[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Man rijdt wiettruck vast in tunnel


Nr one

Recommended Posts

  • Forumlid

Een onbekende man heeft donderdag zijn vrachtwagen vol wietplanten klemgereden onder een tunnel in Sittard.

Om los te komen en uit handen van de politie te blijven, reed de bestuurder de hele truck aan flarden, meldt de politie.

Getuigen zagen dat de man vast kwam te zitten onder een spoortunnel aan de Via Timmers. De man zette de truck in zijn achteruit en scheurde de wagen los. Dat kostte het voertuig de gehele bovenkant.

De gehavende truck werd even later teruggevonden op de Leeuwerik. Agenten die de wagen vonden, begrepen toen dat de man haast had. De laadruimte lag vol met hennepplanten. Het voertuig en de lading zijn in beslaggenomen. De man heeft weten te ontkomen.

Bron : Novum Nieuws

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Goh en achter dat tunneltje ligt een hele fijne wijk :zegtniets: Maar ik heb daar al een Pool gezien met een oplegger die totaan het tunneltje reed om toch te kijken of het zou passen :angel:

Achteruit terug en maar kijken hoe hij verder kwam, de meeste straten in deze buurt zijn verboden voor vrachtwagens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In afwachting van de foto's, zal ik n's voorspellen dat het geen vrachtwagen was? Maar gewoon een rijbewijs B voertuig.

Een busje met vierkante bak past ook al veel te veel wiet in, daar niet van...

In een Fiat Multipla ook :banaan:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat adverteren met die grote kofferruimte komt nu in een heel ander daglicht te staan;)

Die op die foto heeft wel een wiet-kleurtje.

Maar wat het wel is: denk met zo'n Multipla wordt je niet zo gauw aangehouden. Kan niet goed uitleggen waarom ik dat denk, maar iets in me zegt dat.

Denk ook niet dat dat een auto is die veel gestolen wordt. Krijg je misschien ook korting bij WA+ verzekering.

Stel nou je hebt net een leuk vrouwtje leren kennen, en de week erop kom je haar ophalen om iets leuks te gaan doen. En ze ziet je aankomen met

zo'n Multipla. Wat zou ze dan denken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Of een kruising tussen de Multipla en die KIT van Michael Knight. Zie je hem al: zo'n pratende Multipla met een Turboboost-knop :banaan:

images?q=tbn:ANd9GcQldszNlG1pe4IhHsWLLXG_VArTGMM3PQfcg_0n_ybfIv7IcaD9GQ

T'is een beetje een soort Hummer lijkt het wel hè. Alleen dan net iets anders...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Administrators

Wiet of niet, het is daar helemaal niet handig allemaal.

In de Rijksweg zit ook een vrij lage tunnel, daarvóór hebben wij ook een klantje zitten. Nu in de nieuwe situatie is het eigenlijk makkelijker: achteruit er heen, op de weg lossen (want alles vol met ziekenhuisbezoekers) en vlug weer terug!

Maar toen de Rijksweg vernieuwd is ben ik ook die wijk eens ingereden omdat de keermogelijkheid 'even' weg was. Eens maar nooit weer!! Smal, benauwd, pitbulls bij hun auto's etc. Uiteindelijk wel weer weg natuurlijk; wel 5 jaar ouder...

Maar inderdaad, een B-busje lijkt ook mij logischer in deze

Maarten

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Wiet of niet, het is daar helemaal niet handig allemaal.

In de Rijksweg zit ook een vrij lage tunnel, daarvóór hebben wij ook een klantje zitten. Nu in de nieuwe situatie is het eigenlijk makkelijker: achteruit er heen, op de weg lossen (want alles vol met ziekenhuisbezoekers) en vlug weer terug!

Maar toen de Rijksweg vernieuwd is ben ik ook die wijk eens ingereden omdat de keermogelijkheid 'even' weg was. Eens maar nooit weer!! Smal, benauwd, pitbulls bij hun auto's etc. Uiteindelijk wel weer weg natuurlijk; wel 5 jaar ouder...

Maar inderdaad, een B-busje lijkt ook mij logischer in deze

Maarten

Formido? Heb mezelf daar al tig keer klem gereden dankzij de ziekenhuisbezoekers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Stel nou je hebt net een leuk vrouwtje leren kennen, en de week erop kom je haar ophalen om iets leuks te gaan doen. En ze ziet je aankomen met

zo'n Multipla. Wat zou ze dan denken?

Het tegenovergestelde van wat ze zou denken als je met een Porsche 911 aan kwam knallen.

Met andere woorden, koopt allen een Multipla, dat garandeert bedpret.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden