[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Eerste LZV op Schaalmodel


664Freedom

Recommended Posts

  • Forumlid



Het eerste LZV schaalmodel heeft WSI Models B.V. in opdracht van Vlug Transport geproduceerd. Het model is een DAF CF85 Space Cab 4x2 bakwagen in combinatie met een 3as kastenoplegger.

De kastenoplegger is doormiddel van een 2 as dolly aan de bakwagen gekoppeld. De dolly is volledig nieuw ontwikkeld.

erfg_2_7.jpg

Lees en kijk hier verder:

Bron: WSI Models

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hebben ze nu pas de eerste LZV gemaakt op schaal? Tekno doet dat al lang hoor. Ik heb een witte Scania met 2x city LZV in de kast staan. Voorste heeft fietenvangers die je kunt inklappen en dan kan de schotel echt onder de bak schuiven!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Hebben ze nu pas de eerste LZV gemaakt op schaal? Tekno doet dat al lang hoor. Ik heb een witte Scania met 2x city LZV in de kast staan. Voorste heeft fietenvangers die je kunt inklappen en dan kan de schotel echt onder de bak schuiven!

Tekno laat alles maken in China en Maleisië, WSI maakt alles nog met de hand in Nederland. Kijk maar onderop de modellen, Tekno staat made in China of Maleisië. Bij WSI staat Made in Holland. Daarom duurt het wat langer om zoiets te produceren..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tekno laat alles maken in China en Maleisië, WSI maakt alles nog met de hand in Nederland. Kijk maar onderop de modellen, Tekno staat made in China of Maleisië. Bij WSI staat Made in Holland. Daarom duurt het wat langer om zoiets te produceren..

Dan heb ik toch "verkeerd" geproduceerde WSI-modellen thuis. Staat toch duidelijk Made in China op. Zowelop de doos als onder op de modellen!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Dan heb ik toch "verkeerd" geproduceerde WSI-modellen thuis. Staat toch duidelijk Made in China op. Zowelop de doos als onder op de modellen!!!

Noem is een paar, ik heb 2 TGX'en V8 waar Made in Holland op de auto staat. Weet wel dat ze in die productiefaciliteit in China met de hand gemaakt worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Noem is een paar, ik heb 2 TGX'en V8 waar Made in Holland op de auto staat. Weet wel dat ze in die productiefaciliteit in China met de hand gemaakt worden.

Hmmmm, bij mij staat er alleen WSI Collectibles onder. Zowel bij de DAF 2800, DAF 3300, P&O trailer en Iveco Strator. Geen made in weet ik veel waar:confused:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Zomaar even rond gekeken, die dingen zijn niet echt goedkoop zeg.

Valt nog mee hoor Ibo. Dat kosten ze van Tekno ook. Nu nog het nieuwe model van Appel in bestelling, maar daarna stop ik er ff mee. 500 Euro gespendeerd aan 4 modellen is wel weer genoeg voorlopig;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Noem is een paar, ik heb 2 TGX'en V8 waar Made in Holland op de auto staat. Weet wel dat ze in die productiefaciliteit in China met de hand gemaakt worden.

Misschien douwen ze er in NL de wielen er onder en gooien het in een doos, dan kun je waarschijnlijk wettelijk zeggen, Made in Holland.

Een Chevy is made in America, maar alle onderdelen worden over de hele wereld gemaakt, vooral Mexico.

Van de Ford Explorere weet ik dat de motor uit Duitsland komt, de transmissie uit Frankrijk. Frame uit Kentucky, en word dan in elkaar gezet in Louisville KY.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Valt nog mee hoor Ibo. Dat kosten ze van Tekno ook. Nu nog het nieuwe model van Appel in bestelling, maar daarna stop ik er ff mee. 500 Euro gespendeerd aan 4 modellen is wel weer genoeg voorlopig;)

Vroeger ooit 1 model in mekaar proberen te lijmen, uiteindelijk maar het raam uit gegooid... Maar die waren iets goedkoper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Vroeger ooit 1 model in mekaar proberen te lijmen, uiteindelijk maar het raam uit gegooid... Maar die waren iets goedkoper.

Gaat ook niet met gluton Ibo. Heb tig van die dingen in elkaar gelijmd, zelfs de DAF 95 van mijn vader nagebouwd, Ding staat nog steeds trots op de plank bij mijn ouders, donderd na 18 jaar hier en daar wel een keer een onderdeel vanaf, maar toch. Mijn eigen wagen die ik had bij v/d Lee heb ik ook nagebouwd, leeft ook nog. De rest is weggegooid sinds ik samenwoon, geen ruimte meer voor helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
(..) zelfs de DAF 95 van mijn vader nagebouwd, Ding staat nog steeds trots op de plank bij mijn ouders, donderd na 18 jaar hier en daar wel een keer een onderdeel vanaf, maar toch. Mijn eigen wagen die ik had bij v/d Lee heb ik ook nagebouwd, leeft ook nog. (..)

Wacht maar tot er kleine Pieterjes komen. Die weten daar wel raad mee.

Ook dat model wat u voor opa hebt nagebouwd ............. ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Noem is een paar, ik heb 2 TGX'en V8 waar Made in Holland op de auto staat. Weet wel dat ze in die productiefaciliteit in China met de hand gemaakt worden.

Volvo FH, Mercedes Actros en de DAF XF 105 van de fa. Van Loo uit Kerkrade!

Daf XF 105 en ja daar komt 'ie!!! MAN TGX van fa. Limpens uit Elsloo!

Volvo FH met Truckstar praktijktrailer.

Staat duidelijk aan de onderkant van de modellen: Made in China WSI Collectibles en www.wsi-collectibles.com

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Misschien douwen ze er in NL de wielen er onder en gooien het in een doos, dan kun je waarschijnlijk wettelijk zeggen, Made in Holland.

Een Chevy is made in America, maar alle onderdelen worden over de hele wereld gemaakt, vooral Mexico.

Van de Ford Explorere weet ik dat de motor uit Duitsland komt, de transmissie uit Frankrijk. Frame uit Kentucky, en word dan in elkaar gezet in Louisville KY.

Een deel van de Freightliner Columbia's werd ook in Mexico gemaakt, lekker als het regent.....zo lek als een mandje:mad:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Tekno laat alles maken in China en Maleisië, WSI maakt alles nog met de hand in Nederland. Kijk maar onderop de modellen, Tekno staat made in China of Maleisië. Bij WSI staat Made in Holland. Daarom duurt het wat langer om zoiets te produceren..

Gelul Bas, tekno en WSI is allemaal made in China. In het geval van tekno de special paint etc. in Oost Europa. Alleen ontwikkeling en ontwerp gebeurd in Nederland. Daarbij is WSI goedkoper dan Tekno dus het zou knap zijn als ze dat allemaal in NL kunnen doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid
Stonden bij Blokker hier voor €7,50, originele Italeri bouwdozen. Geen geld.....dus gelijk een paar meegenomen om als kado te geven en natuurlijk zelf ook weer even aan het hobby'en gegaan....

De 'godvers' en de 'gloeiende' waren niet van de lucht, maar hij heeft het gelukkig wel overleefd. Al werd het dan wel een 3-jarenplan.....:D

[ATTACH=CONFIG]38949[/ATTACH]

:ja: Ge benne weer goe bezigg gewist :ok:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden