Spring naar bijdragen
Gast Peggel

Omgang met elkaar

Recommended Posts

Cor, wat gezegt is. Leun eens een tijdje achterover, en blijf gewoon op het forum.

Je ben geen vervelende vent. Ja ik erger me eigen ook aan die persoon.

Jij en Freddy zullen nooit vrienden worden. Laat dat zo zijn.

Ik kan me eigen ook wel eens ergeren, en druk maken. Ik weet dat ik daar een oplossing voor heb, maar soms blijf ik ook wel eens gaan.

Ik heb hier nu een forumlid, en die zei het gisteren nog. Als ik gewoon naar buiten kijk heb ik een prachtig uitzicht. Dat bekijkende en dan bedenkende waar ik me druk over maak, dan gaat het over niks.

Cor ga gewoon een tijdje in de leesstand. En geniet van je vrouw.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik vind deze discussie met Cor toch best wel passen bij de titel van het topic. Dat het niet past bij het eerste bericht doet dan niet terzake... Just my humble opinion.

--== Freddy ==--

Klopt, maar lees topic koffiepoeder eens, gaat nergens over.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Reindert
Aangezien mijn account nog steeds niet verwijdert is op mijn eigen verzoek, maak toch maar even dankbaar gebruik van dit gebeuren om nog even te reageren. Over de persoon Reindert waar dit topic eigenlijk over begonnen is, wordt door jouw Freddy met geen woord meer gesproken, vreemd???? ja, op zijn minst verdacht te noemen.

In jou quote hierboven geef je dus zelf openlijk toe, dat je mij met extra interesse volgt. Ik schrijf alleen maar dat we het niet altijd eens geweest zijn, en jij begint dus gelijk weer over het voorval van een jaar geleden. Dus wie begint hier nu???? Jij hebt gewoon gewacht op de kans om mij op mijn nummer te kunnen zetten. Het persoon Reindert was voor jou een prima aanleiding hiervoor. Nu kun je eindelijk weer slapen, nu je missie volbracht is. Bijdeweg, wanneer wordt mijn account nu verwijderd?????

@the duke

Ik hou ook van jouw hoor (stumpert)

Sorry dat ik besta :D

Maar dit gedrag van jou laat wel zien wie nu echt een stumperd is.

Groet,

Reindert

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Groet,

Reindert

En dit bericht laat zien dat ook jij niet in staat bent om de discussie op een fatsoenlijke dan wel niet beledigende manier te voeren.

Beetje pot verwijt de ketel bericht..

--== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Sorry dat ik besta :D

Groet,

Reindert

Reindert, ik vind dat je eerst even moet lezen waarom het woord stumperd hier gebruikt is en door wie, ik vond die opmerking ook niet echt gepast en het was volgens mij ook niet voor jou bedoelt.

Of ik moet er nu naast zitten.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Reindert

quote_icon.png Origineel gepost door Reindert viewpost-right.png

Groet,

Reindert

En dit bericht laat zien dat ook jij niet in staat bent om de discussie op een fatsoenlijke dan wel niet beledigende manier te voeren.

Beetje pot verwijt de ketel bericht..

--== Freddy ==--

Eens! Ik zou dan eigenlijk ook de wijste moeten zijn en het er gewoon bij laten. Maar door sommige hier voel ik mij zo af en toe genoodzaakt een tegenbericht te plaatsen. En de een geeft weer een ander antwoord dan de ander en blijf je toch altijd houden omdat niemand gelijk is.

Maar hier nogmaals gezegd tegen degene welke zich aan mij ergeren dan wel vinden dat ik een ziekte heb, lees mijn berichten dan niet, sla mij over, of zet mij onder de negeerknop want dit boeit mij echt geen zier. Ik ben ik, en gedraag mij dan ook zoals ik ben. En ach, je kunt het nergens ter wereld een ieder naar de zin maken want criticasters houdt men overal.

Groet,

Reindert

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Cor,

je begint al te schelden zie ik! :D

Weet je, je zit hier allemaal te raaskallen waar jij je aan stoort zonder je af te vragen of er zich iemand aan jou stoort. Kijk eens naar jezelf: Bij elk topic waar Huub op reageerd (al dan niet krom) moet jij iets bijdehands op zeggen al dan niet virtueel uitlachen. Als Reindert teveel post zit jij over hem te zeiken. Want o-o-o-o- wie is hier nu de zeer gewaardeerde poster? Jij vertoont verschrikkelijk kinderachtig gedrag. Peggel trouwens ook hoor, op het moment dat er iemand wat meer post als het gemiddelde en ook nog eens nieuwkomer is nou nou nou dan moet je hier eens horen. Je vergeet even voor het gemak dat je dit forum in ene niets meer aan vond, vervolgens kom je hier terug (maakt mij niet uit) en heb je het hoogste woord (wat mij ook niet uitmaakt). Maar dan als overtreffende trap ook nog eens gaan zitten zeiken op andere posters en mensen uit gaan zitten lachen die grammaticaal ietwat 'minder' zijn staat mij niet aan. (was dit topic er niet geweest had je mij er niet over gehoor, want nogmaals, het maakt me allemaal niet zoveel uit)

Dan nog de wetenschap dat je zit te liegen over je tweede account: Het was namelijk niet het account van je zoon, maar het account Utreg waar jij je waarschuwing voor kreeg.

BTW: ik hou niet van jouw, en het interesseerd me geen jota of je nu wel of niet blijft.

Zo zie je maar: je hoeft niet te schelden, is een teken van onmacht. Nu zal je wel ziedend in je stoel zitten omdat die joviale zeer gewaardeerde poster Cortrans op zijn vingers getikt word! ik ken 'jouw' type!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Btw: wat ik van Reindert, Frans en iedereen vind ga ik hier ook niet vertellen. Tis het internet hey! Niet de bar van je bruine kroeg waar je drie keer in de week komt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het probleem met internet is dat het vaak zo lekker annoniem is en een bericht gauw geplaatst is of net iets verkeerd geschreven. Doordat men tegen een avatar aankijkt en elkaar niet rechtstreeks aan kunnen kijken kan een bepaalde uitspraak al gauw tot verkeerde gedachten leiden (iets wat mij ook nog vaak overkomt).

Inderdaad lees ik postings van een aantal leden liever dan andere en lees ik over andere postings heen (wel altijd met een schuin oog als admin). Het on-topic/off-topic verhaal blijft ook altijd heel moeilijk. Als je daar te strak in bent wordt het inderdaad een gortdroog forum, maar als we teveel off-topic gaan in de serieuzere onderdelen van het forum is het ook niet meer te volgen, alleen waar trek je de grens?

Echter een forum is in bijna alle gevallen een discussieforum en discussie krijg je alleen als meerdere mensen een verschillende mening hebben. Met alleen gelijkgestemden is een forum geen forum. Dus men kan het nooit met alle andere leden eens zijn. Ook groepsvorming kan men nooit voorkomen en dat is niet erg, totdat men als groep zich keert tegen een individu. Die gaat dan bijna altijd het onderspit delven.

Maar om dan te roepen dat leden wiens bijdragen men niet graag ziet, of waar men zich aan stoort maar verwijderd moeten worden, dat kan toch niet? Een ieder is toch vrij om hier te lezen als gast, of om een account aan te maken en mee te praten over de verschillende serieuze en ook idiote onderwerpen?

Ik vind het altijd spijtig te zien hier op het forum, dat men bepaalde uitspraken doet doordat men altijd (vrij) anoniem kan zijn op het internet. Iemand met de grond gelijk maken is dan snel gebeurt. En eigenlijk wil ik geen namen noemen, maar zoals Cor het doet, hij eruit of ik eruit!!, moet je ook niet doen vind ik. Bij deze dan ook direct mijn excuses aan Cor, want ik gebruik je nu even puur omdat je hiet hierboven zelf neerzet (ik heb nooit een hekel gehad om je postings te lezen en denk over veel onderwerpen hetzelfde). Het is dan ook jammer dat er in dit topic dan gelijk met namen wordt gegooid.

Nogmaals, mijn mening is dat je het nooit met iedereen eens kunt zijn, maar laat elkaar leven en probeer die 'haat' achterwege te laten. Laten we het forum leuk en ontspannen houden, een plaats waar we graag komen om de laatste nieuwtjes op ons vakgebied te lezen, of ons proberen te ontspannen in de huiskamer met wat onzin topics.

Hendrik

Dit is een goede bewording van wat ik dacht , maar soms kunnen geschreven woord harder aan komen als een gesproken woord , waarom omdat je mekaar niet persoonlijk kent.

Dus je weet niet hoe die persoon het bedoeld of in welk context je het moet plaatsen dan kan het wel eens anders over komen .

Dat wil ik er nog bij voegen bij het bericht van Henderik.

En als we daar nou een beetje rekening mee houden zou het best wel goed komen hier op het forum

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

En als we daar nou een beetje rekening mee houden zou het best wel goed komen hier op het forum

Goed komen?

Het gaat hier uitstekend, vergeleken bij veel andere fora waar men elkaar voortdurend in de haren tracht te zitten. Een pluim voor dit forum, de leden en de mensen die hier hun vrije tijd besteden om een oogje in het zeil te houden en excessen te onderdrukken.

Niks mis mee dus, vooral doorgaan. :ok:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

De tandjes zeg, als we het met iemand niet eens zijn of als we de postings van iemand irritant vinden kan je die toch ook gewoon negeren.

Wat een geneuzel over niets zeg.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Reindert
De tandjes zeg, als we het met iemand niet eens zijn of als we de postings van iemand irritant vinden kan je die toch ook gewoon negeren.

Wat een geneuzel over niets zeg.

Dit zal moeilijk gaan met mensen welke denken het hier voor het zeggen te hebben, maar in feite gewoon een gast zijn net als ieder ander. En geneuzel om niets houdt je overal.

Groet,

Reindert

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zit dit topic zo weer bij te lezen, staat er bovenin dat balkje van Google ads. Gedrag bij kinderen, vond 'm grappig en toepasselijk te gelijk.

Voordat ik dit hier neerkalk wil ik eerst zeggen, ik kies verder geen partijen en zet iedereen in z'n gelijk. (tenslotte hebben de beide heren en dame een punt)

Reindert moet iets beter nadenken voor die zo'n bericht post, zonder nuttige inhoud. Daarbij moeten mensen die zich ergeren aan Reindert z'n berichten er gewoon even overheen kijken. Heb je geen negeerknop voor nodig, mij lukt het ook. Dit topic is eigenlijk een beetje op een verkeerde manier gestart door Peggel, ze had beter over een aantal forumleden kunnen spreken. In plaats van 'Reindert dit, Reindert dat'. Ik bedoel laten we eerlijk zijn, Reindert is echt niet het enigste storende element hier op het forum. Stel je had je enkel aan Reindert geïrriteerd, had je ook een Privéberichtje kunnen sturen. Dat heb ik ook liever, als ik iets doe wat te ver gaat. Één pb'tje en ik weet wat er loos is.

Nogmaals, ik kies geen partijen en val niemand persoonlijk aan!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Dit topic is eigenlijk een beetje op een verkeerde manier gestart door Peggel,

Wel goed op blijven letten Bas TGX.

Dit topic is niet gestart door Peggel, maar is vanuit een andere discussie geknipt/verplaatst naar dit gedeelte van forumbeheer als voorbeeld. Peggel heeft dat niet gedaan. :ja:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast JvL
Btw: wat ik van Reindert, Frans en iedereen vind ga ik hier ook niet vertellen. Tis het internet hey! Niet de bar van je bruine kroeg waar je drie keer in de week komt!

Sommige figuren mag je, sommige niet. In de regel vind ik dat jij wel recht door zee bent,

en dat mag ik wel.

En de figuren die hier een negatieve sfeer proberen te creëren, die gaan gewoon onder de

negeerknop. Daar hoef ik geen berichten van te lezen.

Vond de verhalen hier van Rob Niat wel mooi trouwens. Mooi met foto's erbij. Da's best

fijn om zoiets te lezen, in plaats van allemaal negatieve verhalen die altijd eindigen in het

"vervloeken" van de oosteuropeaan. Daarom lees ik hier niet op het forum. Wel van die

dingen van Rob Niat. Hoop er volgt nog meer van Rob.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ahhhh, lekker..! Effe dieper nog..!

Maar serieus. Ik erger me aan mensen die inderdaad alleen maar kunnen zeuren hoe slecht het allemaal is. Aan bijna elk topic wordt er wel weer zo'n draai gegeven dat we weer eindigen bij 'oostblokkers'. En hoe ontzettend goed 'wij' nederlanders zijn. Terwijl ik onderweg toch heel wat anders zie en meemaak. (was vorig jaar nog aan het werk in NL, dus zoveel kan er niet veranderd zijn)

En de grootste mond hebben die mensen die al maanden of jaren thuis zitten. Ga eerst eens bij jezelf te rade.

Nu ben ik altijd niet overal even positief over. Ik geef gewoon mijn mening en, zoals ik al meer heb aangegeven, ben ik hier niet op dit forum om vrienden te maken.

Lees trouwens toevallig net het stukje waarin 'Eriklugt' zichzelf voorstelt. Een topper! Heeft mijn hart direkt gewonnen. Die jongen heeft afgelopen nieuwjaar zijn oog verloren door een vuurwerk-ongeval en alles wat ik lees is wilskracht en optimisme! Ik hou van mensen die zo in het leven staan. Heeft niets, maar dan ook helemaal niets, met naief zijn te maken. Maar wel alles met een gezonde manier van benaderen. Niet benadrukken wat er niet meer mogelijk is, maar zoeken naar wat er nog wel kan.

Jij zelf trouwens ook JvL. Het zal allemaal vast geen rozengeur en maneschijn zijn voor een kleine zelfstandige ondernemer. Maar ik hoor jou niet zeuren. Lees jouw postings dan ook graag. En meerdere forumleden voegen absoluut iets toe. Velen ook totaal niets. Prima. Hoef je ze niet de grond in te trappen.

Ik had trouwens Reindert zelf ook onder de negeerknop maar er was aan bepaalde topics geen touw meer vast te knopen. Heb het maar weer ongedaan gemaakt. En verdomd, zo af-en-toe komt er nog wel eens wat nuttigs naarboven..! Maar ook heel veel niets... Misschien moet je iets langer nadenken voor je wat neerkalkt Reindert. Als dit is hoe je in het echt ook bent dan zul je in het echte leven vast weinig vrienden hebben.

Maar zoals gezegd; je bent niet de enige. Maar jij post gewoon heel erg veel. En het gaat wel eens een beetje storen. Sorry.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast JvL
Ahhhh, lekker..! Effe dieper nog..!

Maar serieus. Ik erger me aan mensen die inderdaad alleen maar kunnen zeuren hoe slecht het allemaal is. Aan bijna elk topic wordt er wel weer zo'n draai gegeven dat we weer eindigen bij 'oostblokkers'. En hoe ontzettend goed 'wij' nederlanders zijn. Terwijl ik onderweg toch heel wat anders zie en meemaak. (was vorig jaar nog aan het werk in NL, dus zoveel kan er niet veranderd zijn)

En de grootste mond hebben die mensen die al maanden of jaren thuis zitten. Ga eerst eens bij jezelf te rade.

Nu ben ik altijd niet overal even positief over. Ik geef gewoon mijn mening en, zoals ik al meer heb aangegeven, ben ik hier niet op dit forum om vrienden te maken.

Lees trouwens toevallig net het stukje waarin 'Eriklugt' zichzelf voorstelt. Een topper! Heeft mijn hart direkt gewonnen. Die jongen heeft afgelopen nieuwjaar zijn oog verloren door een vuurwerk-ongeval en alles wat ik lees is wilskracht en optimisme! Ik hou van mensen die zo in het leven staan. Heeft niets, maar dan ook helemaal niets, met naief zijn te maken. Maar wel alles met een gezonde manier van benaderen. Niet benadrukken wat er niet meer mogelijk is, maar zoeken naar wat er nog wel kan.

Jij zelf trouwens ook JvL. Het zal allemaal vast geen rozengeur en maneschijn zijn voor een kleine zelfstandige ondernemer. Maar ik hoor jou niet zeuren. Lees jouw postings dan ook graag. En meerdere forumleden voegen absoluut iets toe. Velen ook totaal niets. Prima. Hoef je ze niet de grond in te trappen.

Ja Rob, als je vrienden wilt worden, moet je soms diep gaan hè :D.

Maar inderdaad ben je recht voor z'n raap, net als the Duke en Kalakuski, dat mag ik wel.

En over mezelf: het gaat wel. Ben niet voor mezelf begonnen om miljonair te worden ;),

maar gewoon lekker voor jezelf bezig zijn. Beetje zelf keuzes kunnen/mogen maken.

En de diesel is veel te duur, en kan nu wel gaan zitten klagen erover, en over concurrentie

uit welk deel van Europa dan ook, maar daar los je geen problemen mee op.

Zal zo eens kijken bij dat voorstellen van Erik Lugt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Sommige figuren mag je, sommige niet. In de regel vind ik dat jij wel recht door zee bent,

en dat mag ik wel.

Het leuke hieraan is dat de Duke in het begin ook niet zo'n lieverdje was. Hij zag dit forum eerst meer als verlenging van Geenstijl. Met als voornaamste doel om op teentjes te trapppen. Pas later leverde hij veel bijdrage met super verhalen over de geboorte van z'n kind, z'n tijd als int chauffeur en de baggerwerkzaamheden.

Op dezelfde manier ergerde ik me eerst wat aan Reindert, maar begin nu wel benieuwd te raken naar zijn "verhaal". Krijg het idee dat hij eigenrijder of eigenaar van een klein transportbedrijfje is geweest.

Cor en Peggel horen wat mij betreft bij de "vaste kern" van dit forum en zou het zeker jammer vinden als ze weggaan door (in mijn ogen) iets kleins.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast JvL
Het leuke hieraan is dat de Duke in het begin ook niet zo'n lieverdje was. Hij zag dit forum eerst meer als verlenging van Geenstijl. Met als voornaamste doel om op teentjes te trapppen. Pas later leverde hij veel bijdrage met super verhalen over de geboorte van z'n kind, z'n tijd als int chauffeur en de baggerwerkzaamheden.

Op dezelfde manier ergerde ik me eerst wat aan Reindert, maar begin nu wel benieuwd te raken naar zijn "verhaal". Krijg het idee dat hij eigenrijder of eigenaar van een klein transportbedrijfje is geweest.

Cor en Peggel horen wat mij betreft bij de "vaste kern" van dit forum en zou het zeker jammer vinden als ze weggaan door (in mijn ogen) iets kleins.

Maar dat maakt toch niet uit? Wie zonder zonde is werpe de eerste steen.

Denk dat je gewoon onder sommige dingen een streep moet zetten, en dan

weer verder gaan met de toekomst. Het heeft geen zin om te teren op de

mooie herinneringen van vroeger. Daar koop je niks meer voor. De toekomst,

daar liggen je kansen. Het verleden is geweest.

Geenstijl was overigens ook best wel leuk om op te kijken. Dan zal Duke

wel een beetje de humor van Harry Vermeegen en Henk Spaan van vroeger

hebben dan :D. Maar in ieder geval schrijft Duke wel wat hij vind. En noemt

de dingen bij z'n naam. Daardoor weet je wel waar je aan toe bent.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ Marnix en Jvl,

ook ik buk even! Grappig Marnix dat je je het nog herrinnerd. Nog grappiger dat jij de link met Geenstijl legt ook. Geenstijl was mijn absolute kennismaking met de internets. Tenen trappen en morbide humor. Dat is mijn ding. Maar dat kan niet overal en altijd. Ik denk dat Freddy zich dit ook nog wel herrinnerd.

Overigens ben ik zelf nog steeds wel eens een klootzak. Hedenmorgen smeekten maar liefs vier vrouwen om door te gaan, maar koelbloedig als ik ben heb ik me omgedraaid en ben gegaan!:D

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
@ Marnix en Jvl,

ook ik buk even! Grappig Marnix dat je je het nog herrinnerd. Nog grappiger dat jij de link met Geenstijl legt ook. Geenstijl was mijn absolute kennismaking met de internets. Tenen trappen en morbide humor. Dat is mijn ding. Maar dat kan niet overal en altijd. Ik denk dat Freddy zich dit ook nog wel herrinnerd.

Overigens ben ik zelf nog steeds wel eens een klootzak. Hedenmorgen smeekten maar liefs vier vrouwen om door te gaan, maar koelbloedig als ik ben heb ik me omgedraaid en ben gegaan!:D

Inderdaad in het begin vond ik je inderdaad een reaguurder... :D.. en dat heeft wel eens gebotst.

Ik kan je manier van communiceren nu wel waarderen.. Direct.. soms op het randje, soms er even over .. Maar dat gebeurt mij ook wel eens.

Ik hou wel van een beetje het randje opzoeken en als het daarbij gewoon netjes en niet beledigend (lees: scheldend) is prima.

Wat dat aangaat ben ik jou wel gaandeweg gaan waarderen als forumlid.. (maar dat kan ook wel stiekum komen doordat je mooie vriendin hebt/had gehebben heeft.. :D )...

--== Freddy ==--

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast fleur

Kijk, dat is w.m.b. positief.

Marnix, je bent één van de weinigen die ten allen tijden door de frasen heen nog steeds het bos ziet.

Da's wat mij betreft bijzonder, luisteren is, vind ik, altijd een gave.

Elkaar in de waarde laten is volgens mij ook kritiek, welleswaar beschaafd gebracht, kunnen leveren en accepteren.

Vervolgens je ding er mee doen ( of juist niet ) en op basis van gelijkheid eventueel reageren ( HOEFT NIET !! )

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites