Spring naar bijdragen

Elkaars waarde


Nr one

Recommended Posts

Gast Peggel

wat mij betreft krijg je een ban voor altijd, maar goed dat er niet om de meningen van de leden wordt gevraagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 98
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

wat mij betreft krijg je een ban voor altijd, maar goed dat er niet om de meningen van de leden wordt gevraagd.

Psst, hij heeft al een ban.

Wat is je punt. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Peggel
Psst, hij heeft al een ban.

Wat is je punt. :D

ja duhuh, voor een maandje en alleen op de naam Frans1960, nu deze Sjaak nog even.

ik weet dat er meerderen zijn met meerdere accounts maar op deze manier is ook een schending van de regels hier, dus lekker opsouten ermee:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Eigenlijk vind ik dat we iedereen die bij een ander niet goed ligt een ban moeten geven. :D Ruimt lekker op ook en dan hebben degenen die zijn overgebleven geen moderator meer nodig want alles pais en vree.

Wie zouden er dan overblijven? Gokje: onze thuiszitter, dan degene die op therapeutische basis aan het werk is en verder heel lief is met beestjes, Karel ook wel denk ik want die zegt nooit een onvertogen woord hoewel, zijn geknaag aan de Cao ligt niet lekker hier, Europeaan ook wel en JWZ ondanks dat ie eigen rijder is en daardoor een baan van een werkloze inpikt en verder misschien nog wat mensen. Dat wordt dus heel gezellig.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Na dit gelezen te hebben snap ik iets niet. Zoveel moeite doen om eraf gegooid te worden, en dan weer allerlei onzin doen om hier te komen.

En wat ik ook niet snap, als je iemand niet mag, dat je die persoon dan aanvalt. Misschien heeft cd een te simpel verstand?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
eigenlijk vind ik dat we iedereen die bij een ander niet goed ligt een ban moeten geven. :D ruimt lekker op ook en dan hebben degenen die zijn overgebleven geen moderator meer nodig want alles pais en vree.

Wie zouden er dan overblijven? Gokje: Onze thuiszitter, dan degene die op therapeutische basis aan het werk is en verder heel lief is met beestjes, karel ook wel denk ik want die zegt nooit een onvertogen woord hoewel, zijn geknaag aan de cao ligt niet lekker hier, europeaan ook wel en jwz ondanks dat ie eigen rijder is en daardoor een baan van een werkloze inpikt en verder misschien nog wat mensen. Dat wordt dus heel gezellig.

Hij is echt goed....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast jacquesdenplukker
Het zou zo moeten zijn dat ieder die een 2de account aanmaakt dat die

een ban for ever zou moeten krijgen wat ook op andere forums zo werkt.

Maar dat is puur mijn mening.

Helemaal mee eens! Het is gewoon schandalig.

Effe checken naar IP adressen van Truckersboy en vrouw van truckersboy, en we hebben er weer 2 minder :bey:

Zo als al gezegd mijn vrouw heeft hier ook een account, zij zit natuurlijk op hetzelfde IP adres. Dus zij zou geen account aan kunnen/mogen maken, dat ze zelden of nooit reageerd of mee leest is wat anders, zij heeft geen zin in gezeur ;)

Jaja Ger, nu probeer je je er zelf een beetje uit te lullen hè. Zo kan ik ook wat verzinnen.

Stel dat Frans1960 en JvL elkaar ooit op een homo parking hebben leren kennen en een relatie zijn begonnen, misschien wel hebben deelgenomen aan een homo-huwelijk, hoe zie je dat dan? Ze zouden dan wel samen in één huis mogen wonen, maar niet elkaars computer delen om in te loggen hier? Of eentje zou geen chauffeur meer mogen zijn, maar een beetje in de keuken rondhuppelen en strijken enzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Maar dat 3 man hetzelfde adres hebben, dat maak jij ervan. Dat staat hier toch nergens?

Als JvL werken is, en ik maak een vluggertje met z'n vrouw, en log daarna als zij sigaretje aan het roken is, effe in op zijn PC op het chauffeursforum, dan heb ik dus hetzelfde IP-adres bedoel je.

Waar haal je het vandaan! hahahaha. Ben blij dat je weer terug bent!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Helemaal mee eens! Het is gewoon schandalig.

Effe checken naar IP adressen van Truckersboy en vrouw van truckersboy, en we hebben er weer 2 minder :bey:

Jaja Ger, nu probeer je je er zelf een beetje uit te lullen hè. Zo kan ik ook wat verzinnen.

Stel dat Frans1960 en JvL elkaar ooit op een homo parking hebben leren kennen en een relatie zijn begonnen, misschien wel hebben deelgenomen aan een homo-huwelijk, hoe zie je dat dan? Ze zouden dan wel samen in één huis mogen wonen, maar niet elkaars computer delen om in te loggen hier? Of eentje zou geen chauffeur meer mogen zijn, maar een beetje in de keuken rondhuppelen en strijken enzo?

O gut Franske, hou op. Heb de slappe lach.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast jan putter

Ja om je eigen grappen lachen is humor :rolleyes:

jezelf quoten onder een andere naam valt daar ook onder:ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Het zou zo moeten zijn dat ieder die een 2de account aanmaakt dat die

een ban for ever zou moeten krijgen wat ook op andere forums zo werkt.

Maar dat is puur mijn mening.

Ik geef hem 2 weken, maximaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Ik geef hem 2 weken, maximaal.

Waarom, omdat hij een uitgesproken mening heeft. Er zijn hier genoeg anderen die dan eerder een ban zouden moeten krijgen. Laat het toch....Pfff

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ja om je eigen grappen lachen is humor :rolleyes:

jezelf quoten onder een andere naam valt daar ook onder:ok:

Jan, hij brengt meer in dan jij met je 2-regele postings zonder inhoud.

En vaak ook nog goed beargumenteert waar het bij de andere vaak bij simpele zinnen blijft als kutoostblokkers.

Vind ik mooi. Geniet ik van, zelf heb ik de gave niet om veel te typen. En dat vind ik best jammer.

Moraal van het verhaal? Hou jezelf scherp. Denk nooit dat je alles al weet.

Blijf openstaan voor mensen die je vertellen hoe je je werk moet doen. Vooral als ze je irriteren en je mopperend naar huis fietst over zoveel domheid die niet kan kloppen. Want soms klopt het toch. En dan is ophouden met boos worden hezelfde als ophouden met leren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Dan zal het je ook niet veel intreseren.

Toch wel! Ik mag Frans1960 wel! En ik heb het gevoel dat Frans1960 plots ergens onderweg in mijn cabine zit voor een bakkie leut. Ik kom hem echt wel ergens tegen! :D

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Goed...

Na uitvoerig overleg tussen de admins hebben wij besloten om enkele stappen te gaan ondernemen.

Intussen mag duidelijk zijn hoe de vork een beetje in de steel zit, een geintje is prima maar dit wat nu gebeurd is kan niet. Ook nu worden de forumregels overtreden. Vandaar dat inmiddels het topic 'met spoed werk gezocht' van het forum is gehaald, omdat dat een luchtballon blijkt te zijn. Verder blijft de ban voor Frans geldig, om precies te zijn tot en met maandag 28 mei aanstaande. Wellicht ten overvloede wordt zijn tweede account verwijderd, omdat dit niet toegestaan is. Eén van de redenen van dit verbod is bijvoorbeeld de soap hierboven...

Ook dit topic blijft gesloten tot 'n week na afloop van de ban van Frans; het verzoek aan alle leden is om dat te respecteren en niet wederom overal topics te gaan openen over de gang van zaken in deze. Klachten, opmerkingen of andere wensen zijn uiteraard welkom: als het maar per PB is.

Ik zal Frans zo per e-mail deze gang van zaken mededelen, is wel net zo eerlijk.

Eén detail nog: eerder vandaag heb ik e-mail contact gehad met JvL over deze kwestie. Johan is dus niet dezelfde persoon als Frans, dat dat ook maar duidelijk is voor iedereen. Ook Johan heb ik excuus gemaakt, hij komt wellicht weer terug hier.

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
Gast shompie

Ik zie net dat Frans weer geband is, ik vind hier dat de admins een fout maken, dan moeten ze routier er ook van afgooien. Deze man weet op een hele sneekie manier mensen (verkeerde) uitspraken te ontlokken om zichzelf daarna uit de voeten te maken.

DAn had hij ner ook afgeknikkerd moeten worden. Ik vind dit absoluut niet terecht

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast shompie
Wat is dan de reden van Frans' ban? Toch niet die postings in dit onderwerp?

Dan zou het zeer zeker onterecht zijn. Dat waren gewoon passende en terechte reacties op Routiers' wijze praat.

Er schijnt ook nog iets met een foto te zijn, maar dan nog. Routier heeft hier net zoveel schuld aan als Frans. Ik ben van mening dat deze man erg goed is in het uitlokken van uitspraken. En als hij dan zijn zin heeft is hij weg, hij houd er niet van om (te) moeilijke vragen te beantwoorden.

Erg jammer dit......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik zie net dat Frans weer geband is, ik vind hier dat de admins een fout maken, dan moeten ze routier er ook van afgooien. Deze man weet op een hele sneekie manier mensen (verkeerde) uitspraken te ontlokken om zichzelf daarna uit de voeten te maken.

DAn had hij ner ook afgeknikkerd moeten worden. Ik vind dit absoluut niet terecht

Wat is dan de reden van Frans' ban? Toch niet die postings in dit onderwerp?

Dan zou het zeer zeker onterecht zijn. Dat waren gewoon passende en terechte reacties op Routiers' wijze praat.

Hier ben ik het volkomen mee eens.

Waarom is dit:

, dit is precies iets wat beter door een pb onderling geregeld kan worden. Dan wordt een topic ook niet kompleet met dit soort berichten vol geschreven. Ik heb het al een paar mensen vanmorgen vermeld, met een dusdanig groot forum wat wij hier hebben, is het onmogelijk om het altijd met elkaar eens te zijn. Dat hoeft ook niet want dan is er nooit meer iets te zeggen.

Maar voor bepaalde zaken is het misschien handiger om het via pb te doen. Is misschien iets meer werk, maar kan veel problemen schelen.

Hendrik

zoals in dit topic: http://www.chauffeursforum.nl/verhalen/37403-wat-er-nou-toch-8.html (posting 118)

niet aan beide heren voorgesteld?dat lost meer op dan gelijk een ban te geven.

Gr Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

De discussie vanaf post 111 hier bijgezet, sluit helaas weer prima aan.

Het enige wat er hier momenteel ter zake doet, is dat Frans ditmaal vér buiten z'n boekje is gegaan; de tip van Peter kwam reeds te laat.

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden