[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Voormalige Nederlandse vrachtwagens op buitenlands kenteken


B.R.uut M

Recommended Posts

  • Forumlid

De foto van een voormalige DAF CF van Janssen is niet op de vuilstort genomen, maar elders op het eiland. Men was de wagen aan het opknappen. Ik heb destijds ook in de buurt van de vuilstort op Curacao een aantal foto's genomen, dus misschien staat die van jullie er toevallig op. Kun je de wagen eens omschrijven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vraagje, Qatar heeft toch geld (olie) zat. Waarom dan de ouwe meuk hiervandaan?

Hiervoor kunnen verschillende redenen zijn. Quatar kan dan wel veel geld hebben, maar dat wil nog niet zeggen dat de bedrijven en inwoners een dikke beurs hebben. Een andere reden is, dat hoe moderner de auto hoe meer electronica er in zit. Als je dan een storing hebt, maar niet zoals hier op elke straathoek een garage, dan heb je toch een probleem. En nog een reden is, dat men nog niet zolang veel vrachtauto's heeft in Quatar, met als gevolg dat men ook niet veel gebruikte wagens in de aanbieding heeft. Tenslotte wil/hoeft niet iedereen persé een splinternieuwe vrachtauto.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
De foto van een voormalige DAF CF van Janssen is niet op de vuilstort genomen, maar elders op het eiland. Men was de wagen aan het opknappen.

Deze auto is van Michuel van Buren en de foto is genomen of op de Dokweg of op de Emancipatieboulevard. Michuel heeft de auto nu vier jaar en heeft hem met een microkrediet kunnen overnemen van de vorige eigenaar.

Curaçao is ehm... zo'n beetje mijn tweede thuisland waar ik gemiddeld twee maanden per jaar doorbreng ( als de financiën het toelaten ).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

^^

Nee, helaas, je bent niet door voor de koelkast. De foto is genomen op een industriegebiedje in Santa Rosa. Weet je zeker dat het om dezelfde wagen gaat? Er rijden er meer op Curacao rond die veel op deze wagen lijken. Ik heb er zelf naast deze nog 2 andere op de gevoelige plaat vastgelegd.

Deze bijvoorbeeld

post-11953-1394790824,2664_thumb.jpg

En deze foto is wèl bij de vuilstort genomen in april 2011.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Klopt Limbo, echter er rijdt maar 1 roodwitte daf 85 kabel met een afvalbord :ok:

Gonzales heeft ook twee roodwitte dafs maar die missen het afvalbord en 1 ervan is een 75.

Deze voertuigen zijn met subsidie verscheept naar Curaçao om de afval ophaling te verbeteren, voor de subsidie van Nederland kon je bijna langs elke weg een vuilstort vinden.:ja:

Er rijden ook nog een 25 tal auto's rond die bij de Roteb weg komen, gedoneerd door de stad Rotterdam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat waren nog eens echte bussen. :ok:

Nou nou, wat een bussen. :zegtniets:

Wat heb ik wat uurtje is die stinkende, lawaaierige, gammele rotbakken mogen mee hobbelen van Smilde naar Groningen. 4 uur per dag. En blij dat we er mee waren.......:nee: :nee: :nee:

Achteraf valt het nog mee dat we alleen op vrijdagmiddag in de Grote Griet zaten om ons moed in te drinken voor de terugreis. :D:D:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden