Wel mn wekker...

Maar heb het zelf ook gedaan hoor,op sinsheim parking vol nog maar 1 plek tussen 2 duitsers in..Die waren nicht froh...LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden