[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

N 279 auto onder aanhanger.


ELZEN106

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Echt wel een rotklap, maar ik zie geen kentekenplaat achterop???

Gestolen voertuig?

Kenteken eraf gevlogen door de klap? het hoeft niet zo sensationeel te zijn. Hoe dan ook, ik ga er vanuit dat de chauffeur een overzichtelijke rechte weg opdraaide. Dan moet hij de auto, ook met hoge snelheid (mits met verlichting) al van ver aan moeten zien komen. Ben benieuwd wie hier de schuld krijgt en of de chauffeur deze auto niet totaal over het hoofd heeft gezien. Maar als je zo verschrikkelijk hard rijd dat je je auto onder een aanhanger prakt dan is het ook jezelf aan te rekenen dat je er nu niet meer bent.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Zou het zelfmoord kunnen zijn geweest?

Wie weet, of misschien net een lijntje cocaine gesnoven.

Maar als die combi al zover de weg is opgedraait, en hij knalt er dan nog met volle snelheid tegenaan is er iets vreemds aan de hand.

Awel, het zal hem geen tweede keer gebeuren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

maar er is er een bij met witte platen die me elke maandag voorbij komt met ik denk wel een gangetje van 150, ik heb al vaak gedacht nou moest ik politie agent zijn.

Is dat geen collega van je die er en sport van maakt om eerder als jou op het werk te zijn.....

Flauw grapje....:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Kentekenplaat word in dergelijke gevallen meestal verwijderd door de hulpdiensten vanwege de fotograven die de foto's tegenwoordig al heel snel op het www zetten.

Professionele fotografen zullen altijd het kenteken onherkenbaar maken, want officieel mag je geen foto's plaatsen met het kenteken of slachtoffers herkenbaar in beeld.

Al hou je altijd van die hobby fotograafjes die zich nergens iets van aantrekken!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hoe krijgen sommige het toch voor elkaar, om onder een knoert van een vrachtwagen te rijden? 18,75 meter, 4 meter hoog, en toch niet zien:confused:

Groet,

Reindert

Als je even de moeite genomen had om het artikel goed te lezen en de foto's te bekijken had je kunnen vaststellen dat de vrachtauto een parkeerplaats verliet en daarbij de luxe wagen met het slachtoffer over het hoofd zag,die,voor hem ,op een rechtdoorgaande route zat.

De bestuurder van de luxewagen treft hier dus geen blaam.

Maar Reindert begint alweer te janken voor hij geslagen is,zoals we intussen gewend zijn van hem.

Waarom verdiep je je niet eerst in iets voor je hier komt roeptoeteren en ongenuanceerde postings plaatst,en wacht je niet het onderzoek naar de oorzaak af ?

Of gaat het je om het aantal postings?

Gr Peter.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Indien de man de voorgeschreven max snelheid had aan gehouden, had hij misschien wel een aanrijding gehad, maar had zijn ster niet ter hoogte van zijn sterretje gezeten. Dwaas!

Als hij nog sneller gereden had was hij daar al voorbij geweest toen de auto van Beens de weg opreed.:ja:

Wie weet, of misschien net een lijntje cocaine gesnoven.

Maar als die combi al zover de weg is opgedraait, en hij knalt er dan nog met volle snelheid tegenaan is er iets vreemds aan de hand.

Awel, het zal hem geen tweede keer gebeuren.

DE bestuurder was een man van 70 jaar Ibo,een leeftijd waarop men veel coke snuift in Nederland:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

het is indd een 80 weg en nog is een recht stuk ook.

ik denk zelf dat de chaufeur hem te laat op gemerkt heeft en heeft geprobeert om de combi recht te trekken .

maar is ook een mix van want als je 80 rijd zie je hem op 1 recht stuk er al op draaien .

maar erg genoeg dat dit is gebeurt r.i.p en medeleven naar de nabestaande en de chaufeur ook sterkte toegewenst want dit hoop je nooit mee te maken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je even de moeite genomen had om het artikel goed te lezen en de foto's te bekijken had je kunnen vaststellen dat de vrachtauto een parkeerplaats verliet en daarbij de luxe wagen met het slachtoffer over het hoofd zag,die,voor hem ,op een rechtdoorgaande route zat.

De bestuurder van de luxewagen treft hier dus geen blaam.

Maar Reindert begint alweer te janken voor hij geslagen is,zoals we intussen gewend zijn van hem.

Waarom verdiep je je niet eerst in iets voor je hier komt roeptoeteren en ongenuanceerde postings plaatst,en wacht je niet het onderzoek naar de oorzaak af ?

Of gaat het je om het aantal postings?

Gr Peter.

Ik heb het echt wel goed gelezen. Maar ben jij er soms zelf bij geweest, omdat jij zo stellig beweerd dat de vrachtwagen zomaar en plots de weg opging zonder te kijken?

Er stond geschreven dat de chauffeur vermoedelijk stil heeft gestaan? En zoals al hier geschreven, betreft het hier een kaarsrechte weg. Maar ik blijf erbij, bij hetgeen ik berichte, dat je mijn ziens zo blind als een kip moet zijn als je zo`n grote vrachtwagen over het hoofd ziet!

En wie er in deze naar de opticien dient te gaan, zal mij om het even zijn.

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

volgens de tekst wilde de chauffeur er terug de parkeerplaats opsteken en niet de weg opdraaien , maar goed het heeft de ergst mogelijke consequintie gehad , en veel sterkte aan alle betrokkenen , denk persoonlijk dat er niet goed gekeken of ingeschat is , als de vrachtauto idd terug heeft willen steken zal die wel aansprakelijk gesteld gaan worden .

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Als hij nog sneller gereden had was hij daar al voorbij geweest toen de auto van Beens de weg opreed.:ja:

DE bestuurder was een man van 70 jaar Ibo,een leeftijd waarop men veel coke snuift in Nederland:confused:

Gisteravond, hier, stond er een totaal ander bericht, nu staat er dat de vrachtauto achteruit rijde....

Ook stond er iets in het bericht over de zeer hoge snelheid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dus.... als ze achteruit aan t rijden was, en de max snelheid is 80, dan heeft ie zeker niet goed opgelet. Achteruit rijden gaat nogal langzaam, wel, in mijn geval.....

Hou maar stil verder, speculeren is niet zo mijn ding, maar vind een veranderde berichtgeveing maar minnetjes.

Lees ook de stem al een tijdje niet meer, wat een vod is dat toch aan t worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zelfmoord, cocaïne, wat een sensatiezoekers hier zeg! Een 70-jarige automobilist, daar hebben we het over hoor. Die zal vast onder invloed van coke een vrachtwagen hebben afgewacht...

Een hele nare samenloop van omstandigheden. Als zij hier achteruit in wilde draaien heeft deze chauffeuse de auto zien komen maar kon niets meer doen, de auto knalt vol op de assen van de wipkar dus staat ineens stil. Heel veel sterkte voor de nabestaanden en met de verwerking voor de chauffeuse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden