[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Deense of Noorse achterbumper trailer


Rick

Recommended Posts

  • Forumlid
Waarom geen F650 of een Peterbilt? :D

Ben wel rustig op zoek naar iets zwaarders, maar dan wordt het wel een "gewone" vrachtwagen. Dus als er iemand nog een mooie wagen met haakarm systeem en een kraan met roteerfunctie heeft... Deze kan je inruilen met eventueel bijbetaling van mijn of jouw kant! (hangt uiteraard v/d auto af)

die F650 is een volledig ander model , die F350 is net dezelfste als die 250 , daarom die vraag , maar als je dit een onnozele vraag vind , geen probleem , ik vraag niks meer

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Reacties 247
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid

IK vind je vraag absoluut niet onnozel, begrijp me niet verkeerd! Bedoel alleen te zeggen dat het "nooit" zwaar genoeg is.

Als je 6 ton kan laden wil je eigenlijk 9 ton meenemen enz.. (zo bedoel ik het)

Vind het leuk dat je reageert, bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
IK vind je vraag absoluut niet onnozel, begrijp me niet verkeerd! Bedoel alleen te zeggen dat het "nooit" zwaar genoeg is.

Als je 6 ton kan laden wil je eigenlijk 9 ton meenemen enz.. (zo bedoel ik het)

Vind het leuk dat je reageert, bedankt!

Idd, je wilt altijd zwaarder gaan , maar zoals ik al vertelde de 250 en 350 zijn net het zelfste model , je kan ook de 350 met dubbele banden hebben , maar ik denk niet dat je die kunt hebben in NL, als dit mogelijk zou zijn zou ik voor die F450 , niet voor de 550 of 650 want dit is een compleet ander model

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Een F450 is inderdaad erg mooi. Heb hier weleens over nagedacht, maar dan wordt het zo duur en je blijft beperkt qua trekgewicht. Dan is het veel economischer en functioneler om bijv een Scania V8 trekker te kopen. Heb je ook veel meer trekgweicjht.

Staat trouwens nog een mooie f450 met bijna 11 ton trekgewicht te koop op Marktplaats (wat een geld :stom:): Marktplaats.nl > ford f450 lariat super duty!4x4. met schotel en vangmuil! - Auto's - Ford Usa

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Een F450 is inderdaad erg mooi. Heb hier weleens over nagedacht, maar dan wordt het zo duur en je blijft beperkt qua trekgewicht. Dan is het veel economischer en functioneler om bijv een Scania V8 trekker te kopen. Heb je ook veel meer trekgweicjht.

Staat trouwens nog een mooie f450 met bijna 11 ton trekgewicht te koop op Marktplaats (wat een geld :stom:): Marktplaats.nl > ford f450 lariat super duty!4x4. met schotel en vangmuil! - Auto's - Ford Usa

dit is idd duur, is bijna de nieuwprijs , is $ 63.315 voor model 2012, niewer kan niet

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...
  • Forumlid

Ik hou hem ook... ben er elke dag nog super groos mee :D

Auto staat nu bij de garage. Eind volgende week heeft de Ford een cutout en stacks. Met de cutout kan ik dus kiezen tussen de stacks (zonder dempers) of de standaard uitlaat. Ook wordt al het chroom verruild voor zwart en wordt de Ford een stuk bruter met grote zwarte velgen enz.

Zal wel een vet geluid zijn :}

Stacks:

104rghd.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ja ben ook benieuwd.. Ook komt er een H&S tuner computer op, om de uitlaatsensoren weg te schrijven. Anders zou hij bij het openen v/d cut out in noodloop gaan. Bijkomend voordeel is dat ik nu (naar keuze) er 175 pk extra bij kan schakelen :D Dan heb ik dus rond de 525 pk en circa 1200 NM koppel... Maar dat ga ik maar niet te veel gebruiken, want anders ligt m'n bak er snel onderuit :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

In de buurt van Stadskanaal (Gasselternijveenschemond om precies te zijn) is een bedrijf dat automaat bakken reviseert. Eigenaar is een kennis van mij en haal weleens een auto voor hem op en lever deze bij hem af. Bijvoorbeeld deze Dodge Ram SRT.

29lbekw.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden