[[Template core/global/global/includeMeta is throwing an error. This theme may be out of date. Run the support tool in the AdminCP to restore the default theme.]] Spring naar bijdragen

Vrouw achtervolgt en overrijdt vluchtende diesel dief


Gast Reindert

Recommended Posts

Gast Reindert

Moet je maar met je jatten van anders mans spullen afblijven:mad: Eigen schuld dikke bult!

Een achtervolging van twee vermoedelijke dieseldieven is voor een vrouw (53) en haar zoon (27) geëindigd in de cel, schrijft TC Tubantia. De vrouw overreed een van de vluchtende dieven. Ze werd met haar zoon in Den Ham aangehouden.

De politie bevestigt de aanhouding, maar wil er verder weinig over kwijt. Ook is niets bekend over de identiteit van de vermoedelijke dief die per ambulance is afgevoerd.

'Niet expres'

Een buurtbewoner weet zeker dat de vrouw de vluchtende man niet expres heeft aangereden. De twee zetten de achtervolging in toen zij merkten dat de dieven diesel uit hun trucks probeerden te tappen. 'Toen de zoon die vent bijna te pakken had, rende die in paniek de weg over en reed zij per ongeluk over hem heen. Eigen schuld', vertelt de buurtbewoner. 'Te gek voor woorden dat zij in de cel zitten, en zo'n vieze dief komt ermee weg?'

Volgens de buurtbewoner lag de man 'te kermen en te huilen': 'Hij had de kop kapot en zijn schouder.'

Vrouw achtervolgt en overrijdt vluchtende dief - AD.nl

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Er van uigaande dat de vrouw het niet met voorbedachte rade deed zeg ik, risico van het beroep en de vrouw gelijk de cel uit.

Deze vrouw had nooit in de cel gezet mogen worden. Verdedigen van eigen goed is niet meer als normaal. Die gasten hadden totaal niets te zoeken op hun erf! En achteraf gaat meneer de dief lopen janken omdat hij voor zij`n donder is gereden :confused:

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je kan wel 112 gaan bellen maar die komen toch niet. Ik werd een tijdje terug aangereden daar achteraf een dronken automobilist toen ik snacht's om 12 uur terug kwam uit mijn werk. De man ging er vandoor, ik er achteraan en gelijk 112 gebeld.

Ik heb 3 kwartier voor de deur gestaan bij die vent, behoorlijk boos natuurlijk, maar geen politie, het was geen spoedgeval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Je kan wel 112 gaan bellen maar die komen toch niet. Ik werd een tijdje terug aangereden daar achteraf een dronken automobilist toen ik snacht's om 12 uur terug kwam uit mijn werk. De man ging er vandoor, ik er achteraan en gelijk 112 gebeld.

Ik heb 3 kwartier voor de deur gestaan bij die vent, behoorlijk boos natuurlijk, maar geen politie, het was geen spoedgeval.

:confused::confused: Zijn zij hier in dit land nou allemaal massaal de weg kwijt? Geen spoedgeval met een alcomobilist? Maar hebben zij deze gast nog wel aangehouden dan?

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nee, het eerste wat die man deed toen hij thuis voor de deur stond was mij uitnodigen voor een "borrel" en dat ik maar eens rustig moest worden. Ik weigerde maar hij nam een wijntje, ik ben na 3 kwartier naar huis gereden. De volgende dag zei die vent dat hij was wezen douchen en de hond had uitgelaten. Toen hij terug kwam stond er politie voor de deur. Bijna 2 uur na de melding.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gast Reindert
Nee, het eerste wat die man deed toen hij thuis voor de deur stond was mij uitnodigen voor een "borrel" en dat ik maar eens rustig moest worden. Ik weigerde maar hij nam een wijntje, ik ben na 3 kwartier naar huis gereden. De volgende dag zei die vent dat hij was wezen douchen en de hond had uitgelaten. Toen hij terug kwam stond er politie voor de deur. Bijna 2 uur na de melding.

2 uur na de melding :confused: Jou uitnodigen voor een borrel :confused: Niet aangehouden voor een blaastest :confused: In wat voor land leven wij nu hier? In een bananerepubliek of zoiets? Dit is echt te gek voor woorden!! Dat dit zomaar kan. En oom agent maar klagen dat zij niet meer serieus genomen worden? Vindt men het gek na zoiets als dit?

Groet,

Reindert

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Forumlid

:angel: Per ongeluk of opzet maakt voor de wet idd wat uit....maar om ze in de cel te gooien is belachelijk:stom:

Ze horen gewoon met de tengels van andermans spullen af te blijven :hamer: En nu is meneer zielig omdat ze'm voor ze donder hebben gereden......BOEHOE:(

Maar't wordt steeds gekker overal.....zie het topic over me collega bijvoorbeeld:mad:

Zoals in het topic over de brandstofprijzen voorspelde ik't ergens al..........Dit is pas hét begin.:ja:

Vrees dat we meer over kapotgeboorde tanks,kamikaze achtervolgingen op de snelweg, bedwelmingen van chauffeurs,en bijna of schampaanrijdingen te lezen krijgen in de nabije toekomst:zegtniets:

Vloeibaar goud is het momenteel écht, en erg lucratief om hier 'gratis' aan te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.
Note: Your post will require moderator approval before it will be visible.

Gast
Reageer op deze discussie...

×   Je hebt opgemaakte inhoud geplakt.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Forum voorwaarden