[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Zoiets gaat hier altijd fout.


Heivalido

Recommended Posts

  • Forumlid

Ik zit met iets dat ik niet begrijp. Ik verdoe veel van mijn kostbare tijd in Amerika, de laatste tijd vooral met vakanties maar ik heb ook 2 keer in Florida gewoond en gewerkt (niet als chauffeur)

In Florida zag ik een aantal jaar geleden een auto de hoek omgaan met erachter een platte aanhanger vol met koelkasten. Deze koelkasten stonden gewoon los op de kar, geen touwtje, geen spanbanden niets en toch bleven alle koelkasten staan terwijl de bestuurder de bocht nog vrij vlot nam.

Enkele jaren later zag ik een pick-up rijden vol geladen met emmers verf, van die grote 20 liter emmers. Drie hoog gestapeld waarvan de bovenste 2 lagen boven de deksel van de pick-up uitstaken. Deze man reed vol gas over een onverharde weg en er is geen emmer verloren gegaan.

Niet veel later kom ik een vrachtwagen tegen met een dieplader, op deze dieplader stonden een tiental aanhangers gestapeld, wederom geen spanbanden of touwtjes te zien maar ook hier ging het allemaal foutloos.

2 jaar geleden werden mijn vrouw en ik tijdens een rondreis door Amerika rechts ingehaald door een pick- up vol met banden. Het rechts inhalen is trouwens volstrekt legaal maar ook hier verbaasde het me dat deze man geen banden verloor. Vol gas door bochten en hobbels en alles bleef gewoon liggen zoals het lag.

post-14093-1394785537,1205_thumb.jpeg

Waarom gaat dat hier in ons koude kikker landje dan altijd mis???

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Waarom gaat het hier mis?

vraag het eens aan je collega die gister met piepers op de zijkant lag bij tilburg.

Wij zijn in sommige dingen doorgeslagen, tegenwoordig moeten overal van die groene netjes over karretjes heen.

Binnenkort is er weer een idioot die verzint dat er nog een oranje fietsvlaggetje op moet, hoe ver wil je doorslaan soms.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Snap ik wel, die spullen die er uit kunnen waaien, maar jaaaren deden we het niet.

en natuurlijk, je wordt er niet vrolijk van als je iets tegen je auto krijgt wat er uit waait.

maar soms schieten we door, het is ook een beetje gezond verstand gebruiken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Klopt helemaal Corydon....De Amerikanen zijn inderdaad model-chauffeurs met een onberispelijke rij-stijl.

De enige brokken-piloten die daar rondrijden is meestal import-volk uit Europa is mij ooit verteld.

Heel af en toe een gevluchte Cubaan, maar over het algemeen zijn het boeren en vrachtwagenchauffeurs uit 'the Netherlands' die ooit hun 'droom' achterna gingen en geëmigreerd zijn naar de USA...:ja:

Weet niet wat die efteling dwerg schrijft, hij staat natuurlijk nog steeds op de negeer knop.

Maar misschien is ie weer wat bij gedraaid en heeft hij weer wat fatsoen, zal morgen eens stiekum kieken wat ie neer gekalkt heeft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Weet niet wat die efteling dwerg schrijft, hij staat natuurlijk nog steeds op de negeer knop.

Maar misschien is ie weer wat bij gedraaid en heeft hij weer wat fatsoen, zal morgen eens stiekum kieken wat ie neer gekalkt heeft.

Dan moet je hem natuurlijk niet gaan quoten lompe gehaktbal......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Heb al heel vaak gelezen en gehoord dat daar in de VS alleen maar perfecte chauffeurs rijden. Het is dus geen sterke verhalen maar gewoon waar.

Ze zijn daar zo perfect. Dat ze onder het rijden. De motor omwisselen

Dat is nog nooit bij een Nederlandse chauffeur gelukt.

Je moet nooit achter om kijken. Doe je het toch dan weet je niet wat je ziet

Huub

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden