[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

ook Sebastiaan Nagtegaal heeft het niet gered


Gast Cortrans

Recommended Posts

  • Reacties 64
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

voorlopig rijd hij nog steeds rond,heb er net achter gehangen.

Was dat deze Mon chassis ?

Deze is van een eigen rijder uit Wierden die heeft hem overgekocht van Nagtegaal.

bewerktdafchristian.jpg

Fotograaf / Bron: Rick Smelt

De rest van de wagens van Nagtegaal staan bij diverse handelaren te koop en zijn camper trailer staat bij de domeinen in Hoogeveen achter het hek

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert

Dat zal het wel zijn dat hij deze heeft zien rijden? En de camper bij de domeinen :D Smokkelwaar in de camper. :angel:

Groet,

Reindert

bewerkt door Marotrans
quote verwijderd, staat er direct onder
Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

De XF105 is eigendom van Vlastuin uit Renswoude, de eigenrijder heeft een nieuwe gekocht. Ik las het op het forum truckfanclub.be

De Scania en die 95XF(Zie foto post Rolstoelpiloot) rijden nog en met Nagtegaal in de lichtbak, ik vermoed dat Sebastiaans vader nu eigenaar is van beide wagens.

Ik kende het bedrijf van vader en zoon Nagtegaal, ging daar regelmatig op bezoeken ben in 2010 meegeweest naar Truckmeeting LAR.

April 2011 heb ik Sebastiaan en Niels voor het laatst gezien en gesproken toen ze in Hazerswoude kwamen laden en deze filmpjes heb ik gemaakt:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 3 weeks later...
Kwam vanavond een Scania van hem tegen met - jaja - een kentekenplaat aan de voorzijde.

Alle auto's hebben een kentekenplaat aan de voorzijde toch :confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Scania ben ik de laatste tijd idd vaker tegengekomen,Rinus is dus zn vader..Heb daar destijds vaak mee gestaan onderweg,niks mis mee.. Toen 2 auto's hij en marjan..weet niet of ik dr naam goed schrijf..Veel in italie. En altijd erg gezellig...!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Scania ben ik de laatste tijd idd vaker tegengekomen,Rinus is dus zn vader..Heb daar destijds vaak mee gestaan onderweg,niks mis mee.. Toen 2 auto's hij en marjan..weet niet of ik dr naam goed schrijf..Veel in italie. En altijd erg gezellig...!!
Ja dat zeker 2 volvo,s hadden ze toen ,Nagtegaal&vr was toen dr tijd .
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden