[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Brinkman Rogat failliet


Recommended Posts

  • Forumlid

Brinkman Logistiek aan de Industrieweg in Rogat is gisteren failliet verklaard. Het bedrijf is sinds 1978 actief in de transportsector.

Brinkman heeft 27 personeelsleden.

Begin vorig jaar moest het bedrijf al elf werknemers ontslaan. In

2006 opende Brinkman een tweede vestiging in Amersfoort. Daar zouden veertig mensen werken.

Bron: www.rtvdrenthe.nl

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Brinkman Logistiek aan de Industrieweg in Rogat is gisteren failliet verklaard. Het bedrijf is sinds 1978 actief in de transportsector.

Brinkman heeft 27 personeelsleden.

Begin vorig jaar moest het bedrijf al elf werknemers ontslaan. In

2006 opende Brinkman een tweede vestiging in Amersfoort. Daar zouden veertig mensen werken.

Bron: www.rtvdrenthe.nl

Reed vriend Nanno daar niet ???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Weer een bedrijf naar de klote...

Niet dat iemand daar wakker van zal liggen in Den Haag...

Jij weet de oorzaak?

Nog 30 jaartjes+ tegaan Routier......... Zou je echt niet eens gaan omscholen?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zullen hun zakken wel gevuld hebben en toen de boel laten ploffen. Deze week nog een doorstart?

Paar maand geleden verkocht, nu failliet ;) heul apart.

Dit is niet de eerste keer, zullen wel doorstarten.

Vorige week wisten de jongens al dat dit ging gebeuren.

Na vorig jaar je grootste klant kwijt raken omdat je niet wilt/kunt investeren en geen goede klanten ervoor terug krijgen.

En in de distributie is niks te doen, sinds de bouwvak al niet, en nu is het helemaal ruk. Maar je moet wel rijden, elke dag het rondje, en smiddags maar weer wachten bij de klanten tot het klaar is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan jij mij deze vreemde opmerking even uitleggen?

Een bedrijf gaat failiet, en jij weet de oorzaak daarvan?

Je verwijst al naar Den Haag...... Moeten die wakker gaan liggen als het komt door bijvoorbeeld wanbeleid?

Jij heb nog een jaar of 30 tegaan tot je pensioen, en er komt weinig postitiefs uit je toetsenbord wat betreft transport. Daarom vraag ik je, zou je je niet beter om kunnen scholen? 30jaar is lang hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

http://www.rtvdrenthe.nl/nieuws/71824/transportbedrijf-brinkman-logistiek-in-rogat-maakt-doorstart

Transportbedrijf Brinkman Logistiek in Rogat maakt doorstart.

ROGAT - Transportbedrijf Brinkman Logistiek in Rogat maakt een doorstart. Het bedrijf werd dinsdag failliet verklaard. De onderneming wordt overgenomen door transportbedrijf Claassen uit Tilburg.

Dit bedrijf neemt 20 van de 27 werknemers in Rogat in dienst. Brinkman Logistiek is sinds 1978 actief in de transportsector. Begin vorig jaar moest het bedrijf nog elf werknemers ontslaan.

Brinkman heeft ook een vestiging in Amersfoort, maar deze werkt geheel zelfstandig en valt daarom niet onder het faillissement en de overname.

Al weer regelt dus, hun grootste klant neemt hun over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Een bedrijf gaat failiet, en jij weet de oorzaak daarvan?

Je verwijst al naar Den Haag...... Moeten die wakker gaan liggen als het komt door bijvoorbeeld wanbeleid?

Jij heb nog een jaar of 30 tegaan tot je pensioen, en er komt weinig postitiefs uit je toetsenbord wat betreft transport. Daarom vraag ik je, zou je je niet beter om kunnen scholen? 30jaar is lang hoor.

Waar haal jij het lef vandaan om mij te beschuldigen, een bedrijf en het faillisement in een slecht daglicht te stellen.

Ik ken deze firma niet, en weet ook niets van dit verhaal af.

Waar het mij omgaat, is dat het zonde is dat er weer een bedrijf naar de klote is.

En nee, ook in den haag boeit het men niet dat ook goede bedrijven omvallen.

Schijnbaar snap jij dat niet met die ijskonijn gedachtes van jouw!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Een bedrijf gaat failiet, en jij weet de oorzaak daarvan?

Je verwijst al naar Den Haag...... Moeten die wakker gaan liggen als het komt door bijvoorbeeld wanbeleid?

Jij heb nog een jaar of 30 tegaan tot je pensioen, en er komt weinig postitiefs uit je toetsenbord wat betreft transport. Daarom vraag ik je, zou je je niet beter om kunnen scholen? 30jaar is lang hoor.

Laat jij je eigen ook even omscholen.

Brinkman was een goed bedrijf met weinig verloop onder de chauffeurs

Dit zegt volgens mij genoeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Routier, nu word het persoonlijk, en dat is niet mijn bedoeling.

Ik ken het bedrijf verder ook niet. Alleen van zien rijden.

Jij ken het bedrijf ook niet zeg je. Hoe kan je dan weten of het zonde is dat ze failliet zijn?

Nootenboom kom na jou, en zegt dat het een goed bedrijf is. Dat geloof ik dan maar. Ik had er geen oordeel over. Jij echter wel. En Den Haag zou daar wakker van moeten liggen. Althans dat maak ik op uit jou woorden.

Er zijn genoeg bedrijven die morgen failliet zouden mogen gaan, en failliet moeten blijven. Zou heel wat beter zijn voor de sector.

Met mijn ijskonijngedachte snap ik wel, dat als een bedrijf failliet gaat, er ergens iets niet goed gegaan is.

Of dat de schuld is van het bedrijf, of door derde laat ik in het midden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Laat jij je eigen ook even omscholen.

Brinkman was een goed bedrijf met weinig verloop onder de chauffeurs

Dit zegt volgens mij genoeg.

Was idd een heel goed bedrijf. Zeker voor de werknemers. Heb er zelf 2 contractperiodes gewerkt. Maar helaas door weinig werk werd mijn contract niet meer verlengd. Alles was goed geregeld daar. Betalingen waren erg goed. Zou er zo weer beginnen als ze zouden bellen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Da's goed nieuws.

Ik sta er eigenlijk niet van te kijken. Claassen is volgens mij al sinds jaar en dag kind aan huis in de Wijk.

Klumpke is werkzaam bij Claassen, die kan er wel wat meer over vertellen.

Zie het nu pas, sorry. Claassen komt er al jaren elke dag dus.

Kwam er zelf ook geregeldt toen ik nog in de distributie zat. Was/is nog steeds een fijn bedrijf, maar heb er tot nu toe zelf ook nog niet veel van meegekregen hoe het op het ogenblik reilt en zeilt.

Dat het een doorstart heeft gemaakt is een feit. Er zijn chauffeurs van Claassen die kant op geweest (en gaan nog steeds) om een tandje bij te zetten.

edit: taalfout

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 4 months later...
Gast knappevent

Zullen hun zakken wel gevuld hebben en toen de boel laten ploffen. Deze week nog een doorstart?

Klopt helemaal zij zijn er zelf beter van geworden.

En zijn met voorbedachterade failliet verklaart door de rechtbank zonder dat er een onderzoek vooraf ging maarja dat mag hier in Nederland

Het bedrijf werd dinsdag failliet verklaard.

Dit klopt niet zijn s'maandags failliet verklaard bij de rechtbank en en stond het sávonds al in de kranten en op internet

s'Woensdags werd het personeel pas in gelicht.

Zonder dat er de vakbond curator en het uwv er aanwezig was is er zonder toestemming van deze 3 toch doorgereden.

Ze zijn Gefco kwijt geraakt dat was 70% van hun werk maar toch hadden alle auto's niks minder te vervoeren.

Ze waren met Gefco in onderhandeling maar door toedoen van 1 van de bazen die tijdens die onderhandelingen op vakantie is gegaan en was ook niet bereikbaar.

Betalingen waren erg goed.

Niet helemaal waar trucoplegger behoor je in D5 te zitten en niet in C5 zoals bij Brinkman.

Alleen het geld was er stipt optijd

Op het werkgebied was het een mooi bedrijf alleen werd er geen rekening gehaden met de verplichte pauzes dus gewoon doorrijden.

Daar je dik 20 tot 24 adressen bij je had ook nadat Gefco uit beeld was

De verzekering voor de ziektewet hadden ze niet voorelkaar waardoor ze teveel ziektekosten uit eigenzak moesten betalen.

Alle jonge jongens die nog bij pa en moe wonen mochten blijven en de getrouwde jongen met gezin een eigenwoning en kinderen + de zieken werden er uitgetrapt.

De monteur (medeeigenaar) is vroegtijdig naar een ander bedrijf gegaan met zogenaamd ruzie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden