[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Een international voor Europa????


corydon

Recommended Posts

  • Forumlid

Rijde langs Indy vanochtend, en uit mijn ooghoeken zag ik dit bij de Flying J, even een gevaarlijke manoevre gemaakt, was bijna de afrit voorbij, en wat fotoos gemaakt...

1007616n.jpg

Ziet er gelikt uit.

1007618.jpg

Dat soort achterlichten bv. zie je hier nooit.

1007617.jpg

Denk dat de zonneklep eraf gewaaid was, er zaten wat lelijke gaten boven het voorraam. Schat dat ie opweg is naar Louisville voor de truck en tradeshow die over een paar weken is.

1007616n.jpg

Misschien ben ik wel de laatste die dit te weten komt.....:rolleyes:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met zonneklep oogt hij misschien wel anders. Vind het zo maar een sombere auto. Ben altijd meer benieuwd naar de binnenkant eigenlijk van zoiets. Die nieuwe Mercedes vind ik van buiten ook niet mooi, maar van binnen juist weer wel. En je ziet je auto toch meer van de binnenkant dan van de buitenkant...

Nog wat: er zitten wel luchtslangen op met aansluitingen zoals wij ze hier hebben. Hoe zien die er bij Amerikaanse trucks uit? Ook dat systeem, of het engelse systeem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat Freightliner er een geduchte concurrent erbij heeft. Want dat is toch dat andere merk wat zo geliefd is bij fleetowners...

De Renault Premium?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
tsja, leuk. Maar hier in europa een bladgeveerd dubbel aangedreven tandemstel gaat 'm niet worden

Klopt.

En dan ook nog zo'n lompe hoge schotel. En voor Europa zouden er wel andere spatschermen op hebben gezeten met bovendekken, want dat is hier verplicht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Klopt.

En dan ook nog zo'n lompe hoge schotel. En voor Europa zouden er wel andere spatschermen op hebben gezeten met bovendekken, want dat is hier verplicht.

Vond het er wel zeer europees uitzien. Die hoog gemonteerde schotel zie je hier eigenlijk alleen bij bv tankers en wagens die in de bosbouw rijden. Had eerlijk gezegd niet op de vering gelet, stond ook midden op de weg geparkeerd.

Als het weer mooi is gaan we wel naar de truckshow, even kijken hoe en wat.

De tanks zijn denk ik 125 gallon tanks,wat bijna 500 liter per stuk is. Ook zie ik dit hier niet zo gauw rijden, iedereen rijdt in een wagen met flinke slaapcabine, en dan dit, daar wilt niemand mee rijden. Plus je hebt hier de brug regels voor gewicht, denk dat ie daarvoor te kort is. Misschien is het voor die gekke canadamafkezen...:angel:

Het zag er wel gestroomlijnd uit met bv. de instap achter de deur

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • 10 months later...
  • Forumlid

.

En in juli 2012 op de AutoChina show in Beijing als 6x2 met hefbare sleepas.

Aerostar%20vid-1.JPG

Having recently been struck by the rather attractive lines of the wind-cheating International AeroStar tractor, the cabover that’s being developed by the company for 'Global markets' and which was recently shown at the AutoChina show in Beijing, I stumbled across this attractive teaser video for AeroStar on the Vimeo website.

You can see if for yourself by clicking onInternational® AeroStar Excitement Video on Vimeo

And the still picture comes from my Italian chum and IToY ‘El Presidente’ Gianenrico Griffini who was at the AutoChina show and sent it to me. At the show Navistar declared the: “New International AeroStar concept truck, [is] a state-of-the-art cab-over for global markets. First unveiled in Brazil this past October and with a version scheduled for production in 2013, the AeroStar design has gone through extensive aerodynamic analysis to deliver world-class aerodynamics and fuel efficiency.” Biglorryblog will be interested to see where AeroStar is launched first…Brazil perhaps or maybe South Africa or Australia? Where does the Army reckon it will make its debut?

Bron ( << klik !! < )

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden