[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vandaag weer een hele nieuwe 'oude' serie foto's online gezet


Hansio

Recommended Posts

  • Forumlid

Het is een heidens karwei geweest, maar het is gelukt. Ik ben nu de vijfduizend foto's voorbij en die staan dus

allemaal te wachten op een bezichtiging. Misschien leuk voor de jongere chauffeurs om te zien met welk materieel

hun oudere collega's allemaal hun dagelijkse werk hebben gedaan. Ben benieuwd wat je ervan vind.

Hieronder de link waar je ze kunt bekijken. Veel plezier.

Hansio

WWW.OYPO.NL/HANSIO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

zijn alle mooie fotos en ook een hels karwei om ze op foto vast te leggen, maar het word een dure hobby als je als hobby fotos verzamelen hebt haahaa

maar hans hoeveel fotos komen er totaal online van jouw want ik zoek nog steeds het gouden ei.??

bewerkt door speedy_66
fout in tekst
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Als antwoord op Speedy... Ja, een hels karwei geweest tot nu toe. En hoeveel nog online? Zoals het er nu voorstaat denk ik er nog een kleine 2.000 bij gaan komen.

Zitten er best een aantal bij die te slecht zijn voor publicatie in de verzameling. Wel leuk is dat ze nu ook via de website van Truckstar te bereiken zijn. Truckstar

Maar we geven de moed niet op en dus is er nog een paar maanden werk aan de winkel totdat alles online staat.

Groet uit Hongarije

Hansio

WWW.OYPO.NL/HANSIO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Tot nu toe had ik om de zoveel tijd een historisch truckverhaal op mijn eigen blog onder de titel 'Vrachtbrieven', maar op de e.o.a. manier kan ik daar niet meer bijkomen.

Maar wat wel erg leuk is dat Truckstar nu iedere 14 dagen een nieuw kort verhaal plaatst over die goeie ouwe tijd en je kunt daar voortaan

die terugblikken lezen. Het is heel simpel.... volg de link en je komt op de Oude Glorie terecht.

Truckstar

Veel leesplezier en onthoud... iedere 14 dagen een vers verhaal met foto's.

Hansio

WWW.OYPO.NL/HANSIO

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden