[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Omgang met elkaar


Gast Peggel

Recommended Posts

  • Reacties 113
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • Forumlid
Laat ze lekker oplazeren. Anders kunnen zij van mij een setje vormpjes krijgen dan kunnen zij lekker met elkaar zand kasteeltjes gaan maken in de zandbak, de pubers!

Groet,

Reindert

Ik snap PEGGEL wel, al ben ik het lang niet altijd met haar postings eens.

Maar ik had deze stelling van haar gister al gezien in een ander topic en ze heeft gelijk.

Ik vind dat als je moet praten zoals hierboven, dan mogen ze van mij best ingrijpen en dat doen ze niet en waarom niet???? ze zitten er bovenop??

Maar ik erger me ook aan Reindert en niet aan zn openingsposting, maar wel aan het posten om het posten.

Dus gewoon zoveel mogelijk berichten posten in zo kort mogelijke tijd.

En meestal slaat het helemaal nergens op, dat is bij frans1960 ook zo maar die heeft ook heel veel serieuze posting waar je wel wat mee kan.

Groet Beef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ik weet niet beter duhhuhhLOL

Koekje erbij? :D

Peggel, hoop eigenlijk dat jij ook niet boos op me bent omdat ik schreef dat je de dochter van Cortrans was hè :cool:.

Maar met BASTGX en Carlo is het weer goed nu. En dat vind ik wel fijn. Want elkaar afzeiken heb je eigenlijk ook bar weinig aan. En ik was het lulligste bezig, weet het... Was niet goed van me. Soms laat ik me iets teveel gaan...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die Frans is eigenlijk nog wel een toffe gozer biertje

Hmm, vind eigenlijk dat ik best vaak hier als een chagrijnige zak over kom. Maar ben in het echt eigenlijk niet zo triest. Kan het onderweg eigenlijk met de meeste mensen altijd best wel goed vinden. En heb eigenlijk ook wel het idee dat die het met mij ook best kunnen vinden.

Trouwens: gister toen ik zo lang heb staan laden, waar ook dat filmpje van was waar die heftruckchauffeur die rol papier eruit liet donderen, dat waren 3 Roemenen die daar bij die auto stonden. Heb ik tijdens het wachten ook een hele tijd mee zitten praten (denk wel 2 uur, hun waren de enige 3 die in dat wachthok zaten). Mooie verhalen over Roemenië enzo. Maar ook over wat ze nu deden. En dat is wat ik bedoel met oosteuropeanen: het zijn gewoon mensen. En als je aardig tegen hun bent, zijn ze ook aardig terug. En ben daarom helemaal geen oosteuropeanen-knuffelaar, maar de volgende keer dat ik hun weer zie, zullen ze me wel herkennen. En als ze me langs de kant van de weg met pech zien staan, hoop ik effe stoppen. Zou ik bij hun trouwens ook doen hè, is logisch... Mooie verhalen trouwens weer, over de weegbrug in Nadlac...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koekje erbij? :D

Peggel, hoop eigenlijk dat jij ook niet boos op me bent omdat ik schreef dat je de dochter van Cortrans was hè :cool:.

nee hoor, ben altijd in voor een geintje, wie weet ben ik volgende keer weer een dochter van Ibo (waar istie BTW?)

er moet meer gelachen worden vind ik, niet dat ik daar echt aan mee werk, en de moppentrommel hier niet lees, ben ik altijd in voor een geintje, tis net hoe je het brengt;)

maar net zoals er vaak mensen zijn die 1 of 2 topics openen die 3 pagina's verder gaan, en van diezelfde starter hoor je nooit meer wat van, een soortemet van opnaaier noem ik dat dan.

en tja... dat zal wel het nadeel zijn al je hier te lang op het forum zit?:koffie

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hmm, ik snap het ook helemaal. Hoe kan ik iemand negeren. Is daar een knop voor ? Dat t-o lees ik wel op hun eigen site.

Ik snap PEGGEL wel, al ben ik het lang niet altijd met haar postings eens.

Maar ik had deze stelling van haar gister al gezien in een ander topic en ze heeft gelijk.

Ik vind dat als je moet praten zoals hierboven, dan mogen ze van mij best ingrijpen en dat doen ze niet en waarom niet???? ze zitten er bovenop??

Maar ik erger me ook aan Reindert en niet aan zn openingsposting, maar wel aan het posten om het posten.

Dus gewoon zoveel mogelijk berichten posten in zo kort mogelijke tijd.

En meestal slaat het helemaal nergens op, dat is bij frans1960 ook zo maar die heeft ook heel veel serieuze posting waar je wel wat mee kan.

Groet Beef

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Orca0809

Ja Frans van die weegbrug word je niet echt vrolijk, maar inderdaad voor de rest valt het echt wel mee met die lui, uitzonderingen daargelaten maar die heb je echt overal ongeacht wel ras. Ik weet in ieder geval perfect kunnen koken. Ik was laatst aan de grens Nederland Duitsland, en daar stond een Turkse wagen, die was zijn ontbijt buiten de wagen aan het maken, het eerste wat hij vroeg aan mij was als ik ook een happie wilden mee eten, kijk dat waardeer ik dan van zo man, die kijkt niet naar waar je vandaan komt of zo, maar die ziet je gewoon als een collega

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Hoe minder de mensen hebben, hoe meer ze (willen) delen..

Wij hebben vroeger eens een weekend met 3 auto's in Hongarije gestaan,

en daar stonden al een paar dagen 2 russische auto's.

Veel blabla met handen en voeten op zaterdag, maar 's avonds wilden de belgen toch pintjes gaan drinken.

We hebben die russen meegenomen en hun avondje betaald (halve liter bier kostte daar minder dan een normale pint thuis) in een striptent (de enige die zo laat/vroeg nog open was :angel: )

De rest van het weekend hebben wij echt voor niets meer moeten zorgen, eten en wodka stond gereed zodra we wakker waren..

Ik heb nog vaak weekends gemaakt, maar nooit meer zoveel LOL gehad als toen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bijzonder, Pierre schrijft wat ik dacht.

Het was weer leuk dit topic, maar nu moet u toch onderhand ophouden hoor meneer Frans! Anders wordt het zo'n kleffe boel hier ...... :angel:

Karel, door u heb ik het woord obstinaat leren kennen. En dat op late leeftijd. Als ik niet obstinaat ben, ben ik eigenlijk altijd zoals vandaag :D.

Maar als ik op telebankieren kijken, en de beloofde centen zijn niet gekomen, dan ben ik meestal niet zo te genieten. En dat zie je dan eigenlijk

aan de manier waarop ik dan schrijf... Maar deze week loopt alles naar wens. Alle centjes zijn er al, en het is nog niet eens vrijdag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is nu 20.49.

Ik wil nu uitleg van het woord obstinaat Frans. En niet stiekem googlen. Nu.....:D !!!

Ha, dan ben ik al te laat. Maar effe zonder te googlen, zou het zoiets moeten zijn als een combinatie van "ad rem - depressief - chagrijnig - geirriteerd". Zoiets. Vroeger op school was ik eigenlijk altijd wel goed in die moeilijke woorden daar de betekenis van geven. Daar scoorde ik altijd de punten mee. Simpel dingen van buiten leren. Maar grammatica, daar was ik weer minder in. Maar een 7 gemiddeld was voor mij genoeg (da's toch nog een iets hogere lat dan de huidige 6-jes cultuur hè)....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer opstandig/kort lontje Frans.

Btw, als je toch alles aan t opbiechten bent, doe ook ff 10 'Wees gegroetjes' richting Herman he. Je hebt er nou toch de gang in:angel:

Nee, want daar heb ik niks verkeerds gezegd. Was alleen wat over Malden aan het schrijven. Gerard2910 heeft het over het hoofd van Ton B. en dan komt Herman aan dat ik een foto moet zetten omdat ik misschien wel een lelijke rotkop heb. En als ik daarna zeg "pardon"? Ik bedoel misschien vergist hij zich, blijft hij bij zijn standpunt. En dan ik excuses aanbieden? Nee, niet tegen zulke figuren. In dit geval heb ik niks fout gedaan. Ik ben autistisch hè, weet je wel? Waarom excuus aanbieden als een ander mij beledigt?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Wat heeft dit met autisme te maken Frans? Dit heeft meer met dyslexie te maken! En een beetje eigenwijsheid. Als ik tegen jou bv zeg: "Joh, laat maar zien want misschien heb je zelf wel een rotkop", is dit toch geen belediging? Of ben ik nou gek en zie ik t verkeerd?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

A Thieu,

Het andere forum is een belgisch forum. Daar ging Cortransje lekker popie jopie zeggen dat dit forum errug rustig werd/word. Cor maakte twee accounts aan en ging tegen zichzelf reageren. Erg raar. Toen hem verzocht werd hier mee te stoppen werd meneer boos en verdween hij naar de overkant. Nu de overkant erg stil is zit hij weer hier en zeikt weer vrolijk tegen Huub en mensen die hem niet aanstaan. Erg popie allemaal! Voor mij part word hij echt gast! Daad bij het woord voegen zeg maar!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Cortrans

Ik vind het niet meer dan eerlijk, om hier nog op te reageren.........

Echte chauffeurs roepen ook niet gelijk om hun account op te zeggen als iets hun niet aanstaat en er niks aan wordt gedaan.. Wat dat aangaat vind ik de admins best wel meegaand door niet direct de account te verwijderen.

Wat mij betreft mogen de admins hier wel wat strakker in worden.. Hun doen het in eigen tijd, voor niks en voor een ander.. Het team zoals ie nu is heeft heel veel overleg en doet vaak dingen in onderlinge samenspraak.. En als men zich dan niet kan vinden in hun beslissing is dat hartstikke jammer.. Maar dat men dan ook nog openbaar commentaar gaat leveren in plaats van even een PB te sturen en eventueel op die manier om wat duidelijkheid te vragen zou wat mij betreft gewoon verwijdering van account mogen zijn.

En berichten zoals jij nu hebt geplaatst zou ook best een reden mogen zijn.. als ik mijn zien niet krijg dan...........

--== Freddy ==--

Freddy, gelukkig is niet ieder persoon gelijk, jij hebt je fouten, en ik heb mijn fouten......... Mijn reactie van de week was dan ook niet de beste. Je geeft hier zelf ook aan dat er fouten gemaakt zijn (nu en in het verleden), aangezien je zelf zegt dat de admins wat strakker mogen handelen. Ik had dan ook niet moeten dreigen met opzegging OP DAT MOMENT. Ik heb al aangegeven dat ik meerdere keren de admins via de raporteer knop aangesproken heb, en ja dan ventileer je je mening ook in het openbaar bij andere leden die de zelfde problemen met Reindert hebben al ik. Alleen IK wordt hier door jou op aangesproken............... JIJ vindt dus dat door mijn opmerkingen naar de leiding opheffing van mijn account kan betekenen, mooi, zijn we daar ook over uit...................

Cor, dit valt me toch een beetje tegen van je. Kom, wees een grote vent en doe niet zo dreigend als t je niet aanstaat.

Ik heb al toegegeven dat dit in een "opwelling" was Matthieu, dus sorry

Beste Freddy, wij zijn het al vaker niet eens geweest samen, moet kunnen hoor. MAAR nu maak JIJ de fout door mij hier openlijk voor schut te zetten. Ik heb de afgelopen week al meermale de raporteer knop gebruikt ombepaalde meldingen te doen over o.a. Reindert, hier krijg ik niet eens een reactie op van wie dan ook. Ik heb onze admins best hoog zitten, en heb nog nooit een klacht over een admin gehad. Ook openlijk heb ik mijn mening hier over het storende effect van sommige mensen geschreven, en vele zijn het met mij eens hierover. Het CF vaantje hangt al enkele jaren voor mijn voorruit, ondanks ons menings verschil van een jaar geleden. Dit omdat het een nuttig forum is. Jammer dat het forum toe staat dat elk topic tegenwoordig vol staat met niets zeggende opmerkingen van enkele leden.

Het forum is groot genoeg, dus enkele leden (die wel nuttig mee doen) is blijkbaar geen probleem. Jammer dat je dat verkiest boven, boven de interesante discussies die blijven zonder al dat "gezever" er tussen door. Ik weet mijn plaats inmiddels weer Freddy. Het zij zo. Ik zal misschien af en toe nog eens als "gast" hier aanwezig zijn, maar niet meer als de " zeer gewaardere poster" Cortrans.........

Vergeet niet, dat er veel leden het wel met mij eens zijn.

Freddy, als je dit topic nog eens terug leest, lees dan ook nog even de berichten van Shompie (#35), Carlo (#38), Peggel (#48), en Goudvis (#61), zomaar wat reacties van mensen die het zelfde denken over het gedrag van Reindert (en zo zijn er nog véél meer leden).

Cor, ik kan best wel een stuk met je meegaan. Stel, iemand vraagt: Hoelang is een meter? Sta dan niet raar te kijken dat er na 3 dagen 127 antwoorden op zijn. Daar krijg je best een dikke lul van hoor. Kom je na 5 dagen op t forum, staat t vol met 2 pagina's ongelezen berichten! Ik begin dan meestal maar bovenaan om niks te missen (er zal maar eens iets interessants tussen staan:ja:) om er aan t eind van de avond er achter te komen dat ik nog niet 1 pagina ongelezen doorgespit heb. Het is dat ik af en toe een paar vrije dagen opneem (nog 46 te gaan) anders is t onmogelijk t forum 'bij te houden'.

Ik heb het met de "negeerknop" ook al geprobeerd, maar zo als gezegd is, dan is een bericht gewoon niet meer te volgen, dus dat is ook geen optie. Het wordt dan dus, wel lezen of niet lezen...... Mijn antwoordt hierop lees je later.........

Sorry Cor maar je zegt dat dat je nu hier zit omdat het andere forum te rustig is en met andere woorden hier vind je teveel onzin tussendoor???

Kom op Cor wees weer die goede oude forum lid die niet zeurt maar gewoon zich zelf is en meedoet.

Als ik alleen maar serieuze dingen wil lezen ga ik wel op de site van de belastingsdienst kijken.:D

Leuk Mathijs, heel leuk...................:bey:

Het verleden heeft hier niks mee te maken. Dat haal je er nu bij om een statement te maken denk ik dan maar.. Ik ben altijd al van mening geweest dat dreigen met als ik mn zin niet krijg ben ik weg gelijk mag leiden tot account verwijdering ongeacht wie het plaatst.. Die uitspraken zullen nooit een reden zijn om een actie wel of niet uit te voeren.

Ik ben van mening toegedaan dat dat soort uitspraken niet thuis horen op het forum en ook direct de kop dient te worden ingedrukt.. al zou 98% van de leden het met je eens zijn..

Verder ben ik (als je wat meer topics leest van mij) ook van mening dat de humor/offtopic niet pagina's lang thuishoort in transportnieuws.. daar is de huiskamer voor..

Maar dat is voor mij geen reden om te roeptoeteren dat mijn account maar weg moet of dat ik in de leesstand ga.

Men kan ook overwegen om dat weer terug te draaien door er niet op in te gaan, maar weer inhoudelijk te gaan reageren als men zich er aan stoort dat er onzin staat.

--== Freddy ==--

Ik ben niet op het verleden terug gekomen (ik gaf alleen aan dat we het niet altijd eens zijn, toch???), en snap dan ook niet waarom ik een statement wil maken. JIJ wilt je statement juist maken door mij nu alsnog (nu een jaar later) nog even een "tik op mijn vingers" te geven voor mijn mening van toen (waar jij niet mee kon leven). WIJ hadden toen wel een "punt" gezien het feit, dat je toen de melding geplaatst hebt dat "de leiding mee kan lezen in persoonlijke mail's onderling verstuurd via het forum". Dat dit ons nooit in dank is afgenomen door jou, blijkt nu wel weer op jou reactie op mij. Normaal bemoei jij je nooit meer met zaken die de admins zelf wel aan kunnen, maar nu ben je er als de kippen bij om mijn de "les" te lezen.

Laat ze lekker oplazeren. Anders kunnen zij van mij een setje vormpjes krijgen dan kunnen zij lekker met elkaar zand kasteeltjes gaan maken in de zandbak, de pubers!

Groet,

Reindert

Kijk, DIT wordt wel toegestaan hier (nu grijp je niet in hé), dit zegt toch wel wat, over hoe het forum er nu voor staat......... De jeugd hier op het forum zoals mensen als Bas TGX en KevinV8 zijn veel serieuzer hier op het forum en heb ik dan ook vele malen hoger zitten, dan deze kleuter......

A Thieu,

Het andere forum is een belgisch forum. Daar ging Cortransje lekker popie jopie zeggen dat dit forum errug rustig werd/word. Cor maakte twee accounts aan en ging tegen zichzelf reageren. Erg raar. Toen hem verzocht werd hier mee te stoppen werd meneer boos en verdween hij naar de overkant. Nu de overkant erg stil is zit hij weer hier en zeikt weer vrolijk tegen Huub en mensen die hem niet aanstaan. Erg popie allemaal! Voor mij part word hij echt gast! Daad bij het woord voegen zeg maar!

Kijk Erik, als je iets schrijft dan wel de WAARHEID graag. Inderdaad is dat andere forum, een Belgisch/NEDERLANDS forum (leuk dat je ook langs geweest bent daar), de oprichters zijn hier ook leden (Zappa en Bernard), en hier is altijd direct van "bovenaf" op gereageerd dat op dat forum het niet toegestaan is om over de perikelen van DIT forum te praten. Bernard en Zappa kunnen dit volledig beamen Dus over popie jopie gedrag gesproken....... Ik had hier (nogmaals) geen 2 accounts, maar 1 account is van mijn zoon (die hier nu ook al niet meer actief is) alleen per ongeluk heb ik een keer op zijn account gereageerd en dit werd gelijk door de admins afgestraft, waardoor ik uit onvrede mijn account opgezegd had hier. Tja, dat andere forum is inderdaad veel rustiger als dit forum, klopt helemaal, vandaar ook dat ik hier weer regelmatig te vinden was, maar daar ben ik ook nog steeds te vinden hoor.......

"Beste" Erik, jou wens zal in vervulling gaan hoor.......

@ Frans1960

Ik was inderdaad teleurgesteld in jou "grappige opmerking" jegens Peggel en mij. excuus aanvaard, mocht je me ooit tegenkomen, drinken we er samen één op hé.

Alleen, heb je ongelijk in het verhaal dat ik boos op Reindert ben, omdat hij mijn "werk" hier af zou pakken over het plaatsen van berichten. Na mij "terugkomst hier, heb ik nog zelden berichten geplaatst (in verhouding met het verleden), omdat ik meer in de lees stand zat, en alleen nog op serieuze onderwerpen reageer, en juist DAN is het zo storend dat er continu een "storende factor" op elk bericht reageert met onzin. Lees eens wat topic's terug, dan zal je zien dat menigeen zich hier ook aan stoort, ik sta hier dus zeker niet alleen in (alleen blijf ik hier weer de pisang). Jij bent ook veel serieus in je berichten, dan weet je als geen ander, hoe storend dit is.

@ Pierre

Jij zegt, dat ik geen drama van moet maken, maar ja, zo ben ik nu eenmaal. Ik kom je ongetwijfeld onderweg nog eens tegen, dus spreken we elkaar nog wel hoor.

Bij deze mag mijn account dus (nogmaals) opgeheven worden. Ik heb dus het besluit genomen om hier niet meer actief te zijn. Mijn vrouw al lang blij, omdat ik dan eindelijk weer tijd voor haar over hebt. Ik wens het forum verder veel succes, en blijf alle goede forummers die ik onderweg tegen kom, gewoon groeten, al zal het vaantje van dit forum mijn voorruit definitief niet meer sieren (wat de verkeersveiligheid ten goede zal komen;)) Reacties hierop mogen naar cortrans@live.nl waar ik gewoon antwoord zal blijven geven. Mijn trots is nu eenmaal groter dan.................. (en beter voor mijn hart)

Groet,

Cor van Geerenstein (Cortrans)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

Ik reageer maar in het rood..

Ik vind het niet meer dan eerlijk, om hier nog op te reageren.........

Freddy, gelukkig is niet ieder persoon gelijk, jij hebt je fouten, en ik heb mijn fouten......... Mijn reactie van de week was dan ook niet de beste. Je geeft hier zelf ook aan dat er fouten gemaakt zijn (nu en in het verleden), aangezien je zelf zegt dat de admins wat strakker mogen handelen. Ik had dan ook niet moeten dreigen met opzegging OP DAT MOMENT. Ik heb al aangegeven dat ik meerdere keren de admins via de raporteer knop aangesproken heb, en ja dan ventileer je je mening ook in het openbaar bij andere leden die de zelfde problemen met Reindert hebben al ik. Alleen IK wordt hier door jou op aangesproken............... JIJ vindt dus dat door mijn opmerkingen naar de leiding opheffing van mijn account kan betekenen, mooi, zijn we daar ook over uit...................

Ik reageer op het feit dat jij roept dat je account maar opgezegd mag worden als er niks aan gedaan wordt... En dan sta ik er inderdaad achter dat dat dan wel mag gebeuren zonder te kijken naar wat de aanleiding is.. dingen roepen als: dat weg of mijn account.. moet eigenlijk altijd direct het account worden wat mij betreft.

Freddy, als je dit topic nog eens terug leest, lees dan ook nog even de berichten van Shompie (#35), Carlo (#38), Peggel (#48), en Goudvis (#61), zomaar wat reacties van mensen die het zelfde denken over het gedrag van Reindert (en zo zijn er nog véél meer leden).

Ik heb ook nergens beweerd dat jullie daar ongelijk hebben.. Waar ik op reageer is het feit.. bericht weg of ik weg..

Ik ben niet op het verleden terug gekomen (ik gaf alleen aan dat we het niet altijd eens zijn, toch???), en snap dan ook niet waarom ik een statement wil maken. JIJ wilt je statement juist maken door mij nu alsnog (nu een jaar later) nog even een "tik op mijn vingers" te geven voor mijn mening van toen (waar jij niet mee kon leven). WIJ hadden toen wel een "punt" gezien het feit, dat je toen de melding geplaatst hebt dat "de leiding mee kan lezen in persoonlijke mail's onderling verstuurd via het forum". Dat dit ons nooit in dank is afgenomen door jou, blijkt nu wel weer op jou reactie op mij. Normaal bemoei jij je nooit meer met zaken die de admins zelf wel aan kunnen, maar nu ben je er als de kippen bij om mijn de "les" te lezen.

Jij gaf inderdaad aan dat we het niet altijd eens zijn.. en dat is toch het verleden of ben ik nu van gisteren ?

Die tik op de vingers zoals jij het noemt zou iedereen moeten krijgen die dat soort dingen roept...

Ik heb met jou op het forum geen enkel probleem, maar ik heb nu wel eenmaal wat extra interesse in die personen die eerst weg wilden en dan toch maar met hangende poten weer terugkomen... En als die dan ook nog dat soort uitspraken gaan doen dan ben ik inderdaad niet de beroerdste om daar op te reageren.. Maar nogmaals.. IEDEREEN die die dingen roept mag wat mij betreft in aanmerking komen voor einde account.. En als jij je te groot voelt om mijn mening niet te kunnen accepteren is dat jouw pakkie aan.. niet de mijne.. Het zal mij een biet zijn of je je account wel of niet op laat zeggen, daar ga ik echt niet wakker van liggen.. PB aan de admins is genoeg om het account verwijderd te krijgen denk ik..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als ik het zo een beetje lees hier deze pagina's, dan lijkt het net een echt bedrijf, of een echte straat in een stad. De één is boos op een ander vanwege een opmerking. Soms worden er excuses gemaakt, soms worden ze geaccepteerd, soms ook niet. Maar toch, als ik deze 5 pagina's zo doorlees, denk ik dat het hier beter opgelost wordt dan in het echte bedrijf of echte straat. Vind toch dat de meesten er als volwassenen uit komen. Ik zie het zo: we zijn in feite allemaal collega's. Strijk eens wat vaker over je hard, en niet zo gauw gepikeerd zijn. Er is al genoeg haat en rottigheid op de wereld, laten we het hier gezellig houden, en respect voor elkaar proberen op te brengen. Dat zou onze beroepsgroep sieren!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You are posting as a guest. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden