[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zelfs de weg is weg.


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

zag het gister hier op het journaal, normaal is het tornado seizoen iets later, dus ze verwachten nogal wat.

Maar dat het asfalt eruit gezogen wordt dat is nogal wat, je zal er maar net rijden.

Zag gister ook dat een heel dorp was weggevaagd.

teller staat nu al op 37 doden.

http://nos.nl/video/347549-tornados-maken-tientallen-doden-in-vs.html

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Dat zeggen ze graag zodat ze weer over climate change kunnen zagen... Vorig jaar verwachten ze een top seizoen en we hadden er niet zo veel. Wel 2 die precies in een stadje waren.

Maart is tornado maand, en februarie was 1 dag langer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik ben blij dat ik niet in dat huisje woon.Pff ik denk dat ik inderdaad wel een schone onderbroek aan moest gaan doen.

bewerkt door Teddybeer
ff opgeschoond
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De enigste veilige plaats is onder de grond, in een kelder dus meestal.

Trouwens, huizen van stennen of beton gaan ook omver, in een tornado kan de windsnelheid iets van 500 km per uur bereiken. Iets wat ons trailertje niet goed kan hebben....:rolleyes:

Als je buiten bent raden ze je aan in een greppel te liggen. Zeer zeker niet onder bv/ een viadukt, daar word je zo onderuit gezogen.

Hoorde een uur terug dat ze een baby hebben gevonden zo een 10 mijl van zijn huis. Hij/zij, zal het eens op zoeken, leeft nog steeds.

In bv. NL zou een tornado heel veel doden/ gewonden geven. Dakpannen en grind op een dak zijn hier niet toe gestaan, die worden er gelijk af gezogen.

Officials: Child found in field after tornado is family

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

ze had het wel overleefd, maar zwaar gewond en werd uit eindelijk van life support gehaald.

Maar deze werd 150 meter van huis gevonden. Of dat eerste bericht was niet waar, of dit is iemand anders. Haar ouders en 2 andere kinderen waren gelijk gedood.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Mij hebben ze altijd verteld dat als je een baby bent je botten bv heel elasties zijn. Ook de schedel is meer stoot bestendig, zachter dus. Zodat als je leert lopen je in het begin nogal vaak op je snuit valt zonder letsel.

Als ik t verkeerd heb, verbeter me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Ibo.

Wat wordt je aangeraden als je dit onderweg tegen komt ??

Als je denkt dat de tornado in je pad is, stoppen en ergens in een greppel liggen, stop nooit onder een viadukt. En sinds ze voorspelbaar zijn, luister naar de radio, ieder radio station geeft dan waarschuwingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden