[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen
  • 0

Werkzoekende weet even niet welk loonschaal hij (ik) moet


Lucky_Trucker

Vraag

  • Forumlid

Hallo,

Aangezien ik werk zoek, en op gesprek kan gaan bij een transportbedrijf weet ik eigenlijk

niet, als het gesprek uitloopt op een contract waar ik op moet letten.

Als eerste, moet er bijv. onkostenvergoeding en overwerk, erop staan en/of het een 40 uur contract is. Ik vraag dit omdat een transportbedrijf een tijdje geleden mij een a4tje met blabla erop liet zien maar geen bedrag erop en tussen neus en lippen door bij lossen of laden fifty fifty bij na een uur of langer zegt hij, moet je dan tussen neus en lippen,... ja knikken?

Moet er een loonschaal erop staan bijvoorbeeld?

Mijn vorige werkgever is failliet gegaan.

5 jaar ervaring heb ik opgebouwd en overal geweest...oke oke Dakar niet Ice Road ..:nee:

Bijv. verlofbrief meekrijgen van je baas en door rijden? valt dat onder overwerk voormij?

wat moet ik ermee?

Ik stop nu even ik heb n.l nog meer...

thanks:bey:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 antwoorden op deze vraag

Recommended Posts

  • 0
  • Forumlid

om wat voor soort werk gaat het, kipper losgestort, stukgoed, zeecontainers, tankvervoer nationaal of internationaal, betaald hij de wachturen wel of begint die fifty fifty pas te tellen als er daadwerkelijk geladen of gelost wordt?

zomaar een paar dingen die bij me opkomen, maar wel van belang zijn

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
  • Forumlid

Dan was het trailer vol met oud papier gelost, dan stuk kraan laden, ergens lossen, bellen voor laad adres enz. laden voor Engeland,Duitsland.....Moet je als chauffeur hoe graag je het ook wilt te lossen, 50 km voor de finsh stoppen? terwijl je al over je rijtijd bent? valt dat dan bij je overuren als je toch door rijd, je moet immers pauze houden. Intussen bulk lossen, slangen aankoppelen,lossen...wachten opschrijven bijhouden eten..klaar afkoppelen..terug om de bulkcontainers te lossen (slapen of niet) je hebt dan al 24 uur erop zitten...Je kan door gaan, dat heb ik gedaan en maar door.........

Als je zo'n baas hebt wat kan je vragen qua loon.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 0
om wat voor soort werk gaat het, kipper losgestort, stukgoed, zeecontainers, tankvervoer nationaal of internationaal, betaald hij de wachturen wel of begint die fifty fifty pas te tellen als er daadwerkelijk geladen of gelost wordt?

zomaar een paar dingen die bij me opkomen, maar wel van belang zijn

Gewoon CAO naleven!! Niks fity fity !! Anders advies voor die werkgever! Schrijf je lekker uit bij de Kamer van Koophandel!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Beantwoord deze vraag...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden