[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Voormalige Nederlandse vrachtwagens op buitenlands kenteken


B.R.uut M

Recommended Posts

Gast Cortrans
nee dit is geen export kenteken dit is b-31-hkt een Roemeens kenteken uit Bucharest

ok, mijn fout dan (ben ook maar een mens, die zijn fouten best durft toe te geven)

nu ik de foto beter bekijkt, zit er inderdaad een blauw landen embleem op, dus u heeft volkomen gelijk:ja:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Orca0809

ja ik maak dan ook leuke dingen mee op dit kenteken Roemenen die denken even gezellig met een collega te gaan praten, en een Hollander die tracht mij aan te spreken in het engels

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[ATTACH=CONFIG]38657[/ATTACH]

krijg die foto niet geopend, jammer. Die 4 van Paolo ook niet. Denk dat de internetverbinding te sloom is...

ja ik maak dan ook leuke dingen mee op dit kenteken Roemenen die denken even gezellig met een collega te gaan praten, en een Hollander die tracht mij aan te spreken in het engels

Dat had ik vorig jaar. Stond ik rust te maken, komt er een Belg naar me toe. Die dacht dat ik een Duitsers was denk ik. Begon in het duits tegen me te lullen. Ik denk: ik speel het spel maar mee hè. Denk een half uur zitten praten, over 2-takt motors, losadressen in NL, bla-bla. Half uur lang in het duits. Snap nog steeds niet waarom hij niet gewoon vlaams praatte. Hij woonde in Antwerpen. OK, is apart dialect, maar kan het meestal toch wel verstaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dat had ik vorig jaar. Stond ik rust te maken, komt er een Belg naar me toe. Die dacht dat ik een Duitsers was denk ik. Begon in het duits tegen me te lullen. Ik denk: ik speel het spel maar mee hè. Denk een half uur zitten praten, over 2-takt motors, losadressen in NL, bla-bla. Half uur lang in het duits. Snap nog steeds niet waarom hij niet gewoon vlaams praatte. Hij woonde in Antwerpen. OK, is apart dialect, maar kan het meestal toch wel verstaan...

Dat was Alain, die denkt: Neem die Frans is even te grazen..LOL

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden