[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Reageren op vacatures


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Dat de vacature site werkt blijkt wel uit de vele reacties die binnenkomen.

Echter het gaat helaas ook wel eens niet helemaal goed. Onze vacaturejager speurt het internet af naar de vacatures. Hij vind dan vacatures op een site van een bedrijf en plaatst die op de banensite...

Gevolg is dat men gaat solliciteren en het betreffende bedrijf veel sollicitanten te verwerken krijgt. Enkele bedrijven hebben al boos gemaild naar ons dat ze geen vacature hebben en of wij het per direct willen verwijderen.. De meesten zijn dan ook wel rustig als we als reactie een link meesturen naar hun eigen site waar ze zelf de vacature hebben staan (een enkeling daargelaten).

Daarom wil ik vandeweek de database iets opschonen tot het moment dat we de site van layout hebben veranderd. Dan blijven alleen die vacatures over die daadwerkelijk door werkgevers, uitzendburo's of chauffeursforum zijn geplaatst. Als men dan wil solliciteren op vacatures door chauffeursforum geplaatst kan ik alleen adviseren om het schriftelijk of online te doen in plaats van bellen om zo een boze werkgever te vermijden. Dit kregen we dus ook als klacht. Een sollicitant had gebeld en werd boos te woord gestaan en verteld dat ze geen vacature hadden.. Gelukkig stuurde hij (en ook dat bedrijf zelf) mij een email en heb ik ze laten zien dat ze toch zelf die vacature aanbieden.

Ook heb ik al een mailtje gehad van iemand die zeer blij was met de site omdat ie werk heeft gevonden dankzij de site.

Daarom nogmaals de tip : Solliciteren op functies aangeboden door chauffeursforum ? doe het per online sollicitatieformulier of schriftelijk dan wel per email.. Dit scheelt boze telefoontjes.

De vacatures op de site zijn maximaal 75 dagen oud (dit wordt in de toekomst iets ingekort).

We hopen dat een ieder die op zoek is naar werk hier een goede site aan heeft.

We gaan er dus ook gewoon mee door.. We nemen die boze werkgevers dan maar voor lief.. Wat me dan weer te denken zet.. Waarom wel zelf die vacature plaatsen?? iemand opperde al om op deze manier te kunnen zeggen.. nee, er solliciteerd niemand, dus ik ben goedkopere krachten nodig... Daar gaan we ook maar eens een topic aan wijden.

--==Freddy ==--

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden