[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Deense of Noorse achterbumper trailer


Rick

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik wil de achterkant van mijn gooseneck trailertje aanpassen. Liefst wil ik een Deense bumper (of Noorse hoe je het ook noemt) zoals hieronder.

Weet iemand waar je deze verlichting of een complete bumper het beste kan kopen? Liefst in Led, maar mag ook met ouderwetse gloeilampen :D.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Gr. Rick

htfegy.jpg

104f7gl.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 247
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

Ze zijn er wel kant en klaar, maar ik denk niet voor de breedte van jouw trailer. Ik vermoed dat het maatwerk gaat worden in de vorm van een rvs plaat waarin dan gaten worden geponst waar de lampen in "vallen". Ook weet ik niet of de oprijplaten in de weg komen te zitten voor die bumper. Ik adviseer je even contact op te nemen met een carrosseriebedrijf o.i.d. en hun om advies te vragen. Hier op het forum weet Trucker Johan hier meer van. Owja, en het heet trouwens een Deense bumper:p

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ik wil de achterkant van mijn gooseneck trailertje aanpassen. Liefst wil ik een Deense bumper (of Noorse hoe je het ook noemt) zoals hieronder.

Weet iemand waar je deze verlichting of een complete bumper het beste kan kopen? Liefst in Led, maar mag ook met ouderwetse gloeilampen :D.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Gr. Rick

htfegy.jpg

104f7gl.jpg

Doe je veel werk voor de kerstman??????:D :D

Hier staat wel e.e.a voor je:

TRUCK-ACCESSOIRES

Incl de prijzen. :D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dit is dus een Noorse bumper vierkantenlampen (nou ja bijna dan), een Deens heeft ronde maar dat maakt niet veel uit weet zo niet de maten uit mijn hoofd maar dacht 15x lamp dat je dan op 2.5 mtr uit komt dit model lamp is geloof ik nog niet in led te krijgen maar weet dat niet zeker.

Aan rvs hangt zo al een prijskaartje en daar komen de werk uren bij over om al die gaten er in te stansen of te snijden en dan nog het zet werk, en je moet ook een paar verdeel dozen plaatsen voor al je bekabeling dus al met al een leuk prijs kaartje.

Denk ook dat net als Kevin schrijft dat het maat werk wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 month later...
  • Forumlid
Ik vind 't echt een vage combi, sorry dat ik het zeg. Hij is wel stoer!:ja: Ik heb je ook weleens zien rijden hier in 't Westland.

Niet om het een of ander, maar Rick Soonius heeft ook zo'n pick up truck.:p Ben benieuwd wat ze ervan maken!

Hoi Bas,

Wat is hier "vaag" aan? Apart, dat wel en dat is juist leuk. Rick Soonius ken ik niet, zijn er wel meer hoor met een Ford F250. De trailer is wel vrij uniek in NL.

Gr. Rick

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Gaaf man! Wordt een mooi span zo. Laat je ook led verlichting aan de zijkant monteren? Zou wel mooi staan op die zijbeplating. ben benieuwd naar het resultaat.

Komt inderdaad ook Led zijverlichting op de trailer!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Komt inderdaad ook Led zijverlichting op de trailer!

Mooi hoor, oranje led's aan de zijkant, hopelijk 2 of 4 deense led breedtepaaltjes en een dikke led achterbumper. word de dikste BE combi van nederland ongeveer:D Misschien een idee om die zijplaten zwart te spuiten met rode velgen ofzo?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoi Bas,

Wat is hier "vaag" aan? Apart, dat wel en dat is juist leuk. Rick Soonius ken ik niet, zijn er wel meer hoor met een Ford F250. De trailer is wel vrij uniek in NL.

Gr. Rick

Nee apart ja, kon even niet op het woord komen. Maar hij is zeker ontzettend gaaf! Maar ging mij inderdaad om die Ford, zo een heb Rick Soonius ook van Soonius Transport.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Mooi hoor, oranje led's aan de zijkant, hopelijk 2 of 4 deense led breedtepaaltjes en een dikke led achterbumper. word de dikste BE combi van nederland ongeveer:D Misschien een idee om die zijplaten zwart te spuiten met rode velgen ofzo?

Is geen BE maar een CE combi. Zijplaten worden idd zwart gespoten, en er komen mooie RVS wieldoppen op.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat is ff te snel geoordeeld :-) Andersom heb ik juist teveel druk. Trailer geeft ook al waardig wat druk en de wielen staan vrij ver naar achter. Heb met de trailer al zo'n 800 kg op de achteras (trailer weegt 1800 kg).

Nu staat het meeste gewicht, het dichtst bij de assen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Supergaaf geworden! Ga eens opletten hier in het Westland of ik je tegenkom, zie dat je daar nogal vaak uithangt. Foto's zijn in Naaldwijk op het industrieterrein bij de woonboulevard geloof ik(?)

Ik zou die wieldoppen er wel op doen is juist dik, maakt het een mooi strak geheel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden